Julkisuuden henkilö jonka menestystä hänen omalla alallaan sinun on vaikea ymmärtää
Tuleeko mieleesi joku juontaja, missi, muusikko, kirjailija, stand up koomikko tai joku muu vastaava jonka menestys on sinulle mysteeri.
Itsellä tulee mieleen pari juontajaa. Toinen heistä on mies ja toinen nainen.
Kommentit (524)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leonardo diCaprio tms. Maailmankaikkeuden huonoin näyttelijä, kykenee tekemään botox-kasvoillaan 2 ilmettä. Toisaalta, ei kyennyt ennen botoxiakaan kuin kahteen ilmeeseen.
Meni maku Oscareista kun tämä kaveri sai säälistä Oscarin.
Tästä olen kyllä täysin eri mieltä.
Minä en ole.
Ja olen itsekin miettinyt sen kasvoja. Ne on jotenkin jännällä tavalla pöhöttyneet.
Mickey Rourkella ja Leonardolla on sama plastikkakirurgi. Ei riitä botox Leonardolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leonardo diCaprio tms. Maailmankaikkeuden huonoin näyttelijä, kykenee tekemään botox-kasvoillaan 2 ilmettä. Toisaalta, ei kyennyt ennen botoxiakaan kuin kahteen ilmeeseen.
Mulla oli kanssa vuosikymmeniä käsitys että on joku entinen teini idoli. Nyt kattelin Wolf of Wall Street ja Lentäjän ja jonkun missä oli yhdessä Tom Hanksin kanssa ja täytyy sanoa että parempaa näyttelijää saa hakea! Wau!
Tässä tulikin mainittua kaksi näyttelijää joita inhoan. Joukosta puuttuu vielä Kate Beckinsale.
Tuskin ovat ainoat kolme;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi vaalea naispuolinen julkkiskokki jolla on hieno sukunimi. Nimeä en nyt muista. On kuuluisa jostain pastareseptistä tai jotain.
Jos tälläseen ketjuun osallistuu niin kannattaa varmaan mainita se nimikin? Ei tyyliin se tumma pitkähkö mies joka juontaa sitä yhtä ohjelmaa. Puhuu muistaakseni englantia.
Sukunimestä tulee mieleen miehen sukuelin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole.
Ja olen itsekin miettinyt sen kasvoja. Ne on jotenkin jännällä tavalla pöhöttyneet.Leolla on sillä tavalla suomalaistyyppiset kasvot, että ylipaino näkyy ensimmäisenä kasvoissa. Se ei poista sitä tosiasiaa, että lahjakas näyttelijä on kyseessä.
Kyllä se jotain kertoo että pystyy vain kahteen ilmeeseen; rypistää otsaansa/ei rypistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole.
Ja olen itsekin miettinyt sen kasvoja. Ne on jotenkin jännällä tavalla pöhöttyneet.Leolla on sillä tavalla suomalaistyyppiset kasvot, että ylipaino näkyy ensimmäisenä kasvoissa. Se ei poista sitä tosiasiaa, että lahjakas näyttelijä on kyseessä.
Päinvastoin korostaa hänen näyttelijäntaitojaan. Ei loista ulkonäöllään vaan lahjoillaan ja karismallaan.
Merkittävä osa pop-muusikoista.
Korjataan, jos ajattelee keskimääräistä kuluttajaa, ymmärrän heidän menestyksen. Ihmiset ovat aivan helvetin typeriä.
En siis halua ymmärtää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli kanssa vuosikymmeniä käsitys että on joku entinen teini idoli. Nyt kattelin Wolf of Wall Street ja Lentäjän ja jonkun missä oli yhdessä Tom Hanksin kanssa ja täytyy sanoa että parempaa näyttelijää saa hakea! Wau!
Tässä tulikin mainittua kaksi näyttelijää joita inhoan. Joukosta puuttuu vielä Kate Beckinsale.
Tuskin ovat ainoat kolme;D
Löydän lähes jokaisesta jotain hyvää.
En tykkää Tom Cruisen imagosta enkä ehkä tykkäisi varmaan ihmisenä. Mutta tämä jätkä on vetänyt muutaman todella kovaa roolia ( (Magnolia, 4th july....en muista leffan nimeä). Ja kun on tehnyt näitä toimintaleffoja niin kyllä hän näyttelee koko kehollaan. Ja on tehnyt paljon töitä roolien eteen.
Sitten Julie Roberts. Vähän samaa sanottavaa kuin Cruisesta. Tosin enemmän epäonistumisia.
Ovatko Janne Kataja ja Juha Perälä jonkun mielestä hyviä juontajia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi vaalea naispuolinen julkkiskokki jolla on hieno sukunimi. Nimeä en nyt muista. On kuuluisa jostain pastareseptistä tai jotain.
Jos tälläseen ketjuun osallistuu niin kannattaa varmaan mainita se nimikin? Ei tyyliin se tumma pitkähkö mies joka juontaa sitä yhtä ohjelmaa. Puhuu muistaakseni englantia.
Sukunimestä tulee mieleen miehen sukuelin
Senkö takia sä et voi sanoa sitä?
Maria Veitola. Tuo enemmän esille itseään ja omia mielipiteitään kuin itse haastateltavaa. Tämän huomion tein sekä Yökylässä kuin siitä talk show’ssa.
Liikaa maneereja juontajaksi/toimittajaksi ja liian vähän taitoja ollakseen näyttelijä. Putoaa siihen väliin eikä oikein osaa olla mitään.
Kirjansakin oli ihan perus lukion äidinkielen aineen veroinen, ei sen kaiken hypetyksen arvoinen todellakaan. Samanlaisia sekoilu-ryyppy-nousu-pako maaseudulta tarinoita on joka toisella Helsinkiin muuttaneella.
En ole oikein koskaan ymmärtänyt Prinsessa Dianan hehkutusta. Pääasiassa mulkoili kulmiensa alta ja soperteili hiljaisella äänellä sanottavansa. Koko elämänsä antoi jonkun miehen johdatella itseään.
Pimiä, Salminen. Oliko ne muuten jotain sukuakin keskenään, vai sekoitanko nyt johonkin?
Vierailija kirjoitti:
Et oo tainnut nähdä Gilbert Grapeä...
Jenni Haukio.
Haukion nimissä koottua runokokoelmaa myytiin viime vuonna käsittämättömät määrät. Jonkun toisen tekemänä saman antologian myynti olisi jäänyt vaatimattomiin lukuihin.
Leolla on sillä tavalla suomalaistyyppiset kasvot, että ylipaino näkyy ensimmäisenä kasvoissa. Se ei poista sitä tosiasiaa, että lahjakas näyttelijä on kyseessä.