Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä on naisen seksikkäin harrastus?

Vierailija
19.01.2019 |

Kertokaapa, tai mikä harrastus saisi kiinnostumaan naiesta ja ottamaan yhteyttä?

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse pelaan tietokoneella ja suoraan sanottuna useampikin ottaja olis ja yksi kertoi suoraan fantasioivansa musta ja että näytän seksikkäältä, kun pelaan tietokoneella.

Vierailija
42/83 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viulun soitto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikuntana jazz-tanssi, musiikin harrastaminen, muttei kuorolaulu, kuvataiteet jos on oikeasti lahjakas eikä vain hullu/hörhö

Vierailija
44/83 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ratsastus. Piukat pöksyt jalassa sekä määrävä asenne.

Housut. Mä ratsastan aina ilman housuja😂😉😛

Onko pikkupöksyt kuitenkin jalassa? 

No ei tieteskään ratsastaessa, suojalkapallo on toinen lajini😉

Vierailija
45/83 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos paini ja pesäpallo ovat miesten mielestä homojen hommaa niin oisko nainen vastaavissa lajeissa sexy?

Vierailija
46/83 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku tanssillinen juttu. Itse pelaan futista, ja se on kaikkien mielestä hirveää naiselle. Mutta mä tykkään.

Vierailija
47/83 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pin-Up

Tämä olisi muuten mutta harrastajat tyypillisesti poikkeavat esikuvistaan painoindeksiltään ja tautointimäärältään

Vierailija
48/83 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittaminen ❤️

Mä muistan peruskoulussa joku lähetti niin paljon pusujs kirjeitse että meinas hukkuu siiihen. Mitäköhän sillekin ihanaiselle kuuluu tätä nykyä.

Vierailija
49/83 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeminen ja keinutuolissa keinuminen villasukat jalassa.

t. yhteydenottoja kaivataan

Vierailija
50/83 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastan jopa kahta tässä ketjussa mainittua "seksikästä harrastusta", mutta en mä itseäni mitenkään seksikkääksi koe... 

Vierailija
51/83 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, onko hevoselle haiseva nainen seksikäs?

Vierailija
52/83 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastan jopa kahta tässä ketjussa mainittua "seksikästä harrastusta", mutta en mä itseäni mitenkään seksikkääksi koe... 

Eikö se ole hyvä, jos edes se kumppani kokee? Sitten voi tajuta oman seksikkyytensä.

t. tuo keinutuolimies

Vierailija
53/83 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaapa, tai mikä harrastus saisi kiinnostumaan naiesta ja ottamaan yhteyttä?

Ei miehet asiaa noin ajattele, kuten ei naisen ammattikaan saa miestä kiinnostumaan.

Seksikkäimmät:

- ratsastus

- taitoluistelu

- baletti

- tennis

- muut tanssit

Mikä saa miehen kiinnostumaan:

- vaellus

- metsästys

Vierailija
54/83 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

liikuntana jazz-tanssi, musiikin harrastaminen, muttei kuorolaulu, kuvataiteet jos on oikeasti lahjakas eikä vain hullu/hörhö

Höh, miksei kuorolaulu? No, ehkä vain kuorolaulua harrastavalle miehelle... 

Vierailija
55/83 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viini, matkustelu, blogit, insta... tai ainakin pitäisi olla!!!

Vierailija
56/83 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsästys ja kalastus

Vierailija
57/83 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit

Pillunkarvojen poistaminen

Vierailija
58/83 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mammat naisiin päin vai miksi vastaatte omia näkemyksiänne? Miehenä vastaan rantalentopallo.

Vierailija
59/83 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsastus, juoksu, fitness, bloggaus, cross-fit ja sisustus.

Vierailija
60/83 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin sanoisin, että ratsastus. Ratsastusnaiset ovat myös hienostuneita 

Purskahdin hillittömään nauruun tuosta "hienostuneita" sanasta :D Tunnen tasan yhden ratsastusnaisen, itse asiassa yrittäjänaisen ja tuolla sanalla häntä ei todellakaan voi kuvailla, ihan päinvastoin. Mutta kiitos päivän nauruista!

Aina perus ratsastuksen opettaja on keski-ikäinen tallihommissa ränsistynyt Leena, tupakka huulessa huutamassa tytöille. :) toki nuoret kilparatsastajat on sivistyneitä. Mut perus tallijantterit ei.

Nyt on pakko sanoa neljällä eri vuosikymmenellä ratsastusta harrastaneena, että harrastajiin mahtuu aivan älytön määrä erilaisia ihmisiä sivistyneistä sivistymättömiin, eikä nuoret kilparatsastajat tee siinä poikkeusta. Toki kilparatsastus on laji, joka vaatii jonkinlaiset rahavarat, mutta maaseudulla harrastuksen kulut ovat jo sen verran vähäisempiä, että keskituloisten ihmisten lapset pystyvät ihan hyvin ratsastamaan kilpaa. 

Sekä mielikuvasi perusratsastuksenopettajasta että nuorista kilparatsastajista ovat todella vain mielikuvia, jotka perustuvat lähinnä mielikuvitukseen ja mielikuviin.

Tämä ketjuhan perustui nimenomaan mielikuvitukseen ja mielikuviin seksikkäästä harrastuksista. Mainitsin nuoret kilparatsastajat, koska se on se mielikuva, missä miehet varmaan elää. Kun kysytään, haiseeko tallikamat hyviltä tai onko lantaa luova nainen vielä seksikäs, tai kun.räkä jäätyy maastossa poskille niin ei, vaan nimenomaan se mielikuva nuoresta naisesta joka jakkupuku päällä ratsastaa elegantisti. Sehän on todellisesta ratsastusharrastuksesta kaukana. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi