Viking Line span saunat - onko sekasaunat?
Onko gabriellan ja mariellan saunat sekasaunoja, tai onko tarjolla edes yksi yhteissauna mihin esim pariskunta voi mennä yhdessä?
Kommentit (14)
Ohoh! No ei nyt ihan naimaan ollu tarkoitus mennä mutta hyvä jos voi yhdessä mennä, kiitos vastauksista
Silja Europan saunassa saa öisin HOMONAUTINTOA!
Mikä on sekasaunan ja yhteissauna ero, ap?
Ei mikään, meinasin että ovatko kaikki yhteisiä ja jos ei, onko edes yksi yhteinen tarjolla
Kävin viimeksi Mariellalla. Saunat on sukupuolittain. Poreammeisiin taas pääsee kaikki sekaisin.
En ymmärrä näitä vastauksia täällä..
Saariselällä kylpylässä oli sekasauna, oltiin siellä ensin ihan tyhjässä saunassa minä, vaimoni ja 2-v. tytär. Sitten sinne pelmahti n. 20-kymppisiä hyvännäköisiä neitokaisia alasti poikaystävineen. Oli nuoret kiinteät ja pystyt rinnat, tiukat pyllyt ja pimpukka ajeltu. Etenkin pienehköt kiinteät pystyt rinnat olivat niin kauniita että oli pakko tuijottaa. Toivottavasti vaimo ei huomannut mitään. Sain pidettyä kaluni kurissa niin ettei alkanut seisoa.
Vierailija kirjoitti:
Saariselällä kylpylässä oli sekasauna, oltiin siellä ensin ihan tyhjässä saunassa minä, vaimoni ja 2-v. tytär. Sitten sinne pelmahti n. 20-kymppisiä hyvännäköisiä neitokaisia alasti poikaystävineen. Oli nuoret kiinteät ja pystyt rinnat, tiukat pyllyt ja pimpukka ajeltu. Etenkin pienehköt kiinteät pystyt rinnat olivat niin kauniita että oli pakko tuijottaa. Toivottavasti vaimo ei huomannut mitään. Sain pidettyä kaluni kurissa niin ettei alkanut seisoa.
Niin, no näinhän siinä juuri kävi.
Eikun ne on seksisaunoja. nimim.kokemusta on
Vierailija kirjoitti:
Kammottavia tilanteita. Koko ajan saa päässään hokea, että "Nyt ei saa seistä. Nyt et seiso, et varmasti." Joskus on pakko lähteä pois, ennen kuin paineet tunkee kunnolla patukkaan. Enää en sekasauno, kaksi kertaa riitti.
...eli ovat sukupuolittain eroteltuja
Jos on niin minä en päästä miestäni laivalle!
Vierailija kirjoitti:
Täällä kalu jo pystyssä vaikka saunanpesä on vielä sytyttämättä ja vieraat vasta tulossa.
Ne on sekasaunoja.