Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siskon varjossa

Vierailija
18.01.2019 |

Tämä on asia jonka kanssa olen kokeillut kauan.historia menee niin että minulla on pikkusisko joka on todella kaunis ja mieluusti nauttii miesten huomiosta.jopa varattujen ja jopa minun miehistäni.meillä meni välit joksikin aikaa kun sain ex mieheni ja siskoni rysänpäältä kiinni.samalla tätä soppaa selvitellessä selvisi että oli edellistäkin miesystävä hoidellut.kasasin itseni ja saimme välit kuntoon. Nyt olen tavannut uuden miehen.aivan ihana mies.kävimme nyt siskoni perheen luona kylässä.minua pelotti ihan hirveästi alkuun miten se menisi ja miten itse asiasta selviäisin ja reagoisin.mieheni kun näki siskoni niin pupillit laajenivat ja kaikki huomio keskittyi siskooni koko illan.ei koskenut eikä puhunut minulle kertaakaan.se syö minua sisältä koska olen lähes 100 varma ettei tässäkään suhteessa hyvin käy.ja selvästi miehen reaktiosta voi päätellä että siellä oli taas jotain minua parempaa tarjolla.en ole miehelleni kertonut asioista mitään.en kehtaa.toisaalta tiedostaa olevani mustasukkainen ehkä turhasta mutta nämä kokemukset ja pelko syövät kaiken itsetunnon ja järjen.osasiko joku auttaa mitä pitäisi tehdä että pääsisin asian yli?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva sisko sulla.

Vierailija
2/21 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat fantasiat sulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat mustasukkaiselta. vaikka aihetta onkin ehkä ollut ei se tarkoita että nyt olisi.kerro miehellesi tunteistasi.

N:50

Vierailija
4/21 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

O/5

Vierailija
5/21 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

O/5

Mitähän tämäkin tarkoittaa?ja vaikka erilaisista seksi jutuista pidänkin niin ei...fantasioihini ei kuulunut miestäni jakaminen siskoni kanssa.taisi olla ihan huono ajatus tänne kirjoittaa.

Vierailija
6/21 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä halusi vain tutustua perheeseesi, koska ajattelee että olisi sinulle tärkeää?

Vierailija
7/21 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sä viet ne miehet sinne siskon luo?

Vierailija
8/21 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en olisi tekemisissä enkä veisi näytille, ihan vaan siksi että sisko ei käy kimppuun.

Vierailija
9/21 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sinuna välttelisin siskosi tapaamista miehesi kanssa niin paljon kuin voisin, ja kertoisin hänen tempuistaan aiemmin. Jos mies vielä olisi peräänsä ei voisi auttaa. Puhukaa ja paljon!

Vierailija
10/21 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitapa ap virkkeet aina suurella kirjaimella, vaikka onkin sadusta kyse.

Vierailija
11/21 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin sinuna välttelisin siskosi tapaamista miehesi kanssa niin paljon kuin voisin, ja kertoisin hänen tempuistaan aiemmin. Jos mies vielä olisi peräänsä ei voisi auttaa. Puhukaa ja paljon!

Hän on kuitenkin perhettä niin vaikea siinä on vältellä.ja kun ollaan asiat kerran sovittu niin ajattelin että en oikein viitsi vältellä silloin.jopa äidin mielestä vanhoja asiota on turha muistella joten perhe sovun vuoksi olen ajatellut että näin on parasta.ongema vain tuli nyt esille kun menimme kylään.olin ajatellut että olin saanut asian jo unohdettua.enpä näköjään ollut.

Vierailija
12/21 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma tässä on siskosi. Komppaan ysiä. Minullakin on sisko joka on paljon kauniimpi kuin minä, se ei varmaan ole minunkaan miesystäviltäni jäänyt huomaamatta. En kuitenkaan ole ikinä huomannut minkäänlaista yrityksen puolikastakaan, että siskoni olis minun partnereitani yrittänyt hurmata. On suhtautunut niin kuin nyt lankomieheen/-kokelaaseen suhtaudutaan.

Jotain vikaa on perhedynamiikassanne. Siskosi on väärässä. Koska et voi toista ihmistä muuttaa, voit muuttaa vain itseäsi. Sinun pitää vetää rajasi ja lopettaa tuollaisen sikailun salliminen. Siskosi toiminta on puhdasta vallankäyttöä, onkohan edes kiinnostunut miehistäsi, haluaa vain näyttää valtaansa sinulle.

Vierailija
13/21 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta kärsinyt. Sisko oli oikeasti tosi läheinen, mutta myös toisaalta ylemmyydentuntoinen ja luonnollisesti treffaili (ja meni naimisiin) paljon menestyneemmän miehen kanssa. Tietynlainen gold digger siis, ja toisaalta tosi huonolla itsetunnolla varustettu kun kaikkiin piti kokeilla viehätysvoimaa.

Minkä ikäisiä olette? Meillä tämä meni ohi, ollaan nyt n. 40v. Sisko menetti mielenkiinnon ulkonäköön (+30kg), mutta toisaalta elvistelee edelleen miehen tarjoamalla elintasolla. Mutta minä koen nyt olevani voittaja, koska olen tässä iässä paremmin säilynyt, hoikka ja hyväkuntoinen, tienaan itse rahani (reilut 7000 eur /kk) ja puolisonikin on komistunut iän myötä, vaikkei mikään uratykki olekaan.

Sanoisin siis, että keskity pitämään itsesi hyvänä ja tasapainoisena ihmisenä. Kouluttaudu ja sivisty. Hyväntahtoisuus, käytöstavat, muiden huomioon ottaminen jne kantaa hedelmää paljon pidemmälle kuin hyvä ulkonäkö. Jossakin vaiheessa tapaat miehen, joka arvostaa ihan muita ominaisuuksia kuin ulkonäköä ja pinnallisuutta, eikä kukaan fiksu mies kaipaa rinnalleen huonoitsetuntoista naislasta joka haluaa hyväksynnän joka mieheltä.

Vierailija
14/21 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma tässä on siskosi. Komppaan ysiä. Minullakin on sisko joka on paljon kauniimpi kuin minä, se ei varmaan ole minunkaan miesystäviltäni jäänyt huomaamatta. En kuitenkaan ole ikinä huomannut minkäänlaista yrityksen puolikastakaan, että siskoni olis minun partnereitani yrittänyt hurmata. On suhtautunut niin kuin nyt lankomieheen/-kokelaaseen suhtaudutaan.

Jotain vikaa on perhedynamiikassanne. Siskosi on väärässä. Koska et voi toista ihmistä muuttaa, voit muuttaa vain itseäsi. Sinun pitää vetää rajasi ja lopettaa tuollaisen sikailun salliminen. Siskosi toiminta on puhdasta vallankäyttöä, onkohan edes kiinnostunut miehistäsi, haluaa vain näyttää valtaansa sinulle.

Joo pikkusiskon vallankäyttöä se nimenomaan oli, kiitos kun sanoitit!

T. 13

Vierailija
15/21 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos näistä teidänkin omista kokemuksista kertomisesta.helpottaa kuulla .en ole asiasta koskaan kauheasti kenellekkään puhunut en tosiaan uudelle miehellenikään.jotenkin kokenut ehkä että se on noloa kun itselle noin on käynyt.ja vielä kahdesti vaikka ekaa tapausta en tiennytkään kuin vasta jälkeenpäin.ehkä ollut helpompi antaa anteeksi ja yrittää unohtaa kuin myöntää tappionsa.luulenpa että otan asian puheeksi mieheni kanssa.katsotaan mitä sitten haluaa.

Vierailija
16/21 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos näistä teidänkin omista kokemuksista kertomisesta.helpottaa kuulla .en ole asiasta koskaan kauheasti kenellekkään puhunut en tosiaan uudelle miehellenikään.jotenkin kokenut ehkä että se on noloa kun itselle noin on käynyt.ja vielä kahdesti vaikka ekaa tapausta en tiennytkään kuin vasta jälkeenpäin.ehkä ollut helpompi antaa anteeksi ja yrittää unohtaa kuin myöntää tappionsa.luulenpa että otan asian puheeksi mieheni kanssa.katsotaan mitä sitten haluaa.

Niin ja siis minä:ap

Vierailija
17/21 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on sisko, mutta myös miehet. Ihan sama sinänsä, onko sisko heistä oikeasti ollut kiinnostunut, mutta joka tapauksessa kyseiset miehet ovat tietoisesti hänen kyytiinsä lähteneet.

Miehet, muka ihan fiksutkin, ovat kyllä niin heikkoja ja vietävissä, että ei voi kuin ihmetellä.

Vierailija
18/21 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mites mä, ku sellasena et en oo ollu erityisen viehättävä (omalla mittapuulla), eli ollu kotona yksin pitkiä aikoja, en välttämättä käyny ees suihkussa, syöny roskaruokaa, paino noussu 20 kiloo yms, nii sellasenaki mun matkaan on valmiita lähtee tosi moni , siis sänkyyn?? :DDD

sinuna en ois kateellinen mistään seksihuomiosta koska sitä saa kaikki naiset... :)

sit yli kauniina (hoikka,treenattu, puunattu jne) mua taas vaab ahdistaa se miesten vakavuus ja hullaantuminen ja pakkomielteinen roikkuminen jota itseasias tapahtuu myös 20 kiloo ylipainosenakin.... :))))

eikä kaikki miehet oo ns vietävissä.... sun sisko vaikuttaa aika typerältä ihmiseltä myös jos paikkaa huonoo itsetuntoonsa sun miehiin. :D:DD::D:D mut tää taitaaki olla feikki.

Vierailija
19/21 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin eilen illalla miehelle asiasta ja pelostani että niin kävisi taas.mieheni oli ihan pölmistynyt. Ihmetteli miksi ihmeessä en ollut kertonut aijemmin.sanoi ettei minulla ole mitään pelättävää ettei häntö kiinosta siskoni ja tuollainen toiminta pätkäkään.rauhoitti kyllä kummasti tuo puhuminen.tuli sellainen olo ettei minussa ole vikaa ja asiat voivat onnistua.

Ap

Vierailija
20/21 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerroin eilen illalla miehelle asiasta ja pelostani että niin kävisi taas.mieheni oli ihan pölmistynyt. Ihmetteli miksi ihmeessä en ollut kertonut aijemmin.sanoi ettei minulla ole mitään pelättävää ettei häntö kiinosta siskoni ja tuollainen toiminta pätkäkään.rauhoitti kyllä kummasti tuo puhuminen.tuli sellainen olo ettei minussa ole vikaa ja asiat voivat onnistua.

Ap

Noin tulit antaneeksi miehelle vinkin, jos ei aiemmin sellaista ajatellut niin nyt ajattelee. Hmmmmmm, vai voisi niinkin tehdä. Mut joo, mun siskolla on miehet vaihtunut tiuhaan, pikkukaupungissa alkaa olla jo vähissä miehet joiden kanssa ei ole ollut sängyssä. Siinä varoittelee kyläläiset uusia miesystäviä jo sukupuolitaudeista. Ei sisko voi luonnolleen mitään, ihana hän on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme