Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petättekö te miehet työreissuillanne??

Vierailija
18.01.2019 |

Reissaan itsekin paljon työssäni ja yövyn hotelleissa. Olen pannut merkille, että hotellien ravintoloissa ja ihan auloissakin ikäiseni (työmatkalaisten näköiset) miehet kuolaavat perään ihan eri lailla kuin esim. lomareissuilla.

Väkisinkin tulee mieleen, että ollaanko sitä seuraa vailla työmatkan varjolla.

Korjatkaa jos olen väärässä, toivottavasti olen!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa, aina pannaan kun on vaan mahdollisuus, tosin mulle ei kukaan halua pil*ua antaa😢😢😢😢.

Vierailija
2/13 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena vastaan, että moni perheenisä on tullut työmatkoillaan vonkaamaan mutta en ole mukaan lähtenyt. Mulla kun ei ole tapana pettää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä saa palkallisen vapaan jos pääsee reissussa panemaan, kuvat pitää olla todisteena ja vapaa/eri muija.

Vierailija
4/13 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä välissä muka ehtisi naista von kaamaan kun teet 10-15 h ensin töitä?

Hotellin baarissa yhtenä iltana yhden kaljan verran istuessa saa naiselle tai miehelle jutella ihan ilman että se on pettämistä.

Vierailija
5/13 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä näköinen on työmatkalaisen näköinen? 

Vierailija
6/13 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

valoja päälle kirjoitti:

Missä välissä muka ehtisi naista von kaamaan kun teet 10-15 h ensin töitä?

Hotellin baarissa yhtenä iltana yhden kaljan verran istuessa saa naiselle tai miehelle jutella ihan ilman että se on pettämistä.

Kovastipa kyllä näyttää ehtivän. :) Ja toki naisena erotan tavallisen juttelun kuolaamisesta ja vonkaamisesta.

Vierailija
7/13 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä; minä petän mieheni työreissuillani.

Vierailija
8/13 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/13 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaisuus tekee varkaan. 4 viikon työkomennus toisella puollella maapalloa niin pettämisestä ei voi jäädä kiinni ellei itse kerro 🤔

Vierailija
10/13 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin miesvaltainen ala ja työreissuilla pitkät työpäivät. Jos olisin hätäilevä homo ilman unentarvetta, saattaisi olla edes mahdollisuuksia. Mutta kun vuorokausi täyttyy työstä, ruokailuista, kulkemisesta eri suuntiin, henkilökohtaisesta huollosta ja aina lyhyiksi jäävistä yöunista, niin missä välissä sitä muka ehtisi oikeastaan edes pettää? Kysyn vaan. No, ehkä maksullisissa naisissa jossain välissä, mutta sekin olisi lähinnä rasite.

Vierailija
11/13 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan ole pettänyt, en myöskään työmatkoilla.

Työmatkani ovat aika raskaita reissuja. Työpäivät ovat pitkiä ja aikaa hurvitteluun ei jää.

Toki on varmaan sellaisiakin töitä joissa voi harrastella muutakin.

Vierailija
12/13 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika varmasti pettäisin jos a) siihen tulisi vaivaton mahdollisuus ja b) jaksaisin. Tähän mennessä nämä kaksi kriteeriä eivät ole vielä toteutuneet samalla reissulla joten ei ole tullut petettyä. Kohta a tapahtuu sinänsä äärimmäisen harvoin joten silloin voisi tuosta b:stä ehkä vähän tinkiä.

Vierailija
13/13 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä, mutta aloitin sen verrattaen myöhään, muutama vuosi sitten vaikka alalla ollut pitkään. Kertakaikkiaan alkoi modernin naisen elämänkulku vtuttamaan, niin paljon, että tuumin osataan tätä peliä meilläkin päin. Tämän palstan seuraaminen oli itselleni paha virhe aikanaan. Se paljasti minulle naisten maailman ja sen , että olin ollut auttamattaman naivi ja romantikko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme