Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menkkamaisia kipuja. Suppareitako? (vk 34)

15.05.2006 |

Hei,

Mietin kun tässä on muutamana päivänä ollut menkkamaisia kipuja kerran päivässä ja kipu kestää noin puolisen tuntia putkeen. Eilen istuin autossa kun vatsaa jomotti ja kipu loppui kun puolen tunnin päästä nousin autosta. Lauantaina olin taas koko päivän kotosalla kun kipu iski ja lojuinkin kipujen aikaan sitten sängyllä kippurassa.

Pieniä harjoitussuppareita mulla on ollut, tai luulen niin kun en tiedä oikein miltä se supparit oikeasti tuntuu. Mutta noustessa on alavatsaa vihlaissut, tai alavatsa on muuten saattanut mennä kovaksi.

Onko nuo noin puolen tunnin menkkamaiset kivut ihan normaaleja?

Mauinna 33+2

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lepäile ja juo paljon vettä. jos kivut yltyy niin soitto synnärille.

noilla viikoilla kuuluukin jo olla pieniä tuntemuksia, mutta ota varuilta rauhallisesti.

Vierailija
2/3 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut sellaisia kovia kouraisuja (jos niitä sellaisiksi voi sanoa) alavatsalla, lähinnä oikealla puolella pitkän istumisen jälkeen. Välillä niitä tuli myös yöllä..niitä on tullut nyt n. 3 viikon ajan. Lisäksi on ollut sellaista vihlomista tuolla alapäässä ja jomotusta.

Viime tiistaina oli neuvolalääkäri ja kysyin olisivatko nuo kouraisut supistuksia, kun muutakaan en ole rekisteröinyt..Ja sitten katsoi tilanteen: sormelle auki, mutta kanava jäljellä ja sanoi, että on niiden täytynyt olla jotain supistuksia, kun ovat saaneet jotain aikaankin!

Onneksi torstaina loppui koulu ja nyt saa huilia. Nyt ei noita kouraisuja ole ollut, mutta alapään vihlomista vielä on silloin tällöin. Yritän huilia ja ottaa rauhallisesti, kun pitäisi vielä keretä viettää nuo siskon yo-juhlatkin ennen synnytystä ;) Lääkäri ainakin antoi luvan lähteä..

~suviande ja öttiäinen 33+3~

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä on viikkoja 33+5 ja menkkamaista selkäkipua lähes jokapäivä ja viime yönä heräsin kipuun, kun selkää särki paljon. Tän lisäks on outoja vihlovia kipuja alapäässä, kuin sukkapuikko pistäis sinne..Onkohan nääkin sitten jotain suppareita?? Seuraava neuvola reilun viikon päästä, enkä viitsi sinne soitella...