Saara Aallolta jättipaljastus brittilehdelle: pyydettiin esiintymään paluun tekevän Spice Girlsin ”viidentenä jäsenenä”
Tuliko muillekin tästä sellainen bon voyage -tunne, että Aalto on ennenkin paljastanut medialle noita isojen starojen smalltalkissa mainittuja kehuja. Onko tämä hänen vai suomalaisten tyypillinen ominaisuutensa, että mikä tahansa heitto tulkitaan kirjaimellisesti? Jos joku sanoisi sinulle, että olet lahjakas ja meidän pitäisi ehdottomasti tehdä jotain yhteistyötä yhdessä, tulkitsetko sen niin, että asia on jo sovittu ja nyt vain puhelua odottamaan? https://www.is.fi/viihde/art-2000005970969.html
Kommentit (993)
Vierailija kirjoitti:
"Aalto tai hänen edustajansa eivät toistaiseksi ole vastanneet HS:n kysymykseen, onko Spice Girls -yhteistyöstä sovittu mitään konkreettista."
Huippumanageri Meri-rakas on näemmä taas tehtäviensä tasalla.
Täytyy kyllä sanoa, että jollain on pakkomielle Saarasta. Negatiiviset kommentit ilmiselvästi saman tyypin kirjoituksia ja koko päivän tähän käyttänyt.
Huh huh.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs Saaralle tulee Spice-nimeksi?
- Delusional Spice
- Pretentious Spice
- Intolerable Spice
- Pompous Spice
- Annoying Spice
- Unwanted Spice
- Bipolar Spice
Hmm...
Kuulemma on sovittu Spice Girlsin alkuperäisen managerin Simon Fullerin kanssa, että Saara Aalto saa käyttää viittä eri nimeä. Varmaa on jo, että seuraavat nimet ovat vahvoina ehdokkaina:
- Paras Spice
- Maailmanvalloittaja Spice
- Meri-rakkaan Spice
- Teemu Roivaisen ex Spice
- Entinen hetero Spice
Saara itse toteaa näin: "Haluan, että nimeni on suomalainen, koska haluan näin osoittaa kiitollisuutta suomalaisille siitä, että koko Suomi on seurannut matkaani menestykseen. Ensi kesänä Spice Girls tai ainakin minä Spice Girlsin jäsenenä esiinnyn mm. Manamansalossa, joka keikka peruuntui aiemmalla maailmankiertueellani."
Vierailija kirjoitti:
Täytyy kyllä sanoa, että jollain on pakkomielle Saarasta. Negatiiviset kommentit ilmiselvästi saman tyypin kirjoituksia ja koko päivän tähän käyttänyt.
Huh huh.
Mä oon ainakin eri. 😝
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh huh.
Mä oon ainakin eri. 😝
Eli ilmoittaudut nettikiusaajaksi ja näytät kieltä, asia selvä. Latvalahous ei onneksi tartu.
Mikäs sinä sitten olet kun nimittelet ja halvennat muita?
Vierailija kirjoitti:
Onko totta, että Spice Girls yhtyeessä ei ole enää ainoatakaan alkuperäisjäsentä vaan sen muodostavat suomalaiset maailmanvalloittajat:
Saara Aalto aka Winner Spice
Sara Maria Forsberg aka Big Spice
Isac Elliot aka Metrosexual Spice
Meri Sopanen aka Rekkamies Spice
Unohdit Dannyn eli Daddy Spicen.
(Jos joku ei tajunnut, niin kaivakaa YouTubesta Dannyn ja Armin musiikkividea I wanna love you tender, rankattu maailman huonoimmaksi musiikkivideoksi ainakin kerran).
Meri Sopanen, the manageri, notkuu siellä luisteluharjoituksissa tyhjänpanttina. Ei se muuta osaa. Postittaa fanipaitoja ja toljottaa suojattiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh huh.
Mä oon ainakin eri. 😝
Eli ilmoittaudut nettikiusaajaksi ja näytät kieltä, asia selvä. Latvalahous ei onneksi tartu.
Normaali aikuinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh huh.
Mä oon ainakin eri. 😝
Normaali aikuinen.
Solvaat ja kiusaat netissä. Suorastaan vainoat. Nettikiusaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh huh.
Mä oon ainakin eri. 😝
Normaali aikuinen.
Latvalahous olikin sitten sattuvampi kuin luulin kuvaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh huh.
Mä oon ainakin eri. 😝
Normaali aikuinen.
Latvalahous olikin sitten sattuvampi kuin luulin kuvaamaan.
Kuten sanottu. Solvaat ja kiusaat. (Ja olen muuten eri kirjoittaja kuin tuo jota äsken solvasit).
Noillahan on jo Victorian korvaaja julkistettu eikä se ole Saara Aalto. Kiertueen virallisilla nettisivuilla lukee Jess Glynne.
Vierailija kirjoitti:
Noillahan on jo Victorian korvaaja julkistettu eikä se ole Saara Aalto. Kiertueen virallisilla nettisivuilla lukee Jess Glynne.
Virallisten nettisivujen ylläpitäjät eivät vaan ole vielä kuulleet totuutta Saaran Meri-rakkaalta.
No nythän suomalaislehdet sitten sössöttää, että saattaahan se Saara olla siellä lämppärinä. Niin, niin. Viime kesänäkin oli jonkin bändin lämppärin lämppäri jossakin.
The Sun on kuulemma väittänyt tuon jutun perustuvan uuteen haastatteluun, vaikka vuoden vanha videokin on aiheesta.
Onkohan käynyt niin, että Saara on uudessa haastattelussa antanut löperiä lausuntoja, jotka perustuvat huonoon ja muovautuneeseen muistiin? Ehkä Saara oikeasti nyt uskoi omiin muistoihinsa, vaikka vuoden vanhalla videolla molemmat selvästi vitsailevat asialla.
Vierailija kirjoitti:
No nythän suomalaislehdet sitten sössöttää, että saattaahan se Saara olla siellä lämppärinä. Niin, niin. Viime kesänäkin oli jonkin bändin lämppärin lämppäri jossakin.
Kyllä. Iltalehden oma rekkamies ei vaan voi korjata "uutista" ja myöntää, että tällä kertaa hype ei lähtenyt käyntiin koska hs puuttui peliin. Sen sijaan iltalehden rekkamies alkaa spekuloimaan sellaista mitä edes the sun ei kirjoittanut... "voisi olla lämppärinä" :D:D:D:D Rekkamiehet rulettaa!
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju pitäisi vinkata Sunin toimittajalle. Saisi hyvää materiaali uudelle artikkelille.
Suomessa kukaan ei saaa menestyä ja mistään ei saa iloita.
Voisitko kertoa mitä iloittavaa tässä on? Ainoastaan noloa. Nimenomaan Saaralle. Tietenkin jos on vahingoniloinen niin voihan tästäkin iloita.
Vierailija kirjoitti:
The Sun on kuulemma väittänyt tuon jutun perustuvan uuteen haastatteluun, vaikka vuoden vanha videokin on aiheesta.
Onkohan käynyt niin, että Saara on uudessa haastattelussa antanut löperiä lausuntoja, jotka perustuvat huonoon ja muovautuneeseen muistiin? Ehkä Saara oikeasti nyt uskoi omiin muistoihinsa, vaikka vuoden vanhalla videolla molemmat selvästi vitsailevat asialla.
Tuskin edes The Sun lähtee kirjoittamaan sitaatteja, jos mitään lausuntoja ei ole annettukaan. Eli vaikka roskalehti onkin, niin itsehän Saara on noita juttuja selittänyt.
Miten niin? Siellähän se vielä on
https://www.instagram.com/p/Bsz_qYFFvd4/