Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Useimmat miehet kiinnostuu minusta

Vierailija
18.01.2019 |

Mulla on nätti naama, mutta en meikkaa ja käytän vaatteita, jotka antaa ymmärtää että sosiaalinen tilanne ei ole kovin varakas. Tarpeeksi hyvän näköinen ja saavutettavissa oleva pa n tavaksi on mitä mun ulkonäkö ilmeisesti viestittää.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmkdkdk kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jfbfbfbfb kirjoitti:

Jos näytät sellaiselta mukavalta, tavalliselta ja vaarattomalta niin valtaosa miehistä tulee haluamaan sinua, koska miehiä viehättää yleensä eniten niinsanotut "helpot" tapaukset, joiden kanssa ei joudu pettymään.

Niin, mutta en melkein koskaan ala seurustelemaan kenenkään kanssa enkä edes harrasta sek siä kevein perustein :D mutta voihan se olla että habitus antaa syytä olettaa. Ap

Et melkein koskaan ala seurustelemaan vai? Etkä jaa toosaasi kaikelle vastaan kävelevällekö? No sittenhän olet kyllä harviaislaatuisen älykäskin kaiken lisäksi! Varsinkin :D kertoo kyllä sinun erityiskyvyistäsi, tunneälystä ja ihan yleisestä paremmuudesta keskivertoon verrattuna!

Joillakin on muita päämääriä elämässään, kuin mies.

Koeta käsittää sinäkin se.

Vierailija
22/38 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisiko aloituksen suomeksi? Nythän lauseet eivät tarkoittaneet yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on nätti naama, mutta en meikkaa ja käytän vaatteita, jotka antaa ymmärtää että sosiaalinen tilanne ei ole kovin varakas. Tarpeeksi hyvän näköinen ja saavutettavissa oleva pa n tavaksi on mitä mun ulkonäkö ilmeisesti viestittää.

ei miehiä kiinnosta naisten varakkuus.

Vierailija
24/38 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole kiitollinen että sulla on hyvä naama. Maailma on edessäsi, sulla on kaikki mahikset. Nykyään ihmiset muokkaavat vartaloaan treenaamalla.

Vierailija
25/38 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂 Kiinnostaa kyllä. Tiedän kokemuksesta.

Vierailija
26/38 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mmkdkdk kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jfbfbfbfb kirjoitti:

Jos näytät sellaiselta mukavalta, tavalliselta ja vaarattomalta niin valtaosa miehistä tulee haluamaan sinua, koska miehiä viehättää yleensä eniten niinsanotut "helpot" tapaukset, joiden kanssa ei joudu pettymään.

Niin, mutta en melkein koskaan ala seurustelemaan kenenkään kanssa enkä edes harrasta sek siä kevein perustein :D mutta voihan se olla että habitus antaa syytä olettaa. Ap

Et melkein koskaan ala seurustelemaan vai? Etkä jaa toosaasi kaikelle vastaan kävelevällekö? No sittenhän olet kyllä harviaislaatuisen älykäskin kaiken lisäksi! Varsinkin :D kertoo kyllä sinun erityiskyvyistäsi, tunneälystä ja ihan yleisestä paremmuudesta keskivertoon verrattuna!

Joillakin on muita päämääriä elämässään, kuin mies.

Koeta käsittää sinäkin se.

Eikä kaikki miehet tarvitse naistakaan. Kunhan tein tulkintoja hänen yltiöpäisestä paremmuudestaan. Hän siis todella on vähän meitä muita parempi. Taitaa hänellä olla päässään joku semmoinen harvinainen juttu, mikä vaan tekee hänestä poikkeuksellisen ja lahjakkaan.

Vierailija
27/38 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi kokemuksesi kumoaa kaikki tutkimukset jotka väittää vastaan.

Vierailija
28/38 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä minä?

Ja minua lähinnä ärsyttää, ennemmin kuin olen imarreltu.

Vierailija
29/38 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä minä?

Olen varmaan, jos sinäkin olet minä?

Mua lähinnä huvittaa/ihmetyttää. Ja siis tiedostan, että niistäkin miehistä jotka näyttää kiinnostuneilta en välttämättä kelpaisi tyttöystäväksi oletetun sosiaaliluokan takia. Sitten olen miettinyt sitä, että ehkäpä näytän jotenkin pelastettavalta tapaukselta, että suojeluvietti herää. Ap

Vierailija
30/38 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole kiitollinen että sulla on hyvä naama. Maailma on edessäsi, sulla on kaikki mahikset. Nykyään ihmiset muokkaavat vartaloaan treenaamalla.

Olen kyllä tyytyväinen että naama ei ole ruma. Kaikkia mahdollisuuksia mulla ei kyllä ole tässä maailmassa. Mikä tuon viimeisen toteamuksen pointti on? Ap

Vierailija
31/38 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä minä?

Olen varmaan, jos sinäkin olet minä?

Mua lähinnä huvittaa/ihmetyttää. Ja siis tiedostan, että niistäkin miehistä jotka näyttää kiinnostuneilta en välttämättä kelpaisi tyttöystäväksi oletetun sosiaaliluokan takia. Sitten olen miettinyt sitä, että ehkäpä näytän jotenkin pelastettavalta tapaukselta, että suojeluvietti herää. Ap

Mulla on kanssa fiilis, että herätän miehissä jotain suojeluvaistoa :D

Vierailija
32/38 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa herättääkö huomiota/kiinnostusta jos olet isorintainen, hoikka, muuten tavallisen näköinen nainen.

Vierailija
33/38 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jfbfbfbfb kirjoitti:

Taidan sitten näyttää aika vaikealta 😂

Vierailija
34/38 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ihmisistq on ainq muokannu vartaloaan korseteilla,urheilulla,ruualla,syomattomyydella ja ties millanse ei oo uus juttu

Vierailija
35/38 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan niin kuin se nyt joku harvinaisuus olisi, että miehille kelpaa. Kyllä niille varsinkin paremman puutteessa kelpaa perusperunanenäkin.

Mä en kelpaa :( Harmittaa et miehet ei tajua kun ihanuuttani, kultaista luonnettani ja huumorintajuani😉 Katsovat vaan pintaa.

Vierailija
36/38 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jfbfbfbfb kirjoitti:

Kuka hölmö haluaa pettyä? Minä olen valinnut olla sinkku, koska en halua pettyä. Vielä raskaanpaa on pettyä ihmiseen jota rakastaa ja siinä samalla myös köyhtyy. Nyt ei pety, ei köyhdy, ja saa tehdä mitä lystää. Parasta!

Vierailija
37/38 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi kokemuksesi kumoaa kaikki tutkimukset jotka väittää vastaan.

Tutkimukset perustuvat abstrakteihin hypoteeseihin.

Minulla on empiirinen kokemus.

T. Ruma

Vierailija
38/38 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä tyytyväinen että naama ei ole ruma. Kaikkia mahdollisuuksia mulla ei kyllä ole tässä maailmassa. Mikä tuon viimeisen toteamuksen pointti on? Ap

Tarkoitan sitä, ettet joudu niin pahasti syrjityksi.

Etkä saa niin huonoa kohtelua.

Et voi edes tietää millaista on ruman naisen elämä.

Se on pointtini.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän