Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä isorintaiset ostatte vaatteenne?

Vierailija
19.01.2019 |

Eli ongelmana on isot rinnat. En halua pukeutua paljastavat tai mihinkään venyvään juttuun. Haluaisin vain löytää siistejä paitapuseroita ym. työvaatteita. Joudun aina ostamaan puseroita, jotka on muuten isoja minulle ja roikkuu päällä rumasti. Olen huono ompelija, ja ompelijat on tosi kalliita, joten olisi kiva löytää vaatteita valmiina. Onko kukaan tilannut esim. Bravissimolta?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bravissimolta löytyy istuvia.

Vierailija
2/24 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva niin voidaan arvioida :)

Vierailija
4/24 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintaliivit Lara’s Secret (Kauniainen)

Vierailija
5/24 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita isojenmiesten liikkeitä. Harmi vain kun on niin lyhyt että t-paidatkin näyttävät hameelta.

Vierailija
6/24 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut bravissimolta.

Vierailija
7/24 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista kokoa nuo Bravissimon vaatteet ovat? Katsoin, että koko 8 on ilmeisesti 38. Meneekö se näin oikeasti? Ja onko Suomessa mitään merkkiä, jota voisi kokeilla?

Vierailija
8/24 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaista kokoa nuo Bravissimon vaatteet ovat? Katsoin, että koko 8 on ilmeisesti 38. Meneekö se näin oikeasti? Ja onko Suomessa mitään merkkiä, jota voisi kokeilla?

Eikö 8 ole 36? Siellä on mittataulukko.

https://www.bravissimo.com/clothing-size-guide/

Vierailija
9/24 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon siis yleensä 38, mutta noi koon 6 mitat sopisi. Ja mietin, uskaltaako niihin luottaa. Helpointa olisi ostaa Suomesta jostain.

Vierailija
10/24 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rintaliivit Lara’s Secret (Kauniainen)

Liike on nykyään Mankkaalla, ja siellä on nimestä huolimatta täysin suomalaiset ”liivitohtorit”.

Suosittelen.

Vierailija
11/24 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne on pitänyt aika hyvin paikkaansa. Mekot on mun makuun aika lyhyitä. Olen 168cm ja helma on usein polven yläpuolella. Tykkään polvipituisista tai siitä hiukan pidemmistä.

Vierailija
12/24 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Kai mun pitää sitten vaan uskaltaa tilata. Aloitan parilla paidalla vaikka. En itsekään välitä minihameista, joten mietin niitä sitten myöhemmin.

Vierailija
13/24 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liivit liivibaarista, muuten ihan kaupasta. V aukkoista kun valkkaa niin ei mee paljon vikaan ja rypytystä ja hyviä kankaita. Miksei saa näkyä?

Vierailija
14/24 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika ujo, enkä haluaisi kiinnittää huomiota rintoihini etenkään töissä. Haluaisin näyttää sistiltä ja asialliselta, samalta kuin muutkin. Useimmilla on juuri paitapusero ja housut tai hame. Olen itse pitänyt paljon neuleita, kun on ollut vaikeaa löytää kivoja.

Vierailija
15/24 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla joku tuttu joka osaisi hieman ommella ja jolla olisi aikaa? Itse tekisin mielelläni jollekin kaverille vaatteita. En ole kovin kokenut ompelija, mutta olisi mielenkiintoista tehdä paitapusero tai mekko mittojen mukaan jollekin muulle kuin itselle.

Vierailija
16/24 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tullut ajatelleeksikaan tuota vaihtoehtoa. Tiedän kyllä parikin ompelutaitoista. Pitää miettiä, jos kehtaisin heiltä kysyä.

Vierailija
17/24 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan aina Turkista. Sieltä saa myös tyylikkäitä mekkoja. Samalla ostan aikuisille lapsille ja lastenlapsille ja tutulle, joka sai kaksosvauvat.  Alania ja Antalia. Jos ei muista numeroia voi hyvin soittaa Suomeen. Pitkät housut voi teettää puolessa tunnissa katuompelijalla, hinta 2 euroa. Paikka on Oba , itään Alaniasta. Samalla hinnalla kiva matka , kuin mitä maksaisi vaatteet Suomessa. Hienot päiväpeitteet on ostettu Chicagon halpahallista. Mistä tahansa muualta saa halvemmalla. Kaikkein edullisin on Panama. Isommat ostokset vo postittaa.

Vierailija
18/24 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy kysyä, että mitä kokoluokkaa kommentoijat ovat? Minä olen 175cm/60kg, eli paidoissa xs tai s, kuppikoko 75E.

Aina olen löytänyt tavallisista vaatekaupoista ihan sopivia vaatteita. Toki suuressa osassa liian pieni rinnoista, tai liian löysä muualta. Mutta pääosin kuitenkin sopivia löytynyt.

Vierailija
19/24 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt täytyy kysyä, että mitä kokoluokkaa kommentoijat ovat? Minä olen 175cm/60kg, eli paidoissa xs tai s, kuppikoko 75E.

Aina olen löytänyt tavallisista vaatekaupoista ihan sopivia vaatteita. Toki suuressa osassa liian pieni rinnoista, tai liian löysä muualta. Mutta pääosin kuitenkin sopivia löytynyt.

Uk-mitoituksessa 30GG ja eu-mitoituksessa 70J. Mitat rintojen alta n. 77cm ja rinnanympärys n 100cm.

Vierailija
20/24 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uk-mitoituksessa 30GG ja eu-mitoituksessa 70J. Mitat rintojen alta n. 77cm ja rinnanympärys n 100cm.

Niin ja vaatekoko yleensä M, 168cm 62kg.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi