Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen luisunut ikäerosuhteeseen m43--- n23

Vierailija
18.01.2019 |

Entinen sellainen tapailukaverityttö muutti samaan kaupunkiin vuosi sitten- oltiin ihan kavereita kun sellaista varsinaista kipinää ei oikein syttynyt, tai syttyi ehkä vähän mutta en tiedä... Hän on ikäiseni-mutta hänen siskonsa on vasta 23.
Viime loppukesästä asti olemme viettäneet paljon aikaa kolmisin tai nelisin tai yleisesti samassa porukassa ja nyt meistä on tullut pari. Kaikki alkoi niin viattomasti ja entinen tapailukaverini oikein yllytti siskoaan ja minua. Minä opiskelen yliopistolla samaa alaa kuin mitä hän amk.ssa ja pidämme samanlaisista asioista- lisäksi hän on todellinen ilo silmälle. Toisaalta hän on hyvin suojeltua elämää viettänyt, varakkaasta kodista ja lähes liian äärettömän kiltti ja kokematon. Itse olen myös äärimmäisen kiltti mutta entinen merimies...
Suhteemme on alkukankeuden jälkeen hyväksytty kun olin jo ennestään sillain tuttu, tunnen heidän perheensä muista syistä. Ikäero saa kuitenkin kaiken tuntumaan vähän oudolta- aluksi se jarrutti minua mutta se oli kyllä sellaista menoa että nyt voi vaan todeta että näin kai se on. Näin on hyvä

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda hänet. Sinun ikäisellesi miehelle tuo on tyypillistä.

Anna nuorten elää nuoruuttaan.

Vierailija
2/2 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vaan. Kateellinen vanha mies. Aikuinen tuo on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän