Julkisuuden henkilö jonka menestystä hänen omalla alallaan sinun on vaikea ymmärtää
Tuleeko mieleesi joku juontaja, missi, muusikko, kirjailija, stand up koomikko tai joku muu vastaava jonka menestys on sinulle mysteeri.
Itsellä tulee mieleen pari juontajaa. Toinen heistä on mies ja toinen nainen.
Kommentit (524)
Aika kateellisia olette. Monet mainituista ovat tehneet todella paljon töitä menestyksen eteen.
Vierailija kirjoitti:
Aika kateellisia olette. Monet mainituista ovat tehneet todella paljon töitä menestyksen eteen.
Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen. Kyse on lähinnä julkisuudella elävistä henkilöistä.
Vierailija kirjoitti:
Leonardo diCaprio tms. Maailmankaikkeuden huonoin näyttelijä, kykenee tekemään botox-kasvoillaan 2 ilmettä. Toisaalta, ei kyennyt ennen botoxiakaan kuin kahteen ilmeeseen.
Meni maku Oscareista kun tämä kaveri sai säälistä Oscarin.
Tästä olen kyllä täysin eri mieltä.
Sunneva Kantola. Puotipuksu, jonka yritys meni nurin ja nyt hän sitten muka niin kuin johtaa Miss Suomi -instituutiota. Ei näin.
Vierailija kirjoitti:
Tavja Halonen, käsittämätöntä että sen kaltainen tampiot on äänestetty presidentiksi ja vielä kahdestikin.
Minusta tampio on tässä kuviossa se, joka irvailee toisen puhevikaa.
Titanic elokuva. Surkeat näyttelijät ja tunnari järkyttävä. Olin kerran laivalla, jäiden takia laiva oli jumissa nelisen tuntia keskellä merta. Tilanteesta ei ensimmäisten tuntien aikana
- tietenkään - tiedottettu mitään. Jotkut alkouvat jo hermostua.
Sitten joku erittäin tilannetajuton muija vetää karaokessa tämän Celine Dion biisin. Tietenkin tunteella ja nuotin vietestä.
Vierailija kirjoitti:
Ah, pakollinen kateuskortti! Tokihan jos jonkun pärstä tai tyyli ei minua miellytä kyse on aina pohjimmiltaan kateudesta.
Vierailija kirjoitti:
Leonardo diCaprio tms. Maailmankaikkeuden huonoin näyttelijä, kykenee tekemään botox-kasvoillaan 2 ilmettä. Toisaalta, ei kyennyt ennen botoxiakaan kuin kahteen ilmeeseen.
Mulla oli kanssa vuosikymmeniä käsitys että on joku entinen teini idoli. Nyt kattelin Wolf of Wall Street ja Lentäjän ja jonkun missä oli yhdessä Tom Hanksin kanssa ja täytyy sanoa että parempaa näyttelijää saa hakea! Wau!
Yksi vaalea naispuolinen julkkiskokki jolla on hieno sukunimi. Nimeä en nyt muista. On kuuluisa jostain pastareseptistä tai jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä olen kyllä täysin eri mieltä.
Minä en ole.
Ja olen itsekin miettinyt sen kasvoja. Ne on jotenkin jännällä tavalla pöhöttyneet.
Sami Hedberg aiheuttaa lähinnä kuvotusta. Samaan joukkoon kuuluvat Aku Hirviniemi ja se Munamies (Riku jotain?). En vaan tajua millään miten nää henkilöt voivat olla niin suosittuja.
Vierailija kirjoitti:
Ellen Degeneres koomikkona/näyttelijänä ja ennen kaikkea talk show emäntänä! En tiedä tylsempää ja "helpompaa" muka hauskaa huumoria kun hänellä. Ei ole mikään hyvä haastattelija eikä vaikuta aidosti mukavalta ihmiseltä. Kaikkea muuta!
Tulee jenkeissä päivällä kun kaikenmailman tyhjäntoimittajilla ei ole parempaa tekemistä kun tuijottaa heidän aivokapasiteetille sopivaa Elleniä.
Petteri Jussila. Oli yhteen väliin aina Seiskassa. Ihmettelin aina kuka ihme tuo on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli kanssa vuosikymmeniä käsitys että on joku entinen teini idoli. Nyt kattelin Wolf of Wall Street ja Lentäjän ja jonkun missä oli yhdessä Tom Hanksin kanssa ja täytyy sanoa että parempaa näyttelijää saa hakea! Wau!
Tässä tulikin mainittua kaksi näyttelijää joita inhoan. Joukosta puuttuu vielä Kate Beckinsale.
Vierailija kirjoitti:
Yksi vaalea naispuolinen julkkiskokki jolla on hieno sukunimi. Nimeä en nyt muista. On kuuluisa jostain pastareseptistä tai jotain.
Jos tälläseen ketjuun osallistuu niin kannattaa varmaan mainita se nimikin? Ei tyyliin se tumma pitkähkö mies joka juontaa sitä yhtä ohjelmaa. Puhuu muistaakseni englantia.