Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Selkä / niska-hartia kipuiset, ohoi! Puutuuko teillä varpaat tai kihelmöikö jalkapohjat? (ov)

Vierailija
20.07.2008 |

Mulla on niska/hartia kipuja ollut jo pitkään ja alaselässä alkava kuluma. Lääkärissä käyty ja nyt menen varmaan uudelleen taas....

Mielenkiinnosta vaan kyselen, että teillä joilla on pahoja alaselkävaivoja ja niskahartia vaivoja, niin onko teillä puutumisia varpaissa / sormissa tai kihelmöintiä ja kipuilua jalkapohjissa??? Tuttu vaan sanoi, että jalkapohjissa on paljon hermojaratoja ja jos hermot pinteessä, voi tällaisia oireita tulla helposti.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on kyllä selkäsärkyjä.

Luulen, että kyse on isosta kokonaisuudesta, johon kuuluu nivelten ja jalkaterän virheasennot, kulumat, lihaskunto sekä nivelsiteiden tila. Ja kaikki vähän kuin vaikuttaa kaikkeen, ei pelkästään yksisuuntaisesti.

Vierailija
2/5 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hartiat jumissa. Hermot kuulemma jumissa. kun alaselkä on jumissa niin mun varpaat puutuu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

varpaan puutumista, pikkurillin ja nimettömän puutumist, sähköiskumaisia tuikkaisuja jalkapöydässä, pepunseudun luiden kipua jne jne...

Leuatkin jatkuvasti jännityksessä.

Tuskaa on, juuri haeskelin kiropraktikkoja netistä. :(

Vierailija
4/5 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tietysti ei kivaa, että kellään on tällaisia vaivoja, mutta kiva jakaa kokemuksia. Mulla on niin pitkä lista oireita näihin jumeihin liittyen, että en jaksa edes luetella. Lääkärissä oikein hävetti, kun oli piiiiiiitkä ruutupaperi mukana oireita. No sainpas lähetteen Fysiatrille, joten nyt pääsen erikoislääkärin tutkittavaksi. Kyllä vaan nauratti (melkeinpä surusta: :)) kun lääkäri sanoi, että onhan noita Aslak-kuntoutuksia, joihin voisit hakea!!! Siis olen vasta 30v ja näin raihnainen!

Lisää vastauksia odottelen ja eritoten kokemuksia tästä jalkapohjien kipuilusta/kihelmöinnistä.

ap

Vierailija
5/5 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikean jalan pohja puutuu aina ihan yhtäkkiä, samoin oikean käden pikkurilli. Mulla on myös niska jumissa juuri oikealta puolelta, ja kallonpohjanlihaksissa tuntuu "lihaspatti" tai mikä lie. Pitäisi varmaan lopettaa tämä koneella istuminen ja mennä fysioterapiaan tai johonkin...