Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä saisin oikean ystävän? Sellaisen joka ei puhu selän takana pas*aa

Vierailija
17.01.2019 |

Olen juuri 25 vuotta täyttänyt nainen. Kaikki ystävyyssuhteeni kaatuivat teininä siihen, että minusta leviteltiin selän takana valheita.

Olen ns. yleisellä mitapuulla kaunis ja hoikka. Olen myös kiltti ja lempeä, osaan kuunnella ja olen ymmärtäväinen. Huumoriakin ymmärrän tiettyyn pisteeseen saakka.

Olen menettänyt kaikki ystäväni. Useimmat jo lapsuudessa kun minusta keksittiin juttuja. Olin kuulemma jo 12-vuotiaana huo*a kun luokkakaverit näkivät minun istuneen samassa bussissa silloisen miespuolisen kouluavustajan kanssa.

Koira minulla oli, mutta jouduttiin 12-vuotiaana lopettamaan kun terveys ei enää kestänyt. Lonkat menivät huonoksi ja elämänilo silmissä sammui. Se oli elämäni kamalin kokemus. Siitä on nyt yli vuosi aikaa mutta vieläkin välillä itken ikävää.

Tuon jälkeen aloin saada nimettömiä viestejä, että olen tahallani tappanut ja myrkyttänyt koirani, kun ei minunlaiseni "barbi" jaksa isoa koiraa hoitaa. Jopa eräs ihminen jota pidin silloin vielä kaverina, tuli sanomaan minulle päin naamaa että sympatiaa ei heru tällaiselle koirantappaja akalle.

En siis todellakaan tiedä mitä kaikkea juoruja minusta liikkuu vielä nykyään.

Mistä saisin ihan oikean ystävän, joka ei juoruile/puhu pas*aa selän takana?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa a en tiedä.. itse en edes jaksa vaivautua, mielummin olen yksin.

Vierailija
2/3 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen ja ikävän, kun koira kuolee. Toivottavasti löydät miehen, joka pitää sinua ystävänään. Naisilla on yleensä selkäänlyömispuukko mukanaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvassa tuntui semmoiset olevan. Löytyy niitä kun, mutta enpä osaa sanoa mistä semmoisen saisit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi