Siskon varjossa
Tämä on asia jonka kanssa olen kokeillut kauan.historia menee niin että minulla on pikkusisko joka on todella kaunis ja mieluusti nauttii miesten huomiosta.jopa varattujen ja jopa minun miehistäni.meillä meni välit joksikin aikaa kun sain ex mieheni ja siskoni rysänpäältä kiinni.samalla tätä soppaa selvitellessä selvisi että oli edellistäkin miesystävä hoidellut.kasasin itseni ja saimme välit kuntoon. Nyt olen tavannut uuden miehen.aivan ihana mies.kävimme nyt siskoni perheen luona kylässä.minua pelotti ihan hirveästi alkuun miten se menisi ja miten itse asiasta selviäisin ja reagoisin.mieheni kun näki siskoni niin pupillit laajenivat ja kaikki huomio keskittyi siskooni koko illan.ei koskenut eikä puhunut minulle kertaakaan.se syö minua sisältä koska olen lähes 100 varma ettei tässäkään suhteessa hyvin käy.ja selvästi miehen reaktiosta voi päätellä että siellä oli taas jotain minua parempaa tarjolla.en ole miehelleni kertonut asioista mitään.en kehtaa.toisaalta tiedostaa olevani mustasukkainen ehkä turhasta mutta nämä kokemukset ja pelko syövät kaiken itsetunnon ja järjen.osasiko joku auttaa mitä pitäisi tehdä että pääsisin asian yli?
Itse en olisi tekemisissä siskon kanssa joka on toiminut noin törkeästi. Koska törkeäähän tuo mitä siskosi on tehnyt, harvoin edes kuulee että kukaan tekee tuollaista.
Tulee vähän sellainen olo että vanhempasi ja siskosi käyttävät sinuun valtaansa ja kävelevät toistuvasti ylitsesi. Älä mahdollista tuollaista käytöstä.