Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Julkisuuden henkilö jonka menestystä hänen omalla alallaan sinun on vaikea ymmärtää

Vierailija
17.01.2019 |

Tuleeko mieleesi joku juontaja, missi, muusikko, kirjailija, stand up koomikko tai joku muu vastaava jonka menestys on sinulle mysteeri.
Itsellä tulee mieleen pari juontajaa. Toinen heistä on mies ja toinen nainen.

Kommentit (524)

Vierailija
521/524 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natalia Kallio. Kirjailija, runoilija, ihnisoikeusaktivist ja suuri älykkö -my ass.

Vierailija
522/524 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Puu ja Jannika B - eiväthän he oikeasti osaa mitään musiikkibusineksessa tai siis lähinnä edes laulaa. Olematon nasaalihönötysääni. En ymmärrä miten nämä ovat nousseet minkäänlaiseen suosioon.

N 55v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/524 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikku pinsku pönsky mikä lie. 

Joitain videoitaan nähny ja ihan kivoja oli.

Vierailija
524/524 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leonardo diCaprio tms. Maailmankaikkeuden huonoin näyttelijä, kykenee tekemään botox-kasvoillaan 2 ilmettä. Toisaalta, ei kyennyt ennen botoxiakaan kuin kahteen ilmeeseen.

Meni maku Oscareista kun tämä kaveri sai säälistä Oscarin.

Tästä olen kyllä täysin eri mieltä.

Minä en ole.

Ja olen itsekin miettinyt sen kasvoja. Ne on jotenkin jännällä tavalla pöhöttyneet.

Leolla on sillä tavalla suomalaistyyppiset kasvot, että ylipaino näkyy ensimmäisenä kasvoissa. Se ei poista sitä tosiasiaa, että lahjakas näyttelijä on kyseessä.

Kyllä se jotain kertoo että pystyy vain kahteen ilmeeseen; rypistää otsaansa/e

Pakko kysyä, että minkä elokuvan olet katsonut, jos tuollaista olet päässyt Leonardolta todistamaan?

Leon lahjakkuus on täysin kiistaton asia. Jos et pidä siitä miten hän näyttelee, se on täysin eri asia. Sinun ei tarvitse pitää siitä. Mutta se ei tee hänen lahjakkuudestaan yhtään vähäisempää. 

Itse koen hänet jokseenkin epämiellyttävänä ihmisenä, joten ymmärrän siltä kannalta tuon reaktion, mutta näyttelijänä hän on aivan selvästi siellä kärjessä. 

En ole hänen uudempiaan nähnyt, onko sitten ylipaino jotenkin laiskistanut näyttelijän? Vai mihin viittaat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi