Paljonko kaloreita?
Paljonko kaloreita on suunnilleen pizza online kautta tilattavassa kanaruuassa, eli riisiä, vähän salaattia ja neljä pientä kanapalaa?
Kommentit (8)
Niin ja toki niissä on sitä majoneesisoosia myös.
kalorilaskuri.fi
Riippuu miten se riisi ja ne kananpalat on valmistettu. Jos kanat on uppopaistettu vs. jos vaan grillattu. Jos kanan rintafilettä vs. reittä. Nahkalla vai ilman. Onko paneroitu. Miten riisi on valmistettu? Keittämällä vai paistamalla? Mikä riisi on kyseessä? Onko salaatissa kastiketta, krutonkeja, ym?
= liian vähän tietoa, jotta voi vastata.
treffit kirjoitti:
kalorilaskuri.fi
Riippuu miten se riisi ja ne kananpalat on valmistettu. Jos kanat on uppopaistettu vs. jos vaan grillattu. Jos kanan rintafilettä vs. reittä. Nahkalla vai ilman. Onko paneroitu. Miten riisi on valmistettu? Keittämällä vai paistamalla? Mikä riisi on kyseessä? Onko salaatissa kastiketta, krutonkeja, ym?= liian vähän tietoa, jotta voi vastata.
No mistä vtusta minä tiedän miten siellä ravintolassa ruoka tehdään. Huoh. Joku about-arvio???
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
kalorilaskuri.fi
Riippuu miten se riisi ja ne kananpalat on valmistettu. Jos kanat on uppopaistettu vs. jos vaan grillattu. Jos kanan rintafilettä vs. reittä. Nahkalla vai ilman. Onko paneroitu. Miten riisi on valmistettu? Keittämällä vai paistamalla? Mikä riisi on kyseessä? Onko salaatissa kastiketta, krutonkeja, ym?= liian vähän tietoa, jotta voi vastata.
No mistä vtusta minä tiedän miten siellä ravintolassa ruoka tehdään. Huoh. Joku about-arvio???
No mistä vtusta me muut se sitten tiedetään? Kysy pizza onlinesta.
Lähtökohtaisesti siinä on joka tapauksessa liikaa kaloreita.
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
kalorilaskuri.fi
No kai sä vttu voit OTTAA SILMÄN KÄTEEN JA KATSOA kun annos saapuu, että mitä kanaa ja mitä riisiä siinä rasiassa on..?
Mutta kun kerran olet noin kohtelias, niin vastaan että about 400kcal - 2000 kcal. Toivottavasti tämä auttoi. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
kalorilaskuri.fi
No mistä vtusta me muut se sitten tiedetään? Kysy pizza onlinesta.
Lähtökohtaisesti siinä on joka tapauksessa liikaa kaloreita.
Näinpä. Take-out mättö on harvoin terveellistä.
Ja jos tätä pitää kysyä niin tosiaan on varmaan parempi jättää tilaamatta :D
Up