Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mättää, kun posti vie paketit väkisin postiin eikä automaattiin?

Vierailija
18.01.2019 |

Ja automaattiin ne on tilattu, ihan siksi, että kulkumatkaa tulee nyt 5km suuntaansa. Vieressä n. 400 metrin päässä olisi kuitenkin toinen automaatti, jos yks sattuisi olemaan täynnä.

Postille ei voi edes valittaa, työntekijät kun ei oo omia vaan kaupan kassoja, puhelut maksaa 2+ eur kipale (oon itsekin ihan oikeen firman aspassa ja meillä ei mee mitään lisäkuluja), nettisivu mainostaa chattia mut linkkiä ei löydy, "muu palaute" - kohdassa voi tyyliin toivoa postimerkkiä!?!

Mitä hittoa tolla puljulla kukaan enää tekee? Johto vetää vaan puolen miljoonan vuosipalkkioita. Voimaton pakkasraivo sentään!

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomannu että tietyistä paikoista kun tilaa niin menee paketti postiin vaikka valitsee automaatin. Tuo on niin ärsyttävää. Miksi siellä edes pidetään automaattia toimitus vaihtoehtona jos eivät sitä sinne kuitenkaan laita.

Vierailija
42/44 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi valittaa, olen samaa mieltä. Yks päivä edelläni jonossa oleva vanhempi herra valitti ihan asiallisesti, niin ei tää ”postin” tyyppi (huoltsikalla) ottanut mitään ylös eikä tehnyt siis mitään sille reklamaatiolle.

Aikansa jankattuaan herra sitten tyyty lähtemään, tuli mun vuoro. Mulla olis myös ollut palautetta, mutta tää postin hommia hoitava nainen puhkes kyyneliin siinä mun edessä. Käsi tärisi kuin jollain potilaalla ja multa yritti saada sympatiaa, että kun ”tolla tavalla” ja nyyh nyyh. En ymmärrä mikä siinä tavassa oli ihmeellistä?.

Tää työntekijä oli täysin siis asiaton, ei tollasia palveluhommiin, jotka ei kestä henkäsyä päin.

Ihan peetä tää, että ei voi toimipisteessä muka tehdä valituksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan persiistä kun ikinä ei mene sinne automaattiin minne pyysi. En jaksa enää.

Vierailija
44/44 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on ihan persiistä kun ikinä ei mene sinne automaattiin minne pyysi. En jaksa enää.

Paketit menee sinne, missä on tilaa. Pakettiautomaatteja kuitenkin paketteihin nähden rajallinen määrä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän