Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vaatii sheivaamista mutta ei tee itselleen sitä!

Vierailija
18.01.2019 |

Ollaan siis mä 25 v ja mies 33 v. Oon tottunut että mieskin on sheivannut, jos ei nyt kaikkea mutta siistinyt paikkansa sekä kainalot automatic. Nykyinen mies ei karvaakaan aja itsestään ja partakin on monesti pitkällä rumalla sängellä josta kärsin.

Hän vaatii minua kuitenkin sheivaamaan (minkä tekisin muutenkin) ja huomauttaa jos on pari päivää jäänyt väliin.

Millä ihmeellä saan mieheni siistimään itsensä, en nyt tämän takia viitsisi suhdetta päättää mutta asia häiritsee paljon. Ei kai tässä nyt ole mikään sellainen että häpeää kaveriensa nähden sitten saunoa, koska mies kuitenkin vähän vanhempi? Sheivaako kolmevitoset miehet keskimäärin?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi haluaa että sinä olet naisellinen nainen ja hän on miehekäs mies.

Sinä ilmeisesti pidät enemmän neitimäisistä miehistä, joten suosittelemaan etsimään uuden.

Vierailija
2/14 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat neitimäisen miehen? Miehellä kuuluu olla karvoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen kajahdus Porvoosta tällä kertaa.

Vierailija
4/14 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaadin että leuka on sileä, muuten ei saa nuolla. Muilta osin ei väliä.

Vierailija
5/14 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ainakaan kehtais alapää ajeltuna miesten saunaan =)

Vierailija
6/14 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vaadin että leuka on sileä, muuten ei saa nuolla. Muilta osin ei väliä.

Pussatkaa normaalisti älkääkä nuolko.

Vierailija
7/14 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosimies ei ajele karvojaan kaulasta alaspäin ja hienolla naisella ei ole karvoja silmäripsiä alempana

Vierailija
8/14 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia miehiä joillakin on, jos heistä tulee neitimäisiä karvojen ajelun takia. Miesystäväni ajelee karvat eikä kyllä ole neitimäinen yhtään. 

Vierailija
9/14 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en huoli sheivaavaa miestä.

Vierailija
10/14 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosimies ei ajele karvojaan kaulasta alaspäin ja hienolla naisella ei ole karvoja silmäripsiä alempana

Minäpä olen hieno nainen ja multa löytyy kaikki karvat ja vielä partakin kasvaa kaiken kukkuraksi. Parran ajan, muuta en sitten jaksakaan. Ei ole mulla ole miehiä kauhistelemassa.

Vierailija
11/14 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on tottunut sheivattuun mieheen, niin ei enää edes osaa ajatella karvallista miestä. 

Vierailija
12/14 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se si... apina!

Vierailija
13/14 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia miehiä joillakin on, jos heistä tulee neitimäisiä karvojen ajelun takia. Miesystäväni ajelee karvat eikä kyllä ole neitimäinen yhtään. 

Sitä minäkin mietin. Mun mies on ihan yhtä miehekäs vaikka karvansa siistiikin. On siistinyt ennen mua ja siistii edelleen. Musta se on aivan ihanaa ja paljon mukavampi puuhaillakin kun ei tarvi karvoja kakoa nielusta koko loppupäivää. Ehkä se sitten riippuu ihan miehestä että kenelle sopii ja kenelle ei ja että millaisesta itse tykkää. Itse satun pitämään vähempikarvaisista ja samoin mies ja tämä sopii meille ihan täydellisesti.

Vierailija
14/14 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näin lähti viikonloppu käyntiin porvoolaiseen tyyliin.

Mikäli olet tosissasi, niin sinuna jättäisin karvat ajamatta. Ei se ukko voi vaatia sinua miellyttämään häntä, jos hän itse ei ole valmis tekemään sinun mieltymystesi mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme