Ero tupakan takia
Mies polttaa tupakkaa, jota itse inhoan. Ei siis myönnä että polttaa, vaan valehtelee asiasta. Jatkunut jo vuosia. Vituttaa järjettömän paljon, mutta onko avioeron arvoista?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Mies polttaa tupakkaa, jota itse inhoan. Ei siis myönnä että polttaa, vaan valehtelee asiasta. Jatkunut jo vuosia. Vituttaa järjettömän paljon, mutta onko avioeron arvoista?
En omaa kokemusta moisesta tilanteesta, kukaan kumppaneistani (naisista) ei ole koskaan polttanut. Mutta yhtä kaikki; kyllä minua harmittaiasi vähintään yhtä paljon kuin tupakointi se, että kumppani pitäsi minua niin yksinkertaiena, että en lainkaan haistaisi tai tuntisi hänestä tupakan hajua, jos hän olisi polttanut vuosia salaa. - Tai ellen äin olisi syystä tai toisesta tuntenut ja kävisi muutoin ilmi, että hän on vuosia salannut minulta tupaointinsa. - Mitähän muuta hän mahd. haluaa salailla? - Toki hänellä on oikeus omiin salaisuuksiinsa, mutta mutta rahan tuhlaaminen tupakkaan kertoo minulle paitsi halusta tupakoida, niin luo myös jonkinlaisen kuvan henkilön arvomaailmasta, jos tuo kaiken yrittää pitää myös vuosia salassa ja piilossa.
Mua ei haittaisi, jos polttaa vaan kaukana talosta. Siis ihan pihalla, ei parvekkeella.
Itse en oo koskaan polttanut. Alkoholi olisi mulle ei. Alkoholistia en sietäisi.
Vierailija kirjoitti:
Eroaisin.
Tupakointi on vastenmelinen harrastus, joka vahingoittaa muitakin kuin tupakoijia.
Itse en tupakoi, mutta on huvittavaa ja surullista seurata miten paljon joiden elämä pyörii sen tupakan ympärillä. Kun jotkut käy kaupassa ne kaksi tärkeintä ostosta ovat tupakka ja kalja, joihin aina riittää rahaa. Samoin kuten joillekin tupakoitsijoille tärkein syy käydä parvekkeellä tai pihalla, on käydä polttamassa röökiä säännöllisin väliajoin. Nähtävästi osalla tupakoitsijoista myös oma hajuaisti turtuu ja sen kyllä huomaa selvästi jos joku tulee ulkoa tupakalta johonkin tiiviiseen sisätilaan muiden seuraan.
Sinällään ihmetyttää miten hyvin tupakka on säilyttänyt suosionsa nuortenkin keskuudessa, vaikka tieto sen haitallisuudesta on ollut saatavilla ainakin 1970-luvulta lähtien. Joskus jonkun kauppakeskuksen lähellä näkee lähes pikkulasten näköisiä poikia ja tyttöjä tupakalla, ja kaipa he kuvittelevat olevansa jotenkin aikuisempia ja kovempia kun rööki palaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En omaa kokemusta moisesta tilanteesta, kukaan kumppaneistani (naisista) ei ole koskaan polttanut. Mutta yhtä kaikki; kyllä minua harmittaiasi vähintään yhtä paljon kuin tupakointi se, että kumppani pitäsi minua niin yksinkertaiena, että en lainkaan haistaisi tai tuntisi hänestä tupakan hajua, jos hän olisi polttanut vuosia salaa. - Tai ellen äin olisi syystä tai toisesta tuntenut ja kävisi muutoin ilmi, että hän on vuosia salannut minulta tupaointinsa. - Mitähän muuta hän mahd. haluaa salailla? - Toki hänellä on oikeus omiin salaisuuksiinsa, mutta mutta rahan tuhlaaminen tupakkaan kertoo minulle paitsi halusta tupakoida, niin luo myös jonkinlaisen kuvan henkilön arvomaailmasta, jos tuo kaiken yrittää pitää myös vuosia salassa ja piilossa.
Ei polta joka päivä/ säännöllisesti, vaan esim. Stressitilanteissa. Siksi en haista. Ja rahanmenoa en huomaa, sillä se on vähäistä. Mutta vituttaa juuri tuo arvomaailma
Lihavuuskin aiheuttaa sydäreitä, aivoinfarkteja, diabetestä, verenpainetautia, korkeaa kolestrolia yms.............