Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies vetäytyy yhtäkkiä aina kauemmas?

Vierailija
20.01.2019 |

Ei vastaa viestiin ku jos kysyn jotain. Aina kun meidän juttu menee eteenpäin ja pidemmälle mies menee joksiki aikaa kauemmas. Pari päivää sitten mies kertoi ettå on ihastunut ja haluaa mut nyt se taas tarvii yksinoloa? Mikä sitä vaivaa?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex miesystävä teki samoin. Omaa aikaa piti saada sen verran usein että aloin vähän ihmettelemään. Selvisi alko-ja mt-ongelmat ja muitten naisten saman aikainen pyörittely.

Vierailija
22/24 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei enää kiinnosta. Miehet kun saavat pillua, eivät enää soittele. Aina pitää olla jokin uusi nainen jolta saada. Mä  nykypäivänä tapailen vain miehiä jotka viittii nähä mun eteen kunnolla vaivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klassinen luolaanvetäytyjä. Anna olla ja jos et juokse perässä ja takerru, se tulee 100 % varmasti takaisin. Tee jotain mistä itse tykkäät, unohda koko äijä hetkeksi ja voila.

Mutku se on ihku ja haluaisin sen just ja het ja kaikki nyt. 

Vierailija
24/24 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi! Justiin tälläiseen mieheen olet itsekin kiinnostunut, joka käyttäytyy näin, että vetää yht äkkiä liinat kiinni. Tämä mun mies on tehnyt se, jo toisen kerran mulle. Viimme vuonna vietiteltiin ja vaihdettiin kuulumisia, silloinkin se veti ilman mitään syytä liinat kiinni, eikä vastannut viesteihin. No elämä jatkui ja tässä pari viikkoa sitten mies otti yhteyttä ja kertoi, kuinka on miettinyt mua ja lukenut meiden vanhoja viestiä. Sitten nähtiin pari kertaa ja viestittely jatkui, nyt se sitten veti taas liinat kiinni. Facebookkiin se laittoi eston, etten voi laittaa sille kaveripyyntöä ja instasta se otti sen pois, etten nää sen päivityksiä, mutta kumminkin se jätti takaportin auki, että pystyy seurata mitä mä päivitän instaan. Tämä on vähän kummaa käytöstä siihen nähden, että siitä ei pystynyt mitään päätellä ja multa vois odottaa tuollaista käytöstä, kun lapaluussani on ässäviuhka ja pari arpakuutiota, moni on kysynyt olenko

Ei vaan sä olet pick me girl jota voi pitää varalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme