Missä lentokapteenit viettävät vapaa-aikaansa?
Kommentit (21)
Täällä palstalla tietty.
T. Kapteeni38
Viitasaarelle isännäksikö kaipailet?
Vierailija kirjoitti:
Ne panee lentoemoja hotellin sviitissä. Tästähän oli joku televisiosarjakin. Jos emo ei anna niin kadulta voi ostaa. Ja paluumatka krapulassa.
https://en.wikipedia.org/wiki/Mile_High
Tässä dokumenttisarjasta lisätietoa.
Pelaavat tietokoneella lentosimulaattoria
Soittavat vaimolle hotellihuoneesta ja sen jälkeen nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, olen vain perämies
Onko stuertti ja perämies sama asia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perämies antaa perää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siltä osin, että peräpää kiinnostaa molempia. Poikkeama on kohteessa.
Vierailija kirjoitti:
Olet liian ruma - sori.
En usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on. Perämies tarjoilee koneen peräosassa.
Perämies lentää kapteenin kanssa ja stuertti työskentelee lentoemäntien kanssa matkustamossa🙃
Lentokapteenit tykkäävät olla kotona, koska ovat niin paljon reissussa. Nuoret lentäjät kävivät ennen vanhaan Kallessa.
Mun mies on lentäjä, tosin ei kapteeni vaan perämies. Ihan normaalisti liikkuu millon missäkin. Rauhallinen tapaus, mitään baareja yms. Ei ole koskaan harrastanut. Ja tosiaan, aika paljon tykkää pelata lentosimulaattoria kuten joku muukin sanoi.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on lentäjä, tosin ei kapteeni vaan perämies. Ihan normaalisti liikkuu millon missäkin. Rauhallinen tapaus, mitään baareja yms. Ei ole koskaan harrastanut. Ja tosiaan, aika paljon tykkää pelata lentosimulaattoria kuten joku muukin sanoi.
Miksi valehtelet internetissä? Miehesi on siis stuertti.
Tunnen useamman lentäjän eikä ne missään tietyssä paikassa yhdessä hengaile. Ovat ihan kuka missäkin kuten muidenkin alojen edustajat. Ihan normaalia elämää elävät.
Joku muuten väitti ettei lentäjät jaksa matkustella vapaa-ajalla. Ihan höpö höpöä, melkeen kaikki lentäjät matkustelee paljon myös vapaa-ajalla vaimonsa tai perheensä kanssa ja työn puolesta saa kivoja etuja. On ihan eri asia olla töissä kuin matkustaa yhdessä perheensä kanssa vapaa-ajalla. Ei mitään tekemistä toistensa kanssa.
Ja 65 oli tissien alamitta.