Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisi mieli tilata kaikki vaatteet netistä, kun en jaksa niitä ärsyttäviä ja asiantuntemattomia myyjiä, jotka tulevat huutelemaan sovituskopin ulkopuolelle

Vierailija
18.01.2019 |

Olisi kiva ostaa liikkeistä ja kierrellä niissä muutenkin, mutta useimmiten sieltä lähtee huonolla tuulella pois.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/31 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas harmittaa ne miehet, jotka notkuu naistaan odottaen ulkopuolella ja kyttää muita verhon raosta/yli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/31 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua taas harmittaa ne miehet, jotka notkuu naistaan odottaen ulkopuolella ja kyttää muita verhon raosta/yli.

Muakin ärsyttää. Ne verhojen reunat on aina rullautunut niin, että koppiin näkyy varmasti.

Vierailija
5/31 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sitten osta netistä, itsekin ostan kaiken kenkiä myöten. Muutama luottomerkki niin tietää kyllä mikä koko on oikea ja mikä malli sopii omalle vartalolle. 

Vierailija
6/31 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjät on palkattu myymään.

Vierailija
7/31 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta lähteä kiertämään kauppoja. Kotona on kivaa.

Vierailija
8/31 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ostanut kaiken netistä jo jotain 8 vuotta. En todellakaan jaksa työpäivän ja perheen lisäksi ravata jotain kauppakeskusta ja todeta ettei löydy sopivia.

Vierailija
9/31 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tottunut ostamaan netistä vaatteet ja kosmetiikan. Nykyään alkaa ihan ärsyttää jos haluan katsella jotain rauhassa ja myyjä hiippailee kannoilla "palvelemassa". Tietenkin tervehtiminen ja avun tarjoaminen kuuluu asiaan mutta jos sanoo että haluaa katsella niin... Ja erityisesti ärsyttää kosmetiikkaosastolla myyjät jotka eivät tiedä tuotteista mitään mutta katsovat silti asiakseen tulla kyselemään. Ihanaa kun voi surffailla netissä ja etsiä rauhassa itselleen sopivia tuotteita.

Vierailija
10/31 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset sitten osta netistä, itsekin ostan kaiken kenkiä myöten. Muutama luottomerkki niin tietää kyllä mikä koko on oikea ja mikä malli sopii omalle vartalolle. 

Juuri näin. Ja kun tähän on tottunut niin enpä keksi miksi pitäisi mennä johonkin vaatekauppaan jonottamaan ja hikoilemaan.

Vierailija
11/31 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan nettiostosten palautus muuttuu kaikkialla maksulliseksi - kiitos ilmastonmuutoksen torjumisen - niin alkaa todennäköisesti aika moni miettimään kahdesti, mistä sen vaatteensa ostaa.

Myyjän tehtävä on myydä ja tuoda se kokoa isompi, jotta sinä saat keskittyä sovittamiseen.

Vierailija
12/31 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma. Tilaan kaikki netistä. Vaatteiden shoppailu liikkeissä on vaan hemmetin tylsää ja hankalaa. Paljon kätevämpää kun näkee kaikki mitat ym. suoraan netistä. En ole palauttanut yhtään tuotetta vuosiin. Aluksi oli toki hankalampaa arvioida sopivuutta, mutta nyt jo sujuu.

Vierailija
13/31 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä sama, en ole 10 vuoteen ostanut vaatekaupoista sen tyrkytyksen takia. Muutenkin vähän häiritsee joissain pikkuliikkeissä käydä, kun vain tulee katsomaan valikoimaa niin ahdistellaan asiakas ulos. Jotkut tietysti tykkäävät saada palvelua, itseä vähän häiritsee ja sitten tulee syyllinen olo,kun ei mitään osta kun ei edes ehtinut valikoimaan kunnolla tutustua, kun tuli kiire lähteä ahdistavasta tilanteesta, jäädään tuijottamaan jokaista liikettä ja kommentoimaan jos jotain jää pidemmäksi aikaa katsomaan. Monesti tulivat kaikki myyjät yksitellen kyselemään tarvitsenko apua, esim. dressmanissa vaikka aivan selvästi näkivät ja kuulivat etten tarvitse apua. Ja kun sitten kerran erehdyt vastaamaan myönteisesti, ni annas olla ku sieltä tulee vuori vaatteita, "kokeiles tätä ja tätäjatätätätätätä." Ja taas tulee syyllinen olo jos ei mitään osta.

Vierailija
14/31 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, totta. Itseänikin ahdistaa välillä mennä vaatekauppoihin tämän takia. Mutten silti tilaa juuri mitään netistä:D

Ja sekin on ärsyttävää, et myyjät ei vaivaudu tervehtimään, vaikka tervehtisin itse.

Parasta olisi, jos kysyttäisiin, että tarvitseeko apua ja jos tarvitaan, niin sitten autetaan ja jos ei, niin ei jäädä siihen roikkumaan.

Vierailija
15/31 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan nettiostosten palautus muuttuu kaikkialla maksulliseksi - kiitos ilmastonmuutoksen torjumisen - niin alkaa todennäköisesti aika moni miettimään kahdesti, mistä sen vaatteensa ostaa.

Myyjän tehtävä on myydä ja tuoda se kokoa isompi, jotta sinä saat keskittyä sovittamiseen.

Mä tilaan usein vaatteita palautusmaksullisista paikoista. Se on se hinta mikä on maksettava siitä ilosta ettei tarvi hikipäässä kiertää kauppakeskuksia. Ja onhan valikoima tietysti erilainen mikä lähialueeni kaupoissa.

Vierailija
16/31 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaatekaupoissa tapahtuu tuollaista?

Vierailija
17/31 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin nuorena ärsytti, mutta aikuistuessani opin sanomaan ystävällisesti: "En tarvitse apua, kiitos - kattelen vain." ("Kysyn jos tarvii.")

Vierailija
18/31 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas häiritsee se, että kaupasta on vaikea löytää haluamaansa, kun kaikki tuotteet ovat sekaisin. Jos haluan esim. mustan hameen, joudun kiertämään läpi koko kaupan kaikki rekit. Verkkokaupassa laitan sen vaan hakuehtoihin + haluamani materiaali.

Vierailija
19/31 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä myyjiltä saa huomattavasti apua - kaikki käy niin paljon nopeammin ja kätevämmin, jos kykenet ajattelemaan, että myyjästä on vain hyötyä! Ellet oikeasti ole aikeissakaan ostaa, voit sanoa että haluat vain katsella omassa rauhassa. Minä olen saanut esim. alusvatekaupassa sellaista apua, etten olisi itse keksinyt, tai kun olen etsinyt jotain vaatetta tiettyyn tarkoitukseen suuresta valikoimasta, myyjä on helpottanut tilannetta kun on pystynyt vertaamaan eri tuotteita sen mukaan, mitä olen sanonut hakevani. Netistä ostan silti usein vaatteita, riippuu ihan siitä kuinka nopeasti haluan ja saako saman kaupastakin.

Vierailija
20/31 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos myyjä häiritsee sovitustilanteessa, voi sanoa: "mulla kestää nyt - mutta huudan, kun tarvitsen jotain".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan