Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laittaisin lapseni päiväkotiin 2kk ennen töiden alkua. Onko mahdollista?

Vierailija
15.05.2006 |

Että ihmetelläänkö jos lapsi aloittaisi hoidon 2v10kk iässä ja äidin työt alkaisivat siitä 2kk:n kuluttua. t.tietämätön

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit siis laittaa lapsesi päivähoitoon ihan vain saadaksesi aikaa shoppailla rauhassa tai lorvia kotisohvalla - voi olla että sitä ihmetellään, mutta entäs sitten?

Itse ei kyllä tulisi mieleenkään...

Vierailija
2/7 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä ehdottomasti laittaisin lapsen hoitoon jo ennen kuin työt alkavat: pehmeä alku lapselle. Aluksi tutustumista hoitopaikkaan, lyhyempiä päiviä ja pikku hiljaa totuttelua. Näin siinä vaiheessa kun sinä aloitat työt, on paikka lapselle jo tuttu ja normaaliin hoitoon " sulautuminen" helpompaa. Helpottaa arkea kummasti. Ja on lapsen kannalta parasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuussa sun on viimeistään lapsi laitettava päiväkotiin, vaikkapa vaan viimeisenä elokuun arkipäivänä, jos meinaat saada heinäkuun maksuvapaata.

Vierailija
4/7 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.ap

Vierailija
5/7 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikkaa haluamastasi paikasta.

Vierailija
6/7 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aion laittaa 2-vuotiaani pehmeällä laskulla kotihoidosta ryhmikseen, eli aloitamme ryhmäperhepäivähoitoon totuttelun 1,5kk ennen kuin aloitan työni. En halua, että lapseni joutuu yhtäkkiä käymään 5xviikossa 9h/päivässä hoidossa kun on tottunut olemaan kanssani päivät kotona.

Parastahan se on lapselle niin.

Vierailija
7/7 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainakin tarvitsisin aikaa, että saisin otettua kiinni mitä työelämässä/alalla on ennättänyt parissa vuodessa tapahtua. Ehtii vähän herätellä itseään, myös fyysisesti ;-).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä