Mihin olet kuluttanut tänään rahaa ja kuinka paljon?
Itse
- Ruokaostokset Lidlistä 31,94e
- Ruokaostokset Prismasta 44,31e
- Lasku 130,35e
Lisäksi siirsin säästöön 200e. Kallis päivä, ihan ahdistaa. Onneksi ainakaan huomenna, lauantaina eikä sunnuntaina tarvitse kuluttaa mihinkään.
Kommentit (44)
En yhtään. Tililtä ei ole sattunut menemään maksuja enkä ole ostanut mitään.
No spend -päivä. Tai no, mies hakee varmaan tullessaan itselleen maitoa yhteisen tilin kortilla eli tavallaan olen itse käyttänyt rahaa puolet sen hinnasta.
70€ talvikenkiin,280€ auton huoltoon, 83€ bensaan.
6,60 € työpaikkalounaan omakustannehinta
25,25 € apteekista kasvorasva ja -vesi
Vierailija kirjoitti:
3,03 € eväisiin, unohdin ottaa eväät töihin kotoa.
23,25 € ruokakauppaan töiden jälkeen. Viikon ruoat mulle ja muksulle. 👍 (tolla rahalla sai pussin perunoita, porkkanapussin, peruna-sipulisekoituspussin pakastealtaasta, kalapuikkopaketin, leipää pussillisen, 4 jogurttia, rasian kananmunia, litran maitoa, ison paketin oivariinia, leikkelepaketin, pussilliset halpoja omenoita ja klementiinejä, sekä käsitiskiaineen.) Kotoa löytyy pakkasesta alennuslihaa ja marjoja sekä wok-vihanneksia, kaapeista löytyy puurohiutaleita.
Laskin että meillä mennyt ruokakauppaan 81 € tähän mennessä tässä kuussa.
Viime kuussa meni ruokaan 160 €.
Penninvenytys kunniaan
Ostin tänään Thaimaan matkan 2 vko 6000 €.
Lidl ruokaostokset 25€ ja tilasin netistä kaupunkini kartasta julisteen, jonka maksoin jo verkkopankissa 14€.
300 euroa talvitakkiin nettikaupassa (oli alessa). Sillä mennään toivottavasti monta vuotta.
250€ maksulliseen naiseen.
100€ taksimatkoihin.
180€ ravintolalounaaseen viineineen.
Aika normipäivä.
Noin 20 e ruokaostoksiin ja 18 e kirppisvaatteisiin.
Ruokakauppaan 15e. Sillä sai 3 ateriaa (minulle 2 ja miehelle 1, söi töissä).
Maksoin laskun, oli muistaakseni 50-60€
Alevaatteet 27e ja autonremppa 625e😣
9,99 eur. Jouduin siirtämään lennon toiselle ajankohdalle ja siirtomaksu oli tuon verran.
Työlounas 9 eur, ruokakauppaan 23 eur
Päivitin baarikaapin ajan tasalle ja rahaa meni hieman yli 350 euroa.