Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei taas pysty ymmärtää

Vierailija
19.01.2019 |

Kaverilla oli hyvä mies. Ei juonu, ei haukkunut, ei säheltänyt. Teki kotityöt sanomatta jne. Niin sitten se lähti toisen matkaan eikä ollut oikeasti edes syytä. Nyt kun se exä on löytänyt uuden kumppanin, niin kaveri on ihan rikki. Vaikka erosta on jo 3v. Heillä ei ollut lapsia, mutta oli suunnitteilla silloin, mutta tämä toinen herra kiilasi väliin. Nyt kaverilla on tämän uuden kanssa lapsi ja äijä on täys paska. Äijä katoilee vklopuks ja juopottelee joka vkloppu.

Nyt mun kaveri kiroilee, että miksi edes on lähtenyt tämän nykyisen matkaan, kun myönsi itsekin ettei ollu mitään syytä edes, mutta niin vaan kävi.. ( itse ajattelen ettei niin vaan käy ). Kaveri stalkkailee exäänsä instassa ja surkuttelee, kun exä uuden naisensa kanssa matkustelee ja joka kuvassa kivaa ja tuorein kuvapäivitys on, kun uudella naisella vatsa alkaa näkyä. Exä rakentaa taloa perheelleen ja kaveri asuu Kontulassa kaksiossa.
En oikein ymmärrä, että mitä vinkuu kun itse lähti ja tiesi ettei sen exän kaltasia ihmisiä kasva puissa. Itse ottaisin heti sellaisen miehen itselleni, kun tunnen hänet itsekin. Se on juuri sellainen mies mistä itsekin haaveilen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha sai palkkansa.

Vierailija
2/5 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysty ymmärtämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri sai mitä halusi. Olisi tyytyväinen tilanteeseensa.

Vierailija
4/5 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallinen kodinrakentajamies ei ole seksikkään kiihottava, sellainen jonka kanssa voi kokea villejä seikkailuja yön kiihkossa.

Vierailija
5/5 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turvallinen kodinrakentajamies ei ole seksikkään kiihottava, sellainen jonka kanssa voi kokea villejä seikkailuja yön kiihkossa.

Ei ole ei. Siksi niin moni bööna asuukin luuserin kanssa ja valittaa arjen kurjuutta ja sitä, kun mies juo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän