Miehellä toinen nainen, asuu vielä kotona
Sain tietää viikko sitten että miehellä on toinen nainen ja haluaa erota. Meillä on 4 lasta ja asumme yhteisessä omakotitalossa. Mies ajatteli että on vielä kuukauden kanssamme, mutta tapailee samalla toista. Olen rahallisesti hänestä täysin riippuvainen, mutta henkisesti ihan riekaleina. Ero tuli minulle yllätyksenä, olen henkisesti ihan riekaleina ja rakastan häntä vielä. Jos juttelemme näistä asioista, alan välittömästi itkemään. Äsken hän piti minua kainalossaan, ja itku tuli taas. Hetken kuluttua tuli sanomaan että toivottavasti en saanut mitään vääriä signaaleja, että hän on päätöksensä tehnyt ja haluaa eron. Ja jos haluan, niin voi lähteä tänä iltana. 😭Auttakaa mitä mä teen?
Kommentit (16)
Ei kannata koskaan rakentaa elämäänsä toisen varaan. Ei taloudellisesti eikä muutenkaan. Aina oltava myös oma elämä ja rahat. Sanonpahan vain.
Inhottava tilanne. Mitä nopeemmin mies lähtee sitä parempi.
Mitäs jos ilmoitat hänelle että sinä voit lähteä. Ja lähdet saman tien. Menet vaikka lapsuuden kotiisi tms vähäksi aikaa.
Mies saa miettiä miten aikoo lasten kanssa toimia yms.
En tarkoita että jätät lapset pitkäksi aikaa mutta voisi olla hyvä konkretisoida miehelle mitä hän on tekemässä.
Minkä ikäiset lapset? Onpa k**ipää mies.
Hänellä ei ole vielä asuntoa tiedossa, on menossa kuulemma äitinsä luo(eli toisen naisen) Jos olisin tiennyt että näin voi käydä olisin tehnyt monta asiaa eri tavalla, nyt tarvisin vaan hyviä neuvoja miten selvitä tästä. Ollaan sovittu et mä oon lähivanhempi, onko sit huono sen kannalta jos lähden hetkeks pois? En kyl pystyis jättämään lapsia.
Mut tää tilanne antaa lapsille ihan väärän kuvan kaikesta ja sit kk päästä hän lähtee.. pitäis osata ajatella järjellä ja lasten kannalta, eikä täs tunnekuohun vallassa
ap
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos ilmoitat hänelle että sinä voit lähteä. Ja lähdet saman tien. Menet vaikka lapsuuden kotiisi tms vähäksi aikaa.
Mies saa miettiä miten aikoo lasten kanssa toimia yms.
En tarkoita että jätät lapset pitkäksi aikaa mutta voisi olla hyvä konkretisoida miehelle mitä hän on tekemässä.
Todellakin tuo kannattaisi tehdä. Nythän mies kuvittelee että hän vain ottaa ja lähtee elämään -todennäköisesti- uutta nuoruuttaan ilman perhettä ja lapsia. Hakee ns helppoa ratkaisua. Nyt jos koskaan pitää lyödä tosiasiat tiskiin ja miehen silmille, että mitä se tulee olemaan seuraavat 10-15v (riippuen lasten iästä).
Alffa tekee mitä lystää, koska on vahva mies ja sen takia te naiset rakastatte niitä miehiä. Heikko kiltti mies on syystäkin yksin.
Kannatan myös sitä, että menet nyt heti vaikka vanhempiesi luo ja jätä lapset miehen kanssa. En tarkoita että jätät lapset lopullisesti, mutta miehellä on ainakin vaikeaa käydä tapailemassa toista naista. Ja ei se toinenkaan nainen innostu kun arki astuu myöhemmin kuvaan ja joutuu neljän vieraan lapsen kanssa olemaan.
Älä jää odottelemaan armopaloja. Nyt lähdet pois miehen luota ja alat järkkäämään uutta elämääsi. Pssska ukko. Voimia.
Naiset! Aina omat rahat ja backup plan.
Älä jätä itseäsi miehen varaan. Itseesi voit luottaa.
Ja pettävälle miehelle ei pidä antaa anteeksi!
Nyt selvutät miehen kanssa lapsiin ja elatusmaksuihin liittyvät asiat.
Itse ehdottausin vuoroviikkoja, näin lapsilla isä ja äiti.
Sanoisin myös , että olen niin heikossa hapessa, että lähden yksin toipumaan viikoksi, että jaksan taas.
Teet selväksi, että on eronkin jälkeen isä ja vastuussa lapsistaan.
Varmista nyt ihan ensin, että herralla on sen kokoinen kämppä kiikarissa, että mahtuu neljä lastakin.