Voitaisiin asua kahdessa eri paikassa
Mies voisi nyt muuttaa lapsuudenkotiinsa kun sen peri ja mä voisin jäädä tänne. Ihanaa kun nyt on vaihtoehtoja.
Kommentit (15)
Mutta mieshän otti perinnönjaossa sen kesämökin ja se talo meni miehen sisarelle. Tätähän olet täällä kuukausikaupalla valittanut.
Mies varmasti ilomielin maksaa kahden talon kulut ja hoitaa kahden talon ylläpidon.
Vierailija kirjoitti:
Mutta mieshän otti perinnönjaossa sen kesämökin ja se talo meni miehen sisarelle. Tätähän olet täällä kuukausikaupalla valittanut.
Ne sai ne asiat sovittua että mies sai mökin ja talon.
Tehän tarvitsette vielä kolmannen talon, jossa lapsi asuu.
Vierailija kirjoitti:
Mies varmasti ilomielin maksaa kahden talon kulut ja hoitaa kahden talon ylläpidon.
Meillä se on nykyään niin että minä maksan ja hoidan tämän talon ja mies lapsuudenkotinsa.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n muisti on renkannut jo pidemmän aikaa.
Miksi jäisit siihen inhoomaasi romumökkiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n muisti on renkannut jo pidemmän aikaa.
Ne sopi sen asian. Ei siinä ollut ainoat perittävät. Saivat viimeinkin ne jaettua.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on lähempänä palveluita ja mies pitää enemmän lapsuudenkodistaan. Siellä niin pieni piha yms.
No vautsi vau. Sun elämäsi on sitten kääntynyt yhtäkkiä päälaelleen.
Oletkin vauras talollinen, joka maksaa ihan itse talon kulut. Se on kunnioitettavaa, öljylämmitys ei ole halpaa lystiä ja sähkölaskutkin ovat nykyään pilvissä.
Ja terveytesikin on parantunut niin, että omakotitalon työtkin sujuvat tuosta vaan näin lumitalvenakin. Ihan mahtavia uutisia!
Vierailija kirjoitti:
No vautsi vau. Sun elämäsi on sitten kääntynyt yhtäkkiä päälaelleen.
Oletkin vauras talollinen, joka maksaa ihan itse talon kulut. Se on kunnioitettavaa, öljylämmitys ei ole halpaa lystiä ja sähkölaskutkin ovat nykyään pilvissä.
Ja terveytesikin on parantunut niin, että omakotitalon työtkin sujuvat tuosta vaan näin lumitalvenakin. Ihan mahtavia uutisia!
Eihän tämä minun taloni ole vaikka kulut maksankin. Öljyä ei paljoa mene kun puulla lämmitän. Tilaan puut, vien liiteriin ja tuon joka päivä tänne sisälle ja lämmitän. Sähkökulut on pienet. Naapuri tekee pientä korvausta vastaan lumityöt kun hänellä on traktori. Mies hoitaa lapsuudenkotinsa kulut ja käy siellä iltaisin lämmittämässä taloa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on lähempänä palveluita ja mies pitää enemmän lapsuudenkodistaan. Siellä niin pieni piha yms.
Silti pitää mennä taksilla kauppaan, kun mies ei kerkiä kuskaan ja linja-autot ei liiku siellä. Huh, näitä sun juttujas.
Tuota rataa kun jatkat, sulta loppuu kohta valittamisen aiheet. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti pitää mennä taksilla kauppaan, kun mies ei kerkiä kuskaan ja linja-autot ei liiku siellä. Huh, näitä sun juttujas.
Harvoin mä taksia käytän. Mies sitten kuskaa kun kerkiää. Ei tästä ole keskustaan kuin 3km,miehen lapsuudenkodista olisi 5km. Mulla vaan tuo huimaus niin en pysty liikkumaan tuollaista matkaa.
Ja kohta siellä on uusi emäntä.