Mies ei ole Facebookissa. Jotain vikaa?
Tapasin ihan kivan miehen mutta alkoi mietityttämään se, ettei mies ole Facebookissa.
Eikö tuo ole outoa nykyaikana? Salaako mies jotain. Tai onko jotain mielenterveysjuttuja?
Kommentit (78)
Itse 29 v nainen, lopetin fb-tilini kahdeksan vuotta sitten, enkä kyllä keksi väsähtäneempää somekanavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä lisäarvoa ihminen saa mielestäsi siitä, että on naamakirjassa ynnä muissa?
En ole minäkään edes koskaan harkinnut liittymistä naamakirjaan. Mitä minä sinne raportoisin? "Heräsin aamulla kuudelta, kävin huussissa, keitin kahvit, katselin toisella silmällä aamu-tv:tä samalla kun selasin päivän lehteä. Käväisin sitten kaupassa ja laiton ruokaa, söin ja otin ruokaperäiset. Jne. jne." En katso tarpeelliseksi avautua julkisesti ja kerätä ns. peukuttajia. Ei kiinnosta.
Varmaan onkin ympäristölle parempi, että sen sijaan kirjoittelet nimettömänä vauvapalstalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole minäkään edes koskaan harkinnut liittymistä naamakirjaan. Mitä minä sinne raportoisin? "Heräsin aamulla kuudelta, kävin huussissa, keitin kahvit, katselin toisella silmällä aamu-tv:tä samalla kun selasin päivän lehteä. Käväisin sitten kaupassa ja laiton ruokaa, söin ja otin ruokaperäiset. Jne. jne." En katso tarpeelliseksi avautua julkisesti ja kerätä ns. peukuttajia. Ei kiinnosta.
Varmaan onkin ympäristölle parempi, että sen sijaan kirjoittelet nimettömänä vauvapalstalle.
; )
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuo tuo lisäarvoa yhteydenpitoon sukulaisiin ja ystäviin. Helpompi seurata heidän elämäänsä faceebokin kautta pitkän välimatkan takia. Tietysti myös puhelimitse ollaan yhteydessä. Toisaalta kukaan heistä ei julkaise tuollaisia viestejä joista laitoit esimerkin. Toiset ottavat kantaa ajankohtaisiin asioihin, joista tulee enemmänkin keskustelua ja toiset julkaisevat muutan vaan mukavia tapahtumia heidän elämässään.
Kukaan vain enään jaksa esittää täydellistä elämää päivästä toiseen aikuisena ja jonkin läheisen vakava sairastuminen vaikeaa sitten kätkeä jos tuosta on kyseisen tahto.
Facebookkaverien kanssa on paljon keskustelua ajankohtaisista asioista. Joku laittaa linkin johonkin uutiseen ja siitä alkaa keskustelut. Minusta tuo on mukavaa ja mielenkiintoista. Voi keskusella saman aikaan monen kanssa yhtä aikaan vaikka on itse kaukana heistä sijainniltaan.
Vierailija kirjoitti:
Tapasin ihan kivan miehen mutta alkoi mietityttämään se, ettei mies ole Facebookissa.
Eikö tuo ole outoa nykyaikana? Salaako mies jotain. Tai onko jotain mielenterveysjuttuja?
Hirveetä, jätä se. Käyttää varmaan vielä rumia kenkiäkin.
En luottaisi tuollaiseen mieheen.
Vierailija kirjoitti:
En luottaisi tuollaiseen mieheen.
Lääkkeet.
Voi jeesus mikä älypää. Mun hyvä ystävä on töissä turvallisuusalalla eikä ole Facessa. Heidän työliittymillään ei edes pääse Faceen, luonnollisesti turvallisuussyistä.
miksi ihmeessä kaikkien pitäisi olla facebookissa? Eihän sitä tunnu kukaan muutenkaan mitenkään aktiivisesti käyttävän muuta kuin toisten stalkkaamiseen.
Mun puoliso on menestyvä toimitusjohtaja ja ei ole Facebookissa, enkä muuten itsekään ole siellä. Ei kaikilla ole hinkua someen. Ja ystäviä meillä on molemmilla ja asiat muutenkin kunnossa.
Mun ystävä, erittäin fiksu ja älykäs mies ei ole missään somekanavissa .Haluaa säilyttää yksityisyytensä sekä sen ettei mitään tietoja löydy hänestä googlaamalla.Äärimmäisen mukava ja miellyttävä ihminen.
Facebook ja wappiryhmät tuntuu olevan edelleen ihan pakollinen sosiaalinen ympyrä ainakin omalla työpaikalla sosiaalialalla, pissikset ja varhaiskeski-ikäiset wannabe pissikset päivittää ja vahtaa toistensa tekemisiä, ketä ei somessa ole ei ole olemassa muutenkaan tässä piirissä.
Olen mies eikä mulla ole koskaan ollut facebook-tiliä. Mua kun ei kiinnosta pätkääkään muiden tekemiset. Ei myöskään ole tarvetta päivitellä faceen sitä, että kävin just suihkussa tms. tärkeää. Olen siis selvästikin omituinen tapaus, joka naisten kannattaa kiertää kaukaa:)
Mitä mieltä miehestä joka lemppaa sinut fbstä? Tai oikeammin estää sinut vaikkette ole edes fb kavereita. Estää myös mesessä. Kertoi että on mesessä vain kavereiden kanssa joiden kanssa haluaa olla tekemisissä.
Olemme muutoin livenä tekemisissä paljon. Mitään suhdetta ei ole mutta jonkinlainen kaveruus. Nyt mies sitten yhtäkkiä purki estot ja,pyysi kaveriksi. Suostuin. Sen jälkeen ei mitään. Olemme livessä edelleen kaveria. Mietin joskus miksi lie pyysi.
Mitä se tekee työkseen?
Onko se kenties juristi, poliisi, vanginvartja, tuomari, psykiatri tms.
Joku joka joutuu työskentelemään hieman arveluttavien ihmisten kanssa. Ehkä ei halua tulla stalkatuksi?
Kuullostitpa harvinaisen miehekkäältä ja herttaisen naisellisen vaatimattomalta. PS: Komppaan täällä jo "avatunutta" foliohattuista kirjoittajaa; tässä viestiketjussa tuntuu saavan "ala peukkua" jokainen kirjoitus jossa asetetaan FB:n autuus ja ihanuus millään lailla kyseenalaiseksi tai turhaksi. - Pitäsikö tästä ajatella, jotain, siis jotain muutakin, että on liikaa ajatella, korjaan kuvitella kaikenlaisia salaliittoteorioita.