Paras rantalomakohde
Mikä on sinun mielestäsi paras rantalomakohde ? Nyt etsin paikkaa jossa on oikeasti KUUMA, aurinkoista, kirkasta vettä ja puhdas luonto? Vuodenaika voi olla mikä vaan, sillä työni ei rajoita liikkumistani. Rahaakin olen valmis kohtalaisesti laittamaan matkaan jos en nyt kuitenkaan mitään aivan ökymatkaa voi ostaa.
Kommentit (16)
Oma suosikkini on Fuerteventuran eteläkärki eli Jandían niemimaa. Uskomattomat hiekkarannat, kehittynyt mutta ei ylenpalttinen matkailuelinkeino. Rauhallinen mutta ei tuppukylämäinen miljöö. Helppo lähteä autolla tutustumaan saareen laajemminkin.
Oma lempparini on ollut Jamaika. Luonto siellä on käsittämättömän vihreä ja kaunis!
Vierailija kirjoitti:
Fidzi
Millaista turismi siellä on? Olen kuullut, että siellä eniten on amerikkalaisia turisteja? ovatko rannat roskaisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fidzi
Millaista turismi siellä on? Olen kuullut, että siellä eniten on amerikkalaisia turisteja? ovatko rannat roskaisia?
Riippuu saaresta. Pääsaarella ei oo hiekkarantoja ja sit joillain saarilla on enemmän nuorisoa bilettämässä. Mutta löytyy paratiisisaariakin. Toinen mun suosikki on Havaijin Maui. Se todella siisti ja rauhallinen.
Vierailija kirjoitti:
Tammpereelle ja mustaamakkaraa torilta poskee .
Tai peppuun?
Täältä Pohjois-Savon perukoilta ei ole kuin vajaa pari sataa hiekkasärkille, paras paikka mielestäni