Mies ei ole Facebookissa. Jotain vikaa?
Tapasin ihan kivan miehen mutta alkoi mietityttämään se, ettei mies ole Facebookissa.
Eikö tuo ole outoa nykyaikana? Salaako mies jotain. Tai onko jotain mielenterveysjuttuja?
Kommentit (78)
Se on siellä seitsemällä eri salanimellä. Tämä on varma tieto.
Facebook on mennyttä aikaa. Tervetuloa nykyisyyteen. Mies on poikkeuksellisen järkevä
Sulla taitaa olla, kun tuollaisia mietit.
Kumppanini ei ole Facebookissa. Ei kiinnosta pätkääkään, ihmettelee juttuja joita ihmiset sinne laittaa ja kuinka outoja ihmiset on jatkuvine päivityksineen eikä ymmärrä mitä varten koko FB on tehty. Eli ei tarvitse olla vikaa, kaikkia ei vain yksinkertaisesti kiinnosta moinen.
Sieltä katoaa aika paljon porukkaa koko ajan kun ei siellä ole mitään. Itsekkin lopetin tilini jo vuosi sitten kun en keksinyt mitä järkeä on käyttää aikaa somen selaamiseen. Ei siitä hyödy yhtään mitään...
En ole ollut koskaan naamakirjassa.
Tuntuu, että olen todellakin viallinen ja epähenkilö.
Älykäs ja fiksu mies kun ei ole rekisteröitynyt moiseen kaatopaikkaan.
Minäkään en ole facebookissa. En koe sitä millään lailla tärkeäksi enkä mielenkiintoiseksi. Taidan olla siis hullu😂
Mies 23v
Hmm, mies vaikuttaa tavallista fiksummalta, mutta sinä et todellakaan avauksesi perusteella... ei teistä taida paria tulla
eihän tuolla käy kuin eläkelläiset.
Minunkaan mieheni ei ole ja minusta se on ainoastaan positiivinen asia.
Ei. Sillä on harvinaisen hyvin palikat kohillaan. Kannattaa rengastaa.
Mies ei ole facebookissa, mutta minä olen, koska asun kaukana sukulaisista ja vanhoista ystävistä. Sukulaisten kesken laitetaan paljon ryhmäviestejä kuulumisista. Lisäksi minusta on todella mukava katsella kuvia heidän elämästään. Tuntee olevansa vähän lähempänä heitä. Samalla tavalla ei tulisi lähetettyä kuvia sähköpostitse. Whatsapin kautta olen tietysti myös yhteydessä, mutta kyllä tuo facebook on ollut todella hyvä omalta kannaltani.
Olen 27-vuotias nainen, enkä ole ikinä ollut Instagramissa tai Facebookissa. Ei kiinnosta. Olen normaali työssäkäyvä ihminen.
Raivostuttavaksi asian tekee se, että Facebook on monien yhdistysten ja jopa yritysten pääasiallinen tidotuskanava.
Netin rekisteröitymistä vaativat keskustelupalstat ovat näivettyneet, kun keskustelu on face-ryhmissä.
Mitä outoa siinä nyt olisi?:D En minäkään olen ollut pariin vuoteen, ei vaan kiinnosta. Käyn töissä, minulla on kavereita. Mitä vielä haluat tietää??
Itse en ole Naamakirjassa. Miksi olisin? - Elämä on monessa asiassa ja kohtaa valintoja ja päätöksiä. Itse olen valinnut ja toistaiseksi päättänyt, että en mene omana itsenäni tai mitenkään muutoin naamakirjaan. Toistaiseksi en ole katunut valintaani ja pysymistäni FB:n ulkopuolella. Itseasiassa se on viimeaikoina tuntunut aiempaa paremmalta valinnalta. Toki tiedän, että siellä on paljon hyviäkin ja kiinnostavia juttuja, mutta niin on sen ulkouoleltakin toistaiseksi löytynyt itselleni tarpeeksi.
Täh? On paljon ihmisiä jotka ei ole ja olen kuullut, että yhä useampi on lähtenyt sieltä.