Hei palstamiehet! Nyt olisi kaunis, nuori ja rikas nainen vapaana!
Kanadalainen tennispelaaja Eugenie Bouchard on sinkku ja etsii miestä.
https://www.iltalehti.fi/muutlajit/a/2ce2aee0-2222-4fcd-aecd-dfe7e58af1…
Hänen kriteerinsä miehelle:
- Vähintään 179 cm pitkä
- Hauska ja itsevarma
- On kiinnostunut muodista tai ainakin pukeutuu muodikkaasti
No, palstamiehet! Aiotteko yrittää? Turha on valittaa naisenpuutetta täällä, jos ei edes yritä.
Kommentit (41)
Jos ilmestyisin samaan ravintolaan hänen kanssa, niin minut heitettäisiin pihalle koska olen liian ruma.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa yllättävän alhaiset kriteerit,ei voi verrata Anna Kournikovaan jonka tennisura oli pelkkä vitsi.
Taisi kyllä jäädä komea, lihaksikas, ei kaljuuntumista, tumma jne jäädä pois listalla. Takaan sen ettei sen seuraava mies ole joku mitäänsanomaton lihavahko rillipäinen pertti.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa yllättävän alhaiset kriteerit,ei voi verrata Anna Kournikovaan jonka tennisura oli pelkkä vitsi.
Anna K oli "valmentajana" Suurin pudottaja-laihdutusohjelmassa.Ajattelin kyllä ensinäkemältä että tuo ei sovi tuohon hommaan,ei mikään yllätys että lopetti yhden kauden jälkeen.
Tälläsenä 170cm miehenä turha edes yrittää. Aika usealla naisella tuntuu olevan jotain lyhyempiä miehiä vastaan.
Ehdin jo hetken luulla, että aloittaja mainosti täällä minua. Olen 47 v nuori nainen ja hyvä saalis, harvinaisuus, jonka vain yksi mies saa itselleen.
Kriteerejä miehelle:
- ikä 40-50 v
- savuton, huumeeton, alkoa vain satunnaisesti
- lapset jo isoja tai ei lapsia
- ei lemmikkejä, kissojen kohdalla voin joustaa
- pärjää omillaan
- viihtyy työssään ja tulee palkallaan hyvin toimeen
- elämä kaikin puolin hallinnassa ja mallillaan
- pitää liikunnasta
- rauhallinen ja tasapainoinen, saa olla ujo
- viihtyy kotona
- baareilu ei kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Tälläsenä 170cm miehenä turha edes yrittää. Aika usealla naisella tuntuu olevan jotain lyhyempiä miehiä vastaan.
Minulla ei ole. 170-180 on hyvä pituus miehelle. t. n47v
Oon 175cm pitkä niin en varmaan kelpaisi. Tosin tykkään söpömmistä naisista, tää on liian voimakaskasvoinen. Sellainen pieni ja söpö neiti <3.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat huomanneet että voivat laittaa mitä tahansa satukriteereitä ja aina niille kuitenkin löytyy joku mies joka täyttää ne. Kuulin työpaikan muijilta ettei 185cm nykyisin edes ole mikään pitkä. Jos haluu jotain plussapisteitä pituudesta niin pitää olla vähintään se 190cm. Eli se 185cm on se minimioletus.
Nää ovat ihan tavallisia keskipituisia hieman lihavahkoja naisia, eivät siis todellakaan mitään supermalleja. Miehet vaihtuu tiuhaan tahtiin, varmaan tinderistä niitä panojaan hankkivat.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti itse 45v miehenä en voisi sekaantua lapseni ikäisiin lapsiin. Mä tosin olen varmaan outo tyyppi, koska nykyinen (ja loppuelämän) naiseni on 50v.
Vaihdatko naista siis joka vuosi, jos naisesi on loppuelämäsi 50v?
Vierailija kirjoitti:
Ehdin jo hetken luulla, että aloittaja mainosti täällä minua. Olen 47 v nuori nainen ja hyvä saalis, harvinaisuus, jonka vain yksi mies saa itselleen.
Kriteerejä miehelle:
- ikä 40-50 v
- pärjää omillaan
- pitää liikunnasta
- viihtyy kotona
- baareilu ei kiinnosta
Täytän kaikki nuo, paitsi töissä en viihdy. Enemmän tykkään matkustelusta ja uuden oppimisesta. Mikä taas ei ole ongelma kun on miljoonaomaisuus.
Tyttöystävät ovat sitten yleensä noin parikymppisiä.
Vierailija kirjoitti:
Kriteerejä miehelle:
- ikä 40-50 v
- pärjää omillaan
- pitää liikunnasta
- viihtyy kotona
- baareilu ei kiinnosta
Hmm mielestäni täytän kaikki kriteerit. Tuloni eivät ole isot mutta tulen niillä hyvin toimeen koska pidän menotkin kurissa.
m47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat huomanneet että voivat laittaa mitä tahansa satukriteereitä ja aina niille kuitenkin löytyy joku mies joka täyttää ne. Kuulin työpaikan muijilta ettei 185cm nykyisin edes ole mikään pitkä. Jos haluu jotain plussapisteitä pituudesta niin pitää olla vähintään se 190cm. Eli se 185cm on se minimioletus.
Nää ovat ihan tavallisia keskipituisia hieman lihavahkoja naisia, eivät siis todellakaan mitään supermalleja. Miehet vaihtuu tiuhaan tahtiin, varmaan tinderistä niitä panojaan hankkivat.
Tällaiselle 166 senttiselle naiselle yli 184 senttiset miehet on liian pitkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole. 170-180 on hyvä pituus miehelle. t. n47v
Kait se pituus on tärkeämpi nuoremmalle sukupolvelle. Itse olen "vasta" 30 ja saanut kyllä kuulla ikäisiltäni naisilta pituudestani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kriteerejä miehelle:
- ikä 40-50 v
- pärjää omillaan
- pitää liikunnasta
- viihtyy kotona
- baareilu ei kiinnosta
Hmm mielestäni täytän kaikki kriteerit. Tuloni eivät ole isot mutta tulen niillä hyvin toimeen koska pidän menotkin kurissa.
m47
Unohdin listasta, että pitäisi olla normaalipainoinen tai korkeintaan vähän roteva. Monet sporttiseksi itseään mainostavat miehet ovat usein reilusti ylipainoisia. Asut tietenkin mahdollisimman kaukana pääkaupunkiseudulta? t. n47v
Vähintään 179 cm pitkä - woohoo!
Hauska - woohoo! ja itsevarma - doh!
On kiinnostunut muodista tai ainakin pukeutuu muodikkaasti - doh!
Komeana ja menestyneenä miehenä en vain voi sietää prinsessoja jotka alkavat latelemaan vaatimuksia. Vaikka eivät nuo pahoja sinänsä ole. Tuo nainen ei vain kelpaisi minulle. Mitä tarjottavaa hänellä minulle olisi?
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan monella palstamiehellä olisi niinku ihan realistiset mahdollisuudet tuohon naiseen? Toki varmaan joillakin suomalaisilla miehillä olisi mahdollisuudet, mutta veikkaan, että 99,99% varmuudella he eivät ole av-palstamiehiä.
Äläs nyt vähättele. Meillä on palstahottislatino. Olisko sillä tsäänssiä?
Vierailija kirjoitti:
Onko toi muka kaunis?
Ai onko? No voin kertoa että on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko toi muka kaunis?
Ai onko? No voin kertoa että on.
Jaa a.. olisin veikannut 7 tai korkeintaan 8..
Niin, eihän alle 170cm nainen koskaan toivo pitkää miestä.