Vastaisku veganismille- lihan määrän lisääminen ruokavaliossa
Eli olen lopenkyllästynyt vegaani- ja kasvissyönti vouhotukseen. Vastaiskuna olen päättänyt lisätä lihan määrää ruokavaliossani ja kannustan kaikkia tekemään saman! Kaikki eläinperäiset tuotteet käy, mutta punainen liha olisi paras. Tänään olen syönyt pekonia ja munia aamiaisella ja lounaaksi on cordon bleuta possusta. Illalla vähän perjantaimässyä eli meat lovers-pizzaa! Välipalaksi leipää leikkeleellä. Hyvää, ravitsevaa ja terveellistä.
Kommentit (43)
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa! Mä aioin vastaiskuna vegaanihaastelle pitää kokonaisen kuukauden, jolloin syön VAIN lihaa! Jee! Voisi myös aloittaa tupakoinnin ihan vain kaikkien terveysintoilijoiden kiusaksi. Lisää ideoita otetaan vastaan.
Mitä jos vielä alkaisit ns. vetämään paljaalla seksuaalivalistajien kiusaksi? :D Sit vois tietysti alkaa myös vetämään kovia humehia ihan vaan päihdevalistajien harmiksi.
Paljaalla vetelen muutenkin. Haluan levittää siementäni vaikka metoo-mafia mieluummin haluaisi ihmiskunnan kuolevan siveästi sukupuuttoon. Joko me ihmiset aletaan olla uhanalainen laji?
Miksi vegaanit niin hanakasti tulevat kuokkimaan lihansyöjien keskusteluihin mutta valittavat siitä, jos heidän keskusteluihin osallistutaan?
Eläinten kasvattaminen ruoaksi on työlästä ja vastuullista hommaa. Vegaanit haluavat lakkauttaa sen, eli käytännössä estää eläimiä lisääntymästä. Kannattavat eläinten kansanmurhaa siis. Elintarviketeollisuus lobbaa saman asian puolesta, koska kasviperäisten tuotteiden katteet ovat parempia. Lääketeollisuus myös, koska vilja, sokeri ja prosessoidut rasvat aiheuttavat kansantauteja, joita sitten lääkitään kalliilla lääkkeillä.