Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko naisia jotka käyttävät aina housujen sijasta hametta/mekkoa?

Vierailija
19.01.2019 |

Tapasin tällaisen. Kertoi ainoaksi perusteekseen että tykkää. Harvinaista tähän maailman aikaan. Tuntevatko muut tällaisia, millaisia he ovat?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Paitsi sellaisia, jotka suuren ahtetin takia eivät muuta voi laittaa päälle. Normaalivartaloisiin hamehelmoihin voisin tutustua mielelläni enemmänkin.

Vierailija
2/24 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse. Mitä muita perusteluja pitää olla, kuin että tykkää? Mekko on mukava vaate eikä tarvitse miettiä ylä- ja alaosaa erikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen, hän käyttää talvella pitkää neulehametta legginsien päällä ja tykkää, että on lämmin asu. Keväällä kevyempi pitkä hame, vähän hippityyliin pukeutuu muutenkin.

Vierailija
4/24 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Käytän kyllä housujakin, mutta hame on enemmän minun tyyliäni.

Vierailija
5/24 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin naisilla on aina rahtihame kesät talvet

Vierailija
6/24 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asut varmaan jossain oikein hienolla alueella

Vierailija
7/24 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ennen tollanen.. :D

ja millanen oon : naisellinen, mukavuudenhalunen :D ja leveelanteinen

Vierailija
8/24 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosin mekkoja ja hameita, käytän kyllä myös housuja. Ovat kauniita, mukavia, rentoja ja naisellisia.

Vierailija
9/24 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen montakin, ovat Jehovan todistajia tai mustalaisia.

Vierailija
10/24 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös.  Ihanaa että mekot ovat nyt muodissa! Käytän housujakin, mutta mekko tai hame on mukavampi. 

Vierailija
11/24 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asut varmaan jossain oikein hienolla alueella

Juu niin asun, teidän talossa c rapussa, kolmaskerros.

Vierailija
12/24 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Entinen tyttöystäväni käytti mekkoja ja joka kerta tavatessamme helmat olivat korvissa alta aikayksikön ja rakastelimme erittäin kiihkeästi.

Vierailija
13/24 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän. Oon vaan 153cm pitkä niin vaikea löytää sopivia housuja, kun salitreenin takia reidet ja pehva ei mahdu kuin stretch-housuihin tai sitten ne eivät istu oikeista paikoista. Lahkeet on aina liian pitkät. Ehdottomasti helpointa on käyttää talvellakin paksuja sukkahousuja ja saappaita ja mekkoja/isoja neuleita. En edes omista kuin yhdet housut. Anna Abreu on hyvä esimerkki siitä, miltä tällainen vastaavan kokoinen nainen näyttää joissain muotipöksyissä ja ihmeellisissä kuteissa. Ei vaan sovi tällaselle kääpiölle suurin osa muotivaatteista.

Vierailija
14/24 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sellainen kunnes minua ahdisteltiin tarpeeksi monta kertaa. Nyt kuljen housuissa ja pitkissä paidoissa ja toistaiseksi olen saanut olla rauhassa.

Vierailija
15/24 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko totta että hameita käyttävät kärsii harvemmin hiivatulehduksista?

Vierailija
16/24 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itseni. Käytän 99 prosenttisesti mekkoja ja hameita. Viihdyn mekoissa, tunnen olevani niisdä naisellinen ja kaunis. Mulla on myös pitkät ja paksut kiharat hiukset ja jalassa yleensä korkkarit.

Teen töitä it-alalla ja olen hyvä työssäni. Mulla on kolme lasta ja puoliso. Uskon vakaasti tasa-arvoon ja kotityöt tehdään puoliksi. Puoliso mahdollistaa uran tekemisen. Harrastan matkustelua, laulamista, lukemista, untia ja käyn kuntosalilla. Tykkään syödä hyvin ja nautin myös hyvästä viinistä. Mulla on paljon ystäviä, niin miehiä kun naisia. Ja teen myös erilaisia alani vapaaehtoisjärjestöhommia. Niin ja tykkään pitää hauskaa, nauran paljon ja mun kanssani on yleensä kivaa.

Ihan tavallinen ihminen olen, mutta uskallan ulkoisesti olla juuri minä.

Vierailija
17/24 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Käytän nykyään lähes aina mekkoja ja tunikoita, talvella sukkahousujen kanssa.

Mekot ovat rentoja, helppoja ja mielestäni naisellisempia kuin housut + paita -yhdistelmä.

Vierailija
18/24 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni. On tosi naisellinen tyyli muutenkin ja persoonallinen. Ihailen hänen tyyliään. Käyttää myös aina korkokenkiä.

Itse käytin hoikempana enemmän hameita ja kun laihdun niin taidan siirtyä takaisin hameisiin ja mekkoihin.

Vierailija
19/24 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini. Noin 40-vuotias kahden lapsen äiti, maisteri ja todella timmissä kunnossa. Tykkää pukeutua naisellisesti eikä kuulemma omista muita housuja kuin urheiluun tarkoitettuja.

Myös itse olin jossain vaiheessa enemmän hameiden ja mekkojen käyttäjä mutta kun painoa on tullit lisää, en enää kehtaa käyttää.

Vierailija
20/24 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös itse olin jossain vaiheessa enemmän hameiden ja mekkojen käyttäjä mutta kun painoa on tullit lisää, en enää kehtaa käyttää.

mekot ja hameet monesti sopii just paremmin ylipainoselle ku housut. :DD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi