Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies vetäytyy yhtäkkiä aina kauemmas?

Vierailija
20.01.2019 |

Ei vastaa viestiin ku jos kysyn jotain. Aina kun meidän juttu menee eteenpäin ja pidemmälle mies menee joksiki aikaa kauemmas. Pari päivää sitten mies kertoi ettå on ihastunut ja haluaa mut nyt se taas tarvii yksinoloa? Mikä sitä vaivaa?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä alkaa välillä ahdistaa. Jotkut vain tarvitsevat yksinoloa välillä. 

Vierailija
2/24 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pari päivää sitten mies kertoi ettå on ihastunut ja haluaa mut nyt se taas tarvii yksinoloa? Mikä sitä vaivaa?"

Siinähän se on vastaus edessäsi!

Mies tarvitsee aikaa. Mies voi kokea että etenette liian nopeasti. Hänellä on omat rajansa joiden yli ei pidä yrittää rynnätä. Jos mies on panostamisen arvoinen, jos teillä on hyvä yhdessä kannattaa kyllä lyödä sinunkin hieman jarruja pohjaan ettet ahdista hyvää miestä tiehensä!

Naisilla on tapana melkein rynnätä häämekko-ostoksille kun miehen takinhelmasta kiinni saavat. Jos mies tuntee itsensä painostetuksi voi olla että pian on entinen! Hellitä hieman ohjaksia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassinen luolaanvetäytyjä. Anna olla ja jos et juokse perässä ja takerru, se tulee 100 % varmasti takaisin. Tee jotain mistä itse tykkäät, unohda koko äijä hetkeksi ja voila.

Vierailija
4/24 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle tulee tästä olo ettei se enää haluukkaan. Täytyy sit vaan antaa sen olla vaikka ite haluisin just olla koko ajan yhteyksissä.

Vierailija
5/24 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulle tulee tästä olo ettei se enää haluukkaan. Täytyy sit vaan antaa sen olla vaikka ite haluisin just olla koko ajan yhteyksissä.

Ongelmasi taitaa olla juuri tossa.haluaisit olla kokoajan yhdessä tai sit se ei muka halua enää ollenkaan.huhuu...ei se mene niin että joko tai.olkaa yhdessä mutta tehkää omia juttuja niinkuin ennenkin.ei kukaan jaksa jo shounen yhtäkkiä haluaa olla kokoajan yhdessä.

Vierailija
6/24 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää peliä selkäsi takana. Hankkii netistä panoseuraa ja panee niitä. Luulee voivansa pyörittää useita samaan aikaan.

Vierailija
7/24 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä puhelin ja sosiaalinen media kii viikoksi. Kyllä se sieltä tulee pian ruikuttamaan.

Vierailija
8/24 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso plussa siitä, että mies kertoo, miltä tunuu. 

(Tai sitten hän välillä pyörittelee muitakin naisia ja osaa taidokkaasti puhua aikaa sillekin.... Mutta ajatellaan positiivisesti kuitenkin.)

Vierailija
9/24 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole alfa naaras äläkä pistele viestejä! Ala välinpitämättömäksi niin homma hoituu kuin itsestään. 

Vierailija
10/24 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoko mies keneen on ihastunut?

Vierailija
11/24 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vastaa viestiin ku jos kysyn jotain. Aina kun meidän juttu menee eteenpäin ja pidemmälle mies menee joksiki aikaa kauemmas. Pari päivää sitten mies kertoi ettå on ihastunut ja haluaa mut nyt se taas tarvii yksinoloa? Mikä sitä vaivaa?

Hänellä on mitä ilmeisemmin mielenterveysongelmia.   Ne tulevat vielä selvemmin ilmi, kun tutustut häneen lähemmin.

Vierailija
12/24 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilee miten paljon pystyy sun per seilemään ja jos tota siedät, voit olla varma, että siinä vaiheessa jos ja kun sitoudutte, ei kunnioitusta sua kohtaan löydy piiruakaan! Kokemuksen kautta opittu tässä mun elämässä...

Vierailija
13/24 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

*sun kanssa

Vierailija
14/24 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaa. Näitä on myös naisissa. Kyllä mies joka tietää mitä haluaa niin on mukana. Vai onko teinipoika?

Vierailija
15/24 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa ja hiiri leikki alkakoon.....Siinä menee sulla vuosia hukkaan jos yrität tuommosen miehen kanssa edetä johonkin suuntaan..........

Vierailija
16/24 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se viestittely. Kyllä sieltä alkaa tulla huolestunutta viestiä viimeistään keskiviikkona. Älä vastaa viesteihin heti, vaan pidä parin tunnin tauko vastauksissa. Näin annat vaikutelmat vahvasta itsenäisestä naisesta. 

Vierailija
17/24 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta se viestittely. Kyllä sieltä alkaa tulla huolestunutta viestiä viimeistään keskiviikkona. Älä vastaa viesteihin heti, vaan pidä parin tunnin tauko vastauksissa. Näin annat vaikutelmat vahvasta itsenäisestä naisesta. 

Ja naiset väittää, että pelimiesoppien opit eivät pidä paikkaansa?

Vierailija
18/24 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jollain tapaa suhun ihastunut, mutta sillä on sisäinen ristiriita. Ei ole varma haluaako vielä kuitenkaan "palloa nilkkaan".

Vierailija
19/24 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja naiset väittää, että pelimiesoppien opit eivät pidä paikkaansa?

Kuka väitti että täällä antaa ohjeita nainen? Ihan mies olen. 

Vierailija
20/24 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Justiin tälläiseen mieheen olet itsekin kiinnostunut, joka käyttäytyy näin, että vetää yht äkkiä liinat kiinni. Tämä mun mies on tehnyt se, jo toisen kerran mulle. Viimme vuonna vietiteltiin ja vaihdettiin kuulumisia, silloinkin se veti ilman mitään syytä liinat kiinni, eikä vastannut viesteihin. No elämä jatkui ja tässä pari viikkoa sitten mies otti yhteyttä ja kertoi, kuinka on miettinyt mua ja lukenut meiden vanhoja viestiä. Sitten nähtiin pari kertaa ja viestittely jatkui, nyt se sitten veti taas liinat kiinni. Facebookkiin se laittoi eston, etten voi laittaa sille kaveripyyntöä ja instasta se otti sen pois, etten nää sen päivityksiä, mutta kumminkin se jätti takaportin auki, että pystyy seurata mitä mä päivitän instaan. Tämä on vähän kummaa käytöstä siihen nähden, että siitä ei pystynyt mitään päätellä ja multa vois odottaa tuollaista käytöstä, kun lapaluussani on ässäviuhka ja pari arpakuutiota, moni on kysynyt olenko pelinainen koska sulla on tuollainen tatuointi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän