Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä kokoinen olisi ihanneasuntonne? (kysymys yksinasuville)

Vierailija
20.01.2019 |

Jos asutte tai asuisitte yksin niin minkä kokoinen asunto olisi ideaaliratkaisu?

Minkä kokoinen olisi ihanneasuntonne? (kysymys yksinasuville)

Vaihtoehdot

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun nyt 45 neliöisessä asunnossa, ja tää on aika kivan kokoinen :)

Vierailija
2/26 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ASun 140 neliöisessä talossa äitini ja tyttäreni kanssa. Jos asuisin yksin niin ihanne oli 40 neliötä. Siihen mahtuisi kaikki tarpeellinen. Ei yhtään enempää, ei juuri vähempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu pohjasta tosi paljon. 30-45 neliötä olis aika passeli, on kuitenkin kiva, jos makuutila on erillään.

Vierailija
4/26 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin yli 200, koska se olisi ihanaa, mutta voisin olla tyytyväinen kerrostalossa noin 70-80 neliöön. Todellisuus on 25...

Vierailija
5/26 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt saunallinen 40 neliöö,paljon tän pienempiä ei pitäis edes rakentaa että säilyy joku asumismukavuus. Karmeita ne alle 35 neliön koirankopit!

Vierailija
6/26 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

55 neliön kaksio on just soppeli minulle. 

Vierailija
7/26 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu pohjasta tosi paljon. 30-45 neliötä olis aika passeli, on kuitenkin kiva, jos makuutila on erillään.

Jos makuutilana oli esim. parvi.

Vierailija
8/26 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin noin 60 neliötä. Olisi erillinen makuuhuone ja tilava olohuone, kunnon keittiö ja kylpyhuone.

Vierailija
9/26 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt saunallinen 40 neliöö,paljon tän pienempiä ei pitäis edes rakentaa että säilyy joku asumismukavuus. Karmeita ne alle 35 neliön koirankopit!

Saunatilan voisi tuunata vaikkapa vaatehuoneeksi. Itse en käytä ikinä saunaa ja minulla oli jossain vaiheessa 36 neliöinen asunto, jossa oli myös sauna. Ystäväni kävi silloin tällöin kylässä ja käytti saunaani. SItten olikin monta tuntia asunnon kaikki ikkunat sumussa ja epämiellyttävä kosteus huoneistossa.

Vierailija
10/26 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tykkään myös ottaa vieraita yökylään, on tämä 45 hyvä. on kuitenkin makuuhuone erikseen johon voi vieraita majoittaa.

Vierailija
11/26 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 33 neliötä, johon mahtuu vielä erillinen makuuhuone. Keittiössä sais olla enemmän työskentelytasoja, muuten just passeli. Että pari neliötä vaan lisää.

Isompi asunto tarkoittais vaan enemmän tilaa kaikelle joutavalle rojulle = enemmän siivoamista. Noy thänks

Vierailija
12/26 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sopeutuvainen ihminen ja olen asut 30-300 neliön asunnoissa. Jos olisin yksin, sellainen sadan neliön paikkeilla tai vähän alle olisi hyvä (plus varastotilaa kausivälineille). Tulen kyllä toimeen vähemmälläkin, mutta voin paremmin, kun on tilaa ja voin vaihtaa huonetta ja maisemaa. Samst seinät koko ajan alkaa helposti ahdistaa.

Vierailija
13/26 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tarpeeksi säilytystilaa, niin alle 50 on ihan ok. Haluan kuitenkin kunnon vaatekaapit, mieluummin vaatehuoneen, ja tilaa harrastus- ja urheilu- ja ulkoiluvälineille.

Vierailija
14/26 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut valita 60-80 neliötä, mutta kun se ei ollut vaihtoehtona, niin laitoin 71-90. Etsin just parhaillaan max. 80 neliöistä kolmiota. 

Vierailija
15/26 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun noin 90 neliöisessä omakotitalossa yksin. Lisäksi pihassa on varastorakennus, johon olen tehnyt kotikuntosalin. Ensimmäistä kertaa elämässäni tuntuu, että tilaa on riittävästi ja koti on sellainen jossa viihdyn.

Itskästä, epäekologista ja turhaa. Tiedän.

Vierailija
16/26 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on n. 150. Hyvin suunniteltu 60-70 neliötä riittäisi. En halua saunaa, nytkin se on melkein käyttämätön. Ei nukkumisparvea, koska luen paljon makoillessa, enkä halua kiipeillä koko ajan. Kaikki tilat yhdessä kerroksessa. Ei erillistä keittiötä, vaan avokeittiö.

Siinä tärkeimmät

Vierailija
17/26 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohja on tärkein, mutta hyvällä pohjallakin sellainen 40 m2 olisi ideaali meikälle, ei ainakaan pienempi (ellei asunnossa ole jotain makuuparviratkaisua, mutta mieluumin juoksen vessassa öisin ilman kiipeilyä, ainakin sitten kun ikää tulee) 40 neliöisessä asunnossa mahtuu kuitenkin kestitsemään vielä mukavasti, ettei tarvitse olla aina ihan ypöyksin. Lisäksi harkitsen koiraa tai kahta, joten nekään ei olisi ihan jaloissa (vaikka varmasti pyörivät jokatapauksessa :D), mutta sittenhän en enää asukaan yksin.

Vierailija
18/26 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on 60 neliön kaksio. Tarvitsisin yhden huoneen lisää. Tai kaksi, jos siirtäisin firman kotiin. 

Vierailija
19/26 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 41 neliön kaksio. Koko on muuten oikeen sopiva, ei liikaa siivottavaa, mutta keittiöön toivoisin pari neliötä lisää

Vierailija
20/26 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinasujia on joka lähtöön, ei hyödytä vertailla ilman taustatietoja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän