Naapuri meni lähikauppaan autolla vaikka matkaa olisi 200m
Turhaa saastuttamista. Tuollaisen ihmistyypin takia tää planeetta tuhoutuu.
Kommentit (63)
Mitä ihmeellistä tuossa on? Ei kai kukaan 200 metrin matkaa bussilla ajan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu, kävelen pitkiä matkoja ilman kantamusta, mutta auto on keksitty jotta naisten ei tarvitse olla kuormajuhtia. Näillä nivelrikkoisilla sormilla en yli 3 kilon ostoksia kantele.782
Tuo mun naapuri on nuori mies, iäksi arvioin 20-22v.
Eihän tuo vielä mitään 😆 kyllä yleensä tuon ikäiset heittää sillä autolla sen kuus lenkkiä kylän ympäri ennenkä meneevät sinne kauppaan.
Niin kävi minunkin naapurini. MS-taudin pahenemisvaiheessa oli vähän pakko.
Vierailija kirjoitti:
Turhaa saastuttamista. Tuollaisen ihmistyypin takia tää planeetta tuhoutuu.
Maailma ei tuhoudu tuon ihmistyypin takia. Tuhoutuu kyllä ihan muista syistä.
Täällä samassa talossa asuvat autoilijat aina menee tuohon lähikauppaan autolla, matkaa aikalailla 500m .
Mutta samaan syssyyn valittavat mm. bensan kalleudesta .
Enkä muista nähneeni koskaan mitään 15 kauppakassia( kuten tietenkin tän palstan kirjoittajilla , jolloin pakko mennä autolla )
Kaikkeen on aina jokin syy. Sen tietää vain tämä henkilö itse.
Miksi auton omistava henkilö tarvitsee hyväksyttävän syyn sen autonsa käyttämiseen? Ja miksi osa ihmisistä kokee olevansa se ainoa oikeassa oleva instanssi jolta se käyttölupa tulisi anoa?
Mulla oli tuollainen naapuri joskus takavuosina. Ei ollut sairauksia, kävi lenkillä ja teki tietääkseni fyysistä työtäkin, salskea nuori mies. Muutaman kerran sattui niin, että lähdin kävellen samaan aikaan, olin kassajonossa samaan aikaan ja kotonakin samaan aikaan. Eikä tuolla ollut mitään raskasta kantamusta, yksi kassi,. Itse olen kyllä käynyt kävellen isossa marketissa 2 km päässä niin että on reppu selässä ja molemmissa käsissä täydet kassit. 200 metriä menee isompienkin ostosten kanssa. Enkä ole nuori enää ja jalassakin on nivelrikko ja polvissa kulumaa. Haluan kuulla lisää tekosyitä, nämä ovat huvittavia.
Mä olen ostanut auton käyttöä varten. En koristeeksi.
Mä käyn aina 50km päässä kaupassa kävellen. Lähikauppa ois 10 metrin päässä. Tulee 100km kävelyä päivittäin ihan huomaamatta.
No jotkut vaan on laiskoja. Niin minäkin ennen mutta nykyään sentään jätän auton kotiin ja kävelen lyhyet matkat. Hyötyliikuntaa itselle eikä autollekaan erityisen hyvää tee lyhyet ajot talvella.
alldaysways kirjoitti:
Kaikkeen on aina jokin syy. Sen tietää vain tämä henkilö itse.
Kirjoitin, että laiskuus on yleisin syy. Miksi se on poistettu? Pyörätuolilla ja rollaattorillakin käy ihmisiä kaupassa jopa kilometrin päässä, joten sairauskin on aika harvinainen syy. Voi olla syy, mutta harvinainen.
Luonto ei kiitä ja elintasosairaudet tulee tuollaisesta käytöksestä. Kuntosalikäynti, jonne sinnekin pitää ajaa vaikka sakkopaikalle, että saa auton mahdollisimman lähelle ovea, ei riitä liikunnaksi.
Ehkäpä oli tarkotus kaupan jälkeen lähtee samantien kauemmas? Sain soiton kaupassa,muutoksia suunnitelmiin?
Eiköhän sun kannattaisi keskittyä omaan elämääsi? Tehdä jotain järkevämpää vapaa-aikanasi.
Vierailija kirjoitti:
Pikkuporvari kirjoitti:
Jollain on ylimääräistä aikaa kytätä naapureitaan.
Menisit sinäkin AP oikeisiin töihin ja lopeta turha naapureiden kyttääminen!
AP on vain kateellinen, kun naapurillasi on hieno ajoneuvo.
Naapurisi sentään maksaa valtiolle ajoneuvoveroja, vakuutusmaksuveroja, polttoaineveroja ja arvonlisäveroa autokatsastuksesta, autohuollosta, renkaidenvaihdosta ja autopesusta.
Naapurisi työllistää useita duunareita, kun hän käyttää näitä autoihin liittyviä palveluita.
Hohhoijaa etkö parempaa keksinyt? Nyt on sunnuntai ja mulla vapaapäivä. Join parvekkeella aamukahvia ja siinä näkee samalla pihapiirin ja lähikaupan taustalla. Ja naapurin auto ei ole hieno eikä edes uusi, ysärin lopulta.
Aamukahvilla😨parvekkeella tammikuussa? Olit siis tupakalla?
En tiedä pitäskö loukkaantua ja marmattaa sun naapurille vai sulle enemmän?Ei ole kummallakaan puhtaita jauhoja pussissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu, kävelen pitkiä matkoja ilman kantamusta, mutta auto on keksitty jotta naisten ei tarvitse olla kuormajuhtia. Näillä nivelrikkoisilla sormilla en yli 3 kilon ostoksia kantele.782
Eihän tuo vielä mitään 😆 kyllä yleensä tuon ikäiset heittää sillä autolla sen kuus lenkkiä kylän ympäri ennenkä meneevät sinne kauppaan.
Mun nuoruudessa tota ajelua sanottiin pi..uralliksi.Amerikanraudoilla vetivät rundia stadin ympäri,hitaasti ,monta kierrosta. Joskus 80 luvulla. Ei puhuttu mitään saastuttamisesta.
Mä menen autolla ihan tahalleen jotta sun kaltainen vässykkä saisi ihmeteltävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun nuoruudessa tota ajelua sanottiin pi..uralliksi.Amerikanraudoilla vetivät rundia stadin ympäri,hitaasti ,monta kierrosta. Joskus 80 luvulla. Ei puhuttu mitään saastuttamisesta.
Vielä noista 80 luvun pi..urallikuskeista, ovat tänäpäivänä joku 50-60+ vuotiaita.Oli ihan mukavaa istua kyydissä nuorena flikkana.
Minäkin käyn usein muutaman sadan metrin päässä lähikaupassa autolla. Syynä tosin on se, että käyn samalla tankkaamassa auton, ettei tarvitse aamulla ennen töihin lähtöä vaivautua.
Ajoin eilen maastoautollani lähes 400 km, mitäs siitä sanotte?
Korkea maavara ja neliveto mahdollistivat monia parkkipaikkoja kinoksissa joihin henkilauto olisi juuttunut saman tien kiinni.
Leikkauksen jälkeen sai nostaa vain 2 maitopurkkia. Astmainen ei saa hikoilla pakkasessa. Leikattu jalka kesti kävelyä vain muutamia kymmeniä metrejä. Jne jne jne. Mutta kaikkea ei tarvitse kertoa naapurille.