Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivon etten eilen aiheuttanut käytökselläni potkuja, kun komensin pomon vaimoa

Vierailija
18.01.2019 |

Työskentelen yksikönpäällikkönä suuressa yrityksessä ja eilen piti käydä pomon kotona hakemassa hänen allekirjoitukset tärkeisiin papereihin. Hyppäsin taksiin, koska aikaa saada paperit valmiiksi oli vain eiliseen iltapäivään. En ole koskaan käynyt pomon kotona, mutta hän asuu isossa ja kauniissa talossa kahdestaan vaimonsa kanssa. Saavuin perille ja vastassa minua odotti siivoojan ja taloudenhoitajan näköinen naisparka. Olin ilmoittanut tulostani ja pomo kertoi olevansa kotona, mutta ei ollut juuri samalla minuutilla kun saavuin. Odottelin aulassa pomon saapumista paperit kourassa ja ihmettelin miksei siivooja häivy tekemään töitä, joten kysyin eikö hänellä ole kiire siivota näin valtavaa taloa ja komensin samalla hakemaan kiireesti minulle juotavaa. Siivoja jää paikoilleen seisomaan ja sanoo, että joudumme hetken vielä odottamaan. Hermostuin, koska olen tottunut saamaan haluamani nopeasti ja annoin uuden käskyn tuoda juotavaa ja kiirehtiä soittamaan pomolle. Katsoin naista uudestaan ja ihmettelin miten siivoojalla voi olla päällä kalliit merkkivaatteet ja sormessa timanttisormus. Melkein olin soittamassa poliisit, koska epäilin siivoojan varastaneen ne pomon vaimolta, mutta selvisikin että tämä ruma hiljainen hiirulainen onkin pomon vaimo. En tiedä järkytyinkö enemmän naisen olemuksesta vaiko pomon huonosta naismausta. Pomoni on komea ja vaikutusvaltainen mies ja on valinnut vaimokseen tuollaisen rumiluksen, jonka tapasin ensimmäisen kerran. Ei voi muuta todeta kuin että rakkaus on sokea! Esitteli nainen itsensä mutta en kuullut sanaa vaimo ja yritti ojentaa kätensä, mutta en koskaan kättele itseäni alempia ihmisiä. Sain kuitenkin nimet paperiin mutta hävettää komentelu. En yhtään ihmettele miksei pomo kehtaa liikkua noin ruman naisen kanssa missään vaan piilottelee häntä talossaan.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä tarina! Mää ainaskin uskon ihan joka sanan enkä yhtään epäile sen todenmukaisuutta! Olipas juttu, huh huh!

Vierailija
22/23 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi totta niin olisit todella oksettava ihminen, eikö siksi olekin mukavaa, että olet vain trolli :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi totta niin olisit todella oksettava ihminen, eikö siksi olekin mukavaa, että olet vain trolli :)

Itse olet trollaaja! Tämä tapahtui oikeassa elämässä eilen ja joudun puhutteluun tapahtuneesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi