Mikä on surkein neuvo, jonka olet koskaan saanut?
Kommentit (87)
Kannattaa ottaa vastaan ihan mikä työ vaan...
Olen sen verran kunnianhimoinen, etten todellakaan noudata tuollaista neuvoa.
"Menet nyt naimisiin X:n kanssa, et sinä parempaakaan saa!"
En mennyt. Olen snkku nyt vielä viisikymppisenäkin, 20 vuotta tuon kehotuksen jälkeen. Ehkä olisin saanut paremman, mutta huonompaa olisi pitänyt jo etsiä. En kadu.
Olen pahasti allerginen tomaateille ja mummo neuvoi joskus että jos alan syömään niitä joka päivä niin allergia oireet katoavat :D
Toinen oli, että pitäisi hankkia lapsi jotta olisi elämälle jokin tarkoitus...
Koulussa kun kiusattiin niin ope sanoi vain että älä välitä.
"Rukoile, kyllä Jesse auttaa."
No mumiseminen itsekseen satuolennoille tasan auttaa oikean elämän ongelmiin.
Sairastin masennusta ja joku viisaampi neuvoi että ”Noh ottaisit nyt vaan itseäs niskasta kiinni” no shit, ihankun ei ois käyny mielessä aikasemmin.
Vierailija kirjoitti:
"Rukoile, kyllä Jesse auttaa."
No mumiseminen itsekseen satuolennoille tasan auttaa oikean elämän ongelmiin.
Toisia auttaa, toisia ei. Olisiko asenteessa vika?
Vierailija kirjoitti:
Olen pahasti allerginen tomaateille ja mummo neuvoi joskus että jos alan syömään niitä joka päivä niin allergia oireet katoavat :D
Toinen oli, että pitäisi hankkia lapsi jotta olisi elämälle jokin tarkoitus...
Siedätyksestähän nykyään puhutaan paljon.
Ole jämerä, mutta katso kuitenkin mitä muut tekevät ja tee samalla lailla. Eli älä erotu joukosta, mutta tee se jämerästi.
Aikanaan taistelin ongelmajuomisen kanssa. Päihdeterapeutti sanoi minulle, että älä juo työpäivää edeltävänä iltana olutta - sittenpä en juonut enää olutta, vaan siirryin tiukkaan viinaan...
Liity Tinderiin tai edes Facebookiin. Tämän sanoi työkaveri, joka oli huolestunut parisuhteen puuttumisestani.
"Harrastakaa seksiä joka toinen päivä, se toimi meillekin"
Tämän neuvon sain ystävältä, jolle kerroin vuosien lapsettomuudesta. Joo.. Ei tullut mieleen, että seksin harrastaminen ja eityisesti ovulaation aikaan, olis mitenkään suuressa osassa tässä. He oli yrittäneet pari kuukautta. Me neljä vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Sairastin masennusta ja joku viisaampi neuvoi että ”Noh ottaisit nyt vaan itseäs niskasta kiinni” no shit, ihankun ei ois käyny mielessä aikasemmin.
Juuri tämän saman meinasin kirjoittaa. Joku vielä jatkoi, että lähde lenkille.
Kaverilta ostin Ladan nuoruudessa. Oli surkein ajoneuvo ikinä.
Operaattorin tarjoama nettiyhteys katkesi. Soitin vikapäivystykseen, jossa automaatti neuvoi tekemään vikailmoituksen netissä, kun kaikki puhelinpalvelijat olivat juuri nyt varattuja.
Lakkaat miettimästä raskaaksi tuloa/stressaamasta lapsettomuudesta niin tulet raskaaksi,
Tämä lause on merkki niin suuresta järjen köyhyydestä että en ota tällaisen sanonutta ihmistä enää koskaan vakavasti tai suhtaudu häneen älyllisesti tasavertaisena ihmisenä.
Tee kolmas lapsi niin saat lapsilisiä sen verran että voit ostaa uuden auton osamaksulla....
Voit varmasti arvata etten tehnyt!!