mikä on naisen seksikkäin harrastus?
Kertokaapa, tai mikä harrastus saisi kiinnostumaan naiesta ja ottamaan yhteyttä?
Kommentit (83)
Ajatella jos löytyisi nainen jolla harrastus on s..hin otto. Pyörtyiskö sitä onnesta?
Vierailija kirjoitti:
mammat listasi tähän omat harrastuksensa lol
? No heitä sinä oma suosikkisi.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin sanoisin, että ratsastus. Ratsastusnaiset ovat myös hienostuneita
Purskahdin hillittömään nauruun tuosta "hienostuneita" sanasta :D Tunnen tasan yhden ratsastusnaisen, itse asiassa yrittäjänaisen ja tuolla sanalla häntä ei todellakaan voi kuvailla, ihan päinvastoin. Mutta kiitos päivän nauruista!
Vierailija kirjoitti:
Ajatella jos löytyisi nainen jolla harrastus on s..hin otto. Pyörtyiskö sitä onnesta?
Löysinkin. Enkä pyörtynyt onnesta, ja lopetinkin suhteen. Ehkä olen hullu, mutta näin tapahtui.
No ei kyllä ole sellaista harrastusta, joka yksin herättäisi kiinnostuksen.
Sauvakävely tai sauvajumppa ovat huippusexyjä harrastuksia.
Ykskään nainen vttu tullu vielä mäkihyppytornista alas.
Vierailija kirjoitti:
Ykskään nainen vttu tullu vielä mäkihyppytornista alas.
Onhan? Naismäkihyppääjiä on kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Taitoluistelu, rytminen voimistelu, ja varmaan joku tanssiminen.
Onko tämän alapeukuttajilla kenties suosikkina kuulantyöntö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purskahdin hillittömään nauruun tuosta "hienostuneita" sanasta :D Tunnen tasan yhden ratsastusnaisen, itse asiassa yrittäjänaisen ja tuolla sanalla häntä ei todellakaan voi kuvailla, ihan päinvastoin. Mutta kiitos päivän nauruista!
Aina perus ratsastuksen opettaja on keski-ikäinen tallihommissa ränsistynyt Leena, tupakka huulessa huutamassa tytöille. :) toki nuoret kilparatsastajat on sivistyneitä. Mut perus tallijantterit ei.
Tankotanssin harrastajat itkee, kun kukaan ei ole vielä maininnut sitä. Sehän on ihan huippuseksyä!??
Vierailija kirjoitti:
Kuntosali ja jooga.
Nyt ei kysytty mitä harrastaa maailman tylsin ja massoin nainen....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina perus ratsastuksen opettaja on keski-ikäinen tallihommissa ränsistynyt Leena, tupakka huulessa huutamassa tytöille. :) toki nuoret kilparatsastajat on sivistyneitä. Mut perus tallijantterit ei.
Nyt on pakko sanoa neljällä eri vuosikymmenellä ratsastusta harrastaneena, että harrastajiin mahtuu aivan älytön määrä erilaisia ihmisiä sivistyneistä sivistymättömiin, eikä nuoret kilparatsastajat tee siinä poikkeusta. Toki kilparatsastus on laji, joka vaatii jonkinlaiset rahavarat, mutta maaseudulla harrastuksen kulut ovat jo sen verran vähäisempiä, että keskituloisten ihmisten lapset pystyvät ihan hyvin ratsastamaan kilpaa.
Sekä mielikuvasi perusratsastuksenopettajasta että nuorista kilparatsastajista ovat todella vain mielikuvia, jotka perustuvat lähinnä mielikuvitukseen ja mielikuviin.
Olen käynyt. Ja silti rakastuin ratsastajaan! Eikä hevostalli edes haise pahalle.