~~~ HAAVEILIJAT~~~ viikko 20
Kommentit (9)
Äitienpäivä meni ihanasti. Pari edellistä olleet vähän kökköjä, joten en odottanut nyt mitään erikoista, mutta nyt oli kiva päivä:) Kovasti ollaan hempeinä miehen kans ihailtu lapsia, ja nyt uudesta vauvasta puhutaan päivittäin. Oikein on jo ikävä...
Tämä odotus tuntuu nyt kyllä pisimmältä! Toivottavasti ei kauhean kauan kestä raskautua sitten kun kierukka on " lupa" ottaa pois. Tuntuu kyllä tällainen toive tosi itsekkäältä, kun toiset oikeasti odottavat vuosikausia ja kaikki eivät saakaan, mutta... Yritän käydä täällä vain silloin tällöin, jotta aika ei tuntuisi menevän niin hitaasti.
Kävin perjantaina ihailemassa kaverini 5 päivän ikäistä vauvaa, ja se ei kyllä helpottanut kuumettani! En olisi raaskinut laskea sitä takaisin äidin syliin! No, ehkä yöllä olisi toinen mieli.
OnnellinenMamma haaveineen
ps. Mieskin kovasti etsii isompaa autoa. Päätti, että samantien laitetaan 7-paikkainen, ettei heti tarvitse olla taas vaihtamassa...:D Kun isäni kanssa viimeksi etsivät netistä, isäni ehdotti linja-autoa:D:D
Töiden alettua ei ole tullut koneella paljon käytyä muuta kun äkkiä katsomssa sähköpostit.
Meillä äitien päivä meni rivakasti. aamulla ensin tuli tv- kamera ovesta sisään ja meitä kuvattiin uutisiin, sitten alkoi mummola kierros ja illaalla kótiin. viimeisessä mummolassa sitten syötiin. ihanat lahjat ja kortit sain ja upea kukka kimppu.
MUTTA tulen hulluksi kun saan vauva asiaan niin epämääräisiä vastauksia. tänään kun sanoin ettei meille kai sitten enää vauvaa tule niin sain vaan vastauksesksi että onhan sulla jo nää kaksi. no tottakai mulla on kaksi ihanaa lasta mutta ei se auta silti siihe etten tunne että lapsia olisi tarpeeksi.
vauvakuume on kamala ja sainkin töissä pitää 5 viikkosta vauvaa sylissä ja se kun siinä tuhisi ja lopulta nukahti mun syliin niin en ois hennonnnut pois enää antaa. niin kamala kaipuu on omasta pikku kääröstä.
tuntuu vaan että aina saa vastaukseksi ehkä joskus, ei vielä tai onhan nämäkin jo.
sorry omaa napaa, mutta ottaa päähän ja surettaa. ;(
Olen 4-vuotiaan pojan äiti ja kakkosesta haaveilen. En oikein tuohon Tahdomme pikkukakkosen -ryhmään halua liittyä, kun haaveilua nämä omat ajatukset enemmänkin ovat.
Itse siis haaveilen ja mieskin sanoo, että sitten joskus myöhemmin voidaan harkita. Nyt hän on kaukana töissä ja päivät venyvät helposti 10-12 -tuntisiksi, joten vauvan kanssa olisi aika kurjaa olla " yksin" .
Äitienpäivä meni ihan hyvin. Sain lapselta kauppakassin, johon hän oli piirtänyt kukkia. Kätevästi kortti oli ikäänkuin samassa. Mies antoi kukkia ja kävimme risteilyllä viikkoa aiemmin. Päivällä kävimme myös mummulassa ja isomummuloissa.
Eipä muuta tällä erää.
Meillä siis on kotona 1 1/2 -vuotias pikkumies, ja silloin kun viimeksi " kuumeilin" , näitten ryhmittymien nimet näytti aivan eriltä....mutta vasta hyvin kevyesti haaveilen vauvasta, mies on melko hyvällä asenteella mukana. Mutta toistaiseksi meininki on " ei ihan vielä" . Välillä jo mieitin töihinmenoakin, mutta nyt taas tämä kotonaolo maistuu hyvältä.
Onpa täällä ollu taas hiljasta...
Meille ei kuulu mitään uutta, ehkä pientä lämpenemistä on miehellä asiaan tullu. Ja mulla senku kuume kasvaa, nyt huomaa monesti iltaisin et itkee tyhjää syliään. Onko muilla ollu tällästä?
Ai niin tervetuloa uudet haaveilijat!! =)
Tuntuu siltä, että tämä on just oikea pino mulle. Mies ei nimittäin ole kovin lämmennyt vauva-asialle. Syyt on kyllä hyvät: pitkät työmatkat, sairastamani synnytysmasennus, taloudelliset asiat jne. Hyvä juttu sentään on, että mies haluaa toisen (mutta aikataulu on hänellä harmikseni eri kuin minulla).
Onhan se silti hyvä, että toinen edes ajattelee järkevästi. Mä olen jotenkin unohtanut (tai halunnut unohtaa, mikä on typerää) synnytyksen, masennuksen, rahapulan jne. No toivon vain, että pian mies pääsisi töihin lähemmäs kotia ja voitas päästä haaveiluista tekoihin. Siihen asti nautin ainokaisestani ja kummilapsistani. Ne ovatkin vielä ihan vauvoja.
vapaa päivä!Ja samantien koneelle kun ukko lähti töihin=)tänne ei eriokoista kuulu=(täti tuli ja onneks en pudonnu korkeelta=)
Tervetuloa kaikki uudet haaveilijat.
Täällä on tosi hiljasta ollut??Minä olen ollu töissä niin käyn täällä sen minkä lerkiän.
Joku muukin näköjää on itkenyt tyhjää syliä vaikka meillä poika onkin jo 2.v mutta kaipaa sellasta pikku nyyttiä joka on riippuvainen minusta.Poitsu leikkii ja tekee kaiken itse=)joten olen vain ytaustatukea=)Poitsulla on alkanut tarhassa sujua ja potallakin käydään ahkersti=)Nyt siivoamaan kun kämppä on pommin jäljiltä=)
Taas pitkästä aikaa tännekin ehtii..mitää uutta kun ei oo tapahtunut:(
Tervetuloa vaan miunkin puolesta uusille,eiköhän tänne pinoon vielä mahdu:)
Meidänkin pieni tuntuu jo niin isolta, vaikka ikää on vasta/jo 1v. Mies vaan sanoo,et katellaan joskus vuoden päästä uutta sit jos yriteltäis..Ja mulla kuume alkaa pian olla huipussaan, joka puolella vaan näkyy vauvamahoja ja pieniä nyyttejä..Huoh, jospa meillekin sit joskus..
Semmoista tänne, mukavaa kesän alkua kaikille, täällä taas vaihteeksi kylläkin sataa..
Liekkö sitä ollut kun kuitenkin viimeviikon pinossa viimeinen merkintä oli 13.5. Vai onko täällä tosiaan ollut näin hiljaista.
Olen käynyt lueskelemassa lähes joka päivä, mutta kun ei ole mitään uutta niin en ole jaksanut kirjoitella. Nyt on sitten kuitenkin sellainen juttu että joudun jännittämään tuleeko täti tänne loppu kuusta... Sattui nimittäin ihan pieni vahinko. Ovis oli loppuviikosta ja samaan aikaan tuli vähä pupuiltua... Piinaavaa aikaa.
Kuinkas äitienpäivä teillä, joilla on jo lapsia? Meillä meni ihan kivasti, käytiin mummot kiertämässä. Aamulla meinasin saada kahvit kirjaimellisesti sänkyyn. :)
Mutta palaillaan asiaa kun uutta ilmaantuu.