Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi keski-ikäiset naiset pitää järkyttävän rumia silmälaseja paksuilla kehyksillä?

Vierailija
20.01.2019 |

Peitteleekö ne silmänympärysryppyjä vai mikä siinä on ideana? Jorma Uotiselle korkeintaan, jos sillekään sopii sellaiset kakkulat.

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos rouvilta itseltään kysyy niin nehän sanoo, että nämä lasit korostavat minun persoonaa ja sopivat hyvin kasvojen muotoon. Kukaan ei vaan tohdi kertoa heille totuutta.

Vierailija
2/72 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just näin. Marimekon jättimäinen kaapu päällä, räväkkä väri ja leikkaus hiuksissa ja suuret huomiotaherättävät rillit siinä huutomerkkinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan luulevat, että ne ovat nuorekkaat ja hauskat?

Vierailija
4/72 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on kotirilleinä sellaiset pienet metalliset ja työrilleinä tuollaiset isommat muoviset ja kyllä mä jälkimmäisillä olen viimeistellymmän näköinen kuin edellisillä.

Vierailija
5/72 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo naiset ovat muutenkin rumia ulkoisesti, joten sopii tyyliin. Kaunis ja tyylitietoinen nainen osaa hankkia kasvojaan positiivisesti korostavat pokat, jos laseja tarvitsee.

Vierailija
6/72 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhalla on varaa.

Vierailija
7/72 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just näin. Marimekon jättimäinen kaapu päällä, räväkkä väri ja leikkaus hiuksissa ja suuret huomiotaherättävät rillit siinä huutomerkkinä.

Klassinen peruskoulun opettaja.

Vierailija
8/72 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://goo.gl/images/asLWKZ

Väittääkö joku rehellisesti että tuollaiset lasit tekevät kenenkään naaman paremman näköiseksi

Vierailija
9/72 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wilma Schlizewski yks hyvä esimerkki.

Vierailija
10/72 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäisenä uskaltaa jo olla muutakin kuin nätti. Ei ole mitään tarvetta pyrkiä olemaan kaunis tai viehättävä vaan voi hyvin käyttää just sellaisia kaapuja ja värikkäitä silmälasinsankoja kuin huvittaa.

En tiedä millaiset sangat keski-ikäisellä sitten pitäisi olla jotta olisivat ns. hyväksyttyä mallia?

Vierailija
11/72 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö. Mulla on piilarit :)

Vierailija
12/72 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan silmälasien ostamista. Yleensä annan myyjän suositella muutamia kehyksia ja valitsen niistä. Metalliset eivät käy minulle nikkeliallergian vuoksi. Jotkut muoviset hirvitykset sieltä aina tulee matkaan. Ihan sama, kunhan näkee jotain.

T. Keski-ikäinen

Vierailija
14/72 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö keski-iässä saa olla juuri sellainen kuin haluaa?

Keneltä pitäisi kysyä neuvoa vaatteista, silmälaseista jne. ja MIKSI?

Olen oppinut fiksuilta, järkeviltä ja kaiken tietäviltä nuorilta sen, että kuljen pitkään ilman sukkia ja käytän ballerinoja. En pidä sukista, syys- tai talvikengistä.

Olivat ne hyviä aikoja, kun tiesi vielä nuorena kaiken.

Vierailija
15/72 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan luulevat, että ne ovat nuorekkaat ja hauskat?

Nääh, ne nimenomaan ei ole nuorekkaat ja siksi sellaiset valitaan. Hauskoina niitä voi moni pitää, ei sankoihin tarvii suhtautua niin vakavasti. Eikä ne huomaamattomat sangat edes sopis sellaiseen värkkääseen kaaputyyliin. 

Vierailija
16/72 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mä saan piilotettua silmäpussini niihin, olet ihan oikeassa. Järkyttävän rumat ne ei ole, eikä mitenkään kauhean paksut, joten en nyt ole ihan varma vastasinko oikeaan ketjuun.

Vierailija
17/72 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
18/72 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peitteleekö ne silmänympärysryppyjä vai mikä siinä on ideana? Jorma Uotiselle korkeintaan, jos sillekään sopii sellaiset kakkulat.

Ootappa vaan.

Vierailija
19/72 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki keski-ikäiset eivät pukeudu näin, vaikka sinun äitisi pukeutuukin.

Vierailija
20/72 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan käytännön syistä valitsin keskikokoiset muovisangat. Mulla on ollut pieniä metallisankaisia silmälaseja ja ne osottautui käytännössä huonoiksi. Käyttömukavuus ja kestävyys ratkaisee. Ja ulkonäöllisesti mun ei tarvitse enää mielyttää ketään muita kuin itseäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme