Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi 90-luvulla naisillakin oli pienemmät peput?

Vierailija
19.01.2019 |

Näyttää ainakin kuvista siltä, että silloin arvostettiin enemmän pientä ja kiinteää berberiä. Jotenkin vähän jopa kaipaa tuota aikaa ennen tätä jättipeppujen aikakautta. Tuntuu, että miehilläkin on nykyään leveät takapuolet.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin oltiin hoikempia ja lihaksikas takapuolikaan ei ollut suosiossa. Pieni takapuoli oli muotia. Minua kiusattiin isommasta takapuolestani, vaikka muuten olin todella hoikka.

Sama juttu. Vaikka nuo Kardashian-takamukset ovatkin minusta hirveitä, niin olen kiitollinen siitä että tämän trendin myötä minua ei enää tulla solvaamaan kehoni muodoista. Ei kyllä pitäisi solvata ketään muutakaan.

Olen samaa mieltä! Nykyinen kauneusihanne on salliva ja antaa mahdollisuuden ihmisille itse vaikuttaa kroppaansa. 90-luvulla piti olla vain synnynnäisesti kapealanteinen ja pysytellä hoikkana, nykyään saa olla muotoja, luontaisesti leveähkö lantiokin ja treenaamista ihaillaan.

Muotoja? Ei pömppövatsa/ kaljamaha tai muu läski mikään muoto ole!  Vai?

Vierailija
42/44 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehetkin olivat lähes anorektisen laihoja vielä siinä vuosituhannen vaihteessa. Mitä lie tapahtunut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillon ei oltu vielä keksitty ferritiiniä,kilpparia ,traumoja.  Niin kukaan ei lihonnut .

Vierailija
44/44 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos olin parhaassa pano-iässä 1992-2000.

Sai paukuttaa kunnon palkkeja eikä tän päivän turvonneita per seitä.

M46

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä