Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysely 40 täyttäneille naisille (pitkät hiukset)

Vierailija
19.01.2019 |

Onko sinulla 40+ naisella pitkät hiukset ja aiotko pitää ne pitkinä? Pitkät määritellään tässä olkapäille ulottuvat ja siitä pitemmät.

Kysely 40 täyttäneille naisille (pitkät hiukset)

Vaihtoehdot

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä puuttuu vaihtoehto: Ei ole pitkät, mutta aion kasvattaa sellaiset (oma tapaukseni)

Vierailija
2/22 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukseni ovat tosi ohuet ja harventuneet. Silloin lyhyt on ainoa mahdollinen ratkaisu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jopa 60 täyttänyt ja pitkät suorat hiukset puoliselkään. Ollut koko ikäni, vain teininä oli lyhyet ja ne ei sopineet minulle.

Vierailija
4/22 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttuu vaihtoehto: Ei ole pitkät, mutta aion vetää nekin pois ja yrittää hoitaa päänahan kuntoon ennen kuin kaikki tippuvat itsekseen (oma tapaukseni)

Vierailija
5/22 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 39 joten en viitsi äänestää. Pitäisin mielellään pitkät hiukset, mutta hiuksia irtoaa sitä tahtia että saapa nähdä. En nyt mitään pidennyksiäkään viitsi laittaa. Ei nämä asiat aina ole tahdosta kiinni.

Vierailija
6/22 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pitkät, eikä ole ollut sitten teini-iän. En pidä pitkistä hiuksista.

Vierailija
7/22 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 47-vuotias ja mulla on pitkät, paksut ja hyvännäköiset hiukset. Hiukset ovat parasta mitä minun ulkonäössäni on, en todellakaan aio leikata niitä vaikka ikää on jo. Typerä ja vanhanaikainen ajatus ettei vanhemmalle naiselle sopisi pitkät hiukset.

Vierailija
8/22 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät on, mutta jos alkaa vaihdevuosien takia näyttää enemmän hiirenhännältä tulevina vuosina, niin lyhennän suosiolla. Tuskin kuitenkaan täti-mittaisiksi. N51

Vierailija
9/22 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pitkät. En leikkauta lyhyeksi.

48v.

Vierailija
10/22 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut hyvin ohuet (ja huonot) hiukset, mutta haluan pitää ne pitkinä, koska en vain voi kuvitella itseäni lyhyissä hiuksissa. Olen 60v ja käyttänyt hiustenpidennyksiä (niitä sanottiin irtolisäkkeiksi) 1970-luvulta lähtien, jotta saisin volyymia hiuksiin.

Vierailija
11/22 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia pituuksia ollut, just leikkautin kaulaan asti ylettyvän ysäripolkan :P.

En pidä samaa hiusmallia vuosikausia, vaan tykkään vaihtelusta. Puolipitkä sopii itselleni parhaiten.

N43

Vierailija
12/22 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 51v ja pitkät hiukset ovat olleet lähes aina. En ole suunnitellut hiusteni leikkaamista lyhyiksi. Jos kovasti ohenevat niin ehkä pidempää polkka mallia voisi ajatella.

Vierailija
13/22 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkät on, mutta jos alkaa vaihdevuosien takia näyttää enemmän hiirenhännältä tulevina vuosina, niin lyhennän suosiolla. Tuskin kuitenkaan täti-mittaisiksi. N51

Mikä on tätimitta?

Vierailija
14/22 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on tätimitta?

Sellainen lyhyt muttei ultralyhyt.

Naispoliitikoilla näkee usein, esim. Sirkka-Liisa Anttila tai Anne Berner

Vierailija
15/22 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 49 ja hiukseni ulottuvat vyötärölle, eivät ole koskaan olleet näin pitkät. En aio leikkauttaa. Minulla on ollut myös lyhyet hiukset eikä ole mitään niitäkään vastaan, mutta niitä olisi leikkautettava turhan usein mallin pitämiseksi hyvänä, nämä ovat helpommat. Vaikka pesemisessä toki on työtä.

Vierailija
16/22 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

47 ja ultralyhyet. Kun hiukset muutuivat kamaliksi (ohenemisen lisäksi) leikkautin pakon edessä. Minusta ultralyhyt on parempi kuin puolivillainen "tätimitta". En ole - vielä toistaiseksi - henkisesti täti. 

Jos hiukset olisivat hyvät, pitäisin ne varmaan ainakin olkapäämittaisina, koska luonnonkiharat on siinä mitassa aika kivat. 

Vierailija
17/22 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kk vaille 40, tukka häntäluumitassa. En leikkaa ellei ole pakko, ts. lääkitys pudota sitä niin, että jäljelle jää naru.

Vierailija
18/22 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pitkät, aion leikata ja kasvattaa uudelleen. Lähteny värjääminen taas lapasesta ja latvat on ihan kauheet.

Vierailija
19/22 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pitkät. On ollut ne lyhyetkin yli 15 vuoden ajan, ihan "poikatukka". Hiusten kasvu on niin nopeaa, ettei lyhyet toimineet.

Vierailija
20/22 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ole leikkaamassa hiuksiani. Minulla on paksut (vähän harvemmat kuin nuorempana) hiukset ja hiuslaatu on todella jäykkä. Nuorena kokeilin muutamaan otteeseen lyhyitä malleja, mutta niitä ei saanut näyttämään hyvältä vaikka kuinka tehtiin "ohennuksia" tukemaan kampausta. Pehko näytti silti vain typerältä pallolta! Jonain päivänä voin harkita lyhyempää mallia, mutta se tosiaan edellyttää hiusten harvenemista huomattavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi