Onko acon 10 testissä viivan paikkaa?
Mulla tuli roskishaamu. On siinä vähän väriäkin. Voisko joku vastailla?
Kommentit (14)
testeissä oo mulle tullu. Haamuviiva vahvistui raskaudessa eka haamu oli DPO 11 ja sitten pikkuhiljaa vahvistui.
Toivottavasti sullakin näin.
Itse en ole koskaan saanut Aconiin viivan paikkaa ilman, että elimistössä on raskaushormonia ja voin sanoa että viimeisen 2 vuoden aikana on tullut testattua testi poikineen. Valitettavasti vaan testi on niin herkkä, että se saattaa vilauttaa tuota viivaa jos kyseessä on kiinnittymisyrityskin eli kemiallinen raskaus. Itselläni näin nyt ilmeisesti jo toista kertaa. Verikokeessa on sitten todettu mitätön HCG nousu ja menkat ovat alkaneet.
Tosin varsinaisen testiajan jälkeen en ole kyllä testejä vilkuillut, joten en tiedä tulisiko kuivuneeseen testiin viivanpaikka.
itse olen aina (3krt) saanut tuolla kyseisellä testillä haalean viivan, juuri sen viivanpaikan. Ainakin juuri sitten,kun testiaika on mennyt ja testi kuivunut. Viivanpaikka " loistaa läpi" kun testi kuiva.
Mutta toivottavasti sulla tarkoittaa raskautta!=)
Tämän vastauksen olen saanut kysyttyäni asiasta suoraan kotitesteiltä.
Onhan siinä pakko olla niin sanottu viivanpaikka, koska se testiviiva tulee kuitenkin aina samaan paikkaan. Minä luulen, että jos testiajan sisällä tulee tuommoinen haamuviiva, niin sitten se tarkoittaa raskautta (tai kemiallista raskautta), mutta jos testiajan ulkopuolella tulee haalea viiva, niin eiköhän se ole vain kuivunut viivanpaikka.
Tytteli-83, joka taas sai tuollaisen viivanpaikan, testiajan sisällä, mutta en silti usko olevani raskaana. Toistan kyllä testin ensi viikolla. Tulen sitten kertomaan oliko kyseessä raskaus vai viivanpaikka.
Mulle ei ainakaan ole puhtaisiin negatesteihin tullut ikinä viivanpaikkaa joksi voisi kutsua kohtaa joka on käsitelty hcg:hen reagoivalla aineella.
Jos viivassa on yhtään väriä mukana on se sitten testiajan sisä-tai ulkopuolella tulkittu on kyseessä hcg:n aiheuttama värimuutos.
Viallisiakin testejä kyllä on olemassa, myös lika esim pöly saattaa aiheuttaa tulkintaongelmia etenkin jälkikäteen.
... eli kakkosta tehtäessä tein Aconilla parikin testiä ja silloin ei tullut turhaa viivaa, vaan pelkästään aiheesta. Nyt noista ajoista on 1,5 v ja tässä välissä on testille kyllä tehty jotakin koska nyt viimeaikoina on tullut parikin kertaa tuo viivan paikka. Raskaana en ole ollut kuitenkaan.
Coe
Tänään viiva oli jo suht vahva. Ei minun kohdallani päti se, että jos viivanpaikka tuli testiajan sisällä, niin on raskaana.
Voihan se valmistaja sanoa, että ei ole viivanpaikkaa, mutta kuten kokemukset kertoo, niin monella on ollut. Voihan se olla niin, että ne viivanpaikat ovat sitten olleet kiinnittymisyrityksiä.
Aikas hassua kyllä saada plussa, olo on tosi epätodellinen. Esikoista yrittäessä meni 8kk, nyt tärppäsi jo toisesta kierrosta.
Tytteli-83
ja viime to testi puhdas nega.. ei edes roskishaamuja. Eilen (lauantaina) m ies vaati testaamaan (minä olisin odotellu ens viikon alkuun) ja testi ensin nega, mut roskishaamu siihen tuli (jonka kumpikin näimme)!!
No nyt sitten vaan vielä odotellaan muutama päivä ennen kun taas testaan (ellei täti tule sitä ennen). Nyt on kiertopäivät jotain 26/21-28 menossa..
Tulen kertomaan sitten kuinka kävi!
Onnittelut tyttelille plussasta!!
T: Milia
jotja eivät pitäneet paikkaansa.
Ja moi vaan Tytteli-83, taidettiin kirjoitella samaan aikaan 2006 Kesäkertuissa =)
ja tätihän se sieltä tänään saapui perille asti...joskin ehkä vähän myöhässä (kp 31/21-30 tai jotain), mutta saapui kuin saapuikin, elikkäs täällä myös todiste siitä, ettei roskishaamuihin ole luottaminen...
Oletteko muuten miettineet, että miksikö ihmeessä sinne roskikselle pitää mennä tonkimaan ja saamaan ittensä elättelemään turhia toiveita...? =)
Eikun nokka kohti uutta kiertoa vaan...
Milia
Esikoisen aikaan en havainnut siinä yhtään mitään, mutta nyt kakkosta yrittäessä olen huomannut jo kahtena kuukautena juuri kuvaamasi viivanpaikan. Olen tietysti innostunut kun esikoisen aikaan ei näkynyt mitään. Mutta ihan negatiivisia ne ovat olleet. Mainittaakseni, että esikoisen aikaan kun tuli plussa, niin siinä kyllä näkyi jo selkeä viiva testiajan sisällä, kp oli 29/30-35.
Tytteli-83