Miehen ei ikinä kannata ottaa yli 10 vuotta nuorempaa naista
Sellaisessa parisuhteessa mies ei voi olla onnellinen.
Kommentit (20)
Ei miehen kannata ollenkaan olla suhteessa. Se on hölmöä.
Danny soitti ja käski sanoa että hiljaa siellä
Vierailija kirjoitti:
Saisipa edes oman ikäisen naisen.
Luota muhun. Toi toive naisesta ja sen kanssa yhdessä asumisesta on sairasta. Lopeta se.
Täytyy varmaan soittaa samantien äidille ja kertoa vai isällekö itäisi soittaa ja kertoa tietäväni salaisuuden, että hänen ja äidin liitto on varmaan ollut yhtä kärsimystä kaikki yli 40 vuotta, mitkä ovat olleet yhdessä ja mikä raskauttavampaa ovat saaneet meitä lapsiakin... Mitä lie nyt taas ovat yrittävät nyt paeta ja väistä kun vanhemani ovat lähdössä pian taas reissuunkin yhdessä.
Me ainakin olemme hyvin onnellisia. T. M33 & N21
Vierailija kirjoitti:
Täytyy varmaan soittaa samantien äidille ja kertoa vai isällekö itäisi soittaa ja kertoa tietäväni salaisuuden, että hänen ja äidin liitto on varmaan ollut yhtä kärsimystä kaikki yli 40 vuotta, mitkä ovat olleet yhdessä ja mikä raskauttavampaa ovat saaneet meitä lapsiakin... Mitä lie nyt taas ovat yrittävät nyt paeta ja väistä kun vanhemani ovat lähdössä pian taas reissuunkin yhdessä.
Soita äidille mammari soita pois. Nauhoita puhelu meille ja laita youtubeen niin kuunnellaan korvat höröllään.
Parikymppisiä naisia kiinnostaa vain instagram ja bilettäminen. Ei sellaista vanhempi mies oikeaan suhteeseen halua. Ap
Eiköhän noista suurin osa ihan onnellisia ole. Isoin miinus on ehkä vähän turhan nuorena iskevä omaishoitajuus, mutta sekin on vaan todennäköisyyksiä kunnes se sattuu omalle kohdalle. Myös nuoren puolison valinnut voi joutua omaishoitajaksi ja toisaalta, vanhakin kumppani voi lähteä ns. saappaat jalassa - tai jopa joutua sen nuoremman puolisonsa leskeksi tai omaishoitajaksi. Miehen kannalta ajattelisin kuitenkin, että huomattavasti nuoremman kumppanin kanssa on isompi riski, että vakavan sairauden iskiessä tämä ei jääkään rinnalle. Toisaalta, joillekin se nuorempi nainen on niin kova itseisarvo, että tämänkin hinnan on valmis maksamaan.
Vierailija kirjoitti:
Parikymppisiä naisia kiinnostaa vain instagram ja bilettäminen. Ei sellaista vanhempi mies oikeaan suhteeseen halua. Ap
Sauli Niinistö oli 48v kun alkoi paneskelemaan 20v Jenni Haukiota.
Tai ainakin tuo on heidän ikäeronsa.
Jaa mulle tuli ero ja olen 50v. Onko 40v nainen liian nuori?
Vierailija kirjoitti:
Kelpais nyt jollekin. t: N32
Mulle kelpaisit, iän puolesta ainakin.
Haudalla käydessä huomasin että mummo on ollut vaaria vanhempi? En tiedä onko sillä ollut mitään väliä mummo eli kuitenkin 30vuotta pidempään.
JEP. Ollaan oltu 26 vuotta naimisissa. Kaksi aikuista jälkeläistä. Vieläkin onnellisia ja OHO miäs minua vanhempi 10 ja puoli vuotta. No ehkä mun pitää kertoo sille et lähre ny ihmeessä poes ku et oo mun kaa onnellinen. No en tod. Heh he
Vierailija kirjoitti:
Jaa mulle tuli ero ja olen 50v. Onko 40v nainen liian nuori?
No ei se nyt ole sulle liian nuori, mutta viimeistään kymmenen vuoden päästä sä olet sille liian vanha ja menet vaihtoon. Harva vireä viiskymppinen nainen haluaa alkaa seitsemättäkymppiä käyvän papparaisen omaishoitajaksi. Siinä vaiheessa tilanne saattaa itkettää sua, kun edessä on yksinäinen vanhuus.
Mutta jos olet hyvin varakas, niin ei se vaimo susta välttämättä eroa ota, kunhan saa elää vapaasti omaa elämäänsä ikäistensä kanssa.
https://www.vauva.fi/keskustelu/3124635/ei-vastata-ikiksen-provoihin-of…