Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei palstamiehet! Nyt olisi kaunis, nuori ja rikas nainen vapaana!

Vierailija
17.01.2019 |

Kanadalainen tennispelaaja Eugenie Bouchard on sinkku ja etsii miestä.

https://www.iltalehti.fi/muutlajit/a/2ce2aee0-2222-4fcd-aecd-dfe7e58af1…

Hänen kriteerinsä miehelle:
- Vähintään 179 cm pitkä
- Hauska ja itsevarma
- On kiinnostunut muodista tai ainakin pukeutuu muodikkaasti

No, palstamiehet! Aiotteko yrittää? Turha on valittaa naisenpuutetta täällä, jos ei edes yritä.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muuta ole. oon sentään 50v mutta hyvässä kunnossa paksut käsvarret ja karvainen. Muoti ei vain valitettavasti kiinnosta pätkääkään..

se siitä

Vierailija
2/41 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti itse 45v miehenä en voisi sekaantua lapseni ikäisiin lapsiin. Mä tosin olen varmaan outo tyyppi, koska nykyinen (ja loppuelämän) naiseni on 50v. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä pituus. Muuten olisin ihan kelpo mies ( en hänelle ), mutta liian lyhyt. Prkle ku pitää syntyä tällaisena.

Vierailija
4/41 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dämit, oon vaan 178cm pitkä.

Vierailija
5/41 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan monella palstamiehellä olisi niinku ihan realistiset mahdollisuudet tuohon naiseen? Toki varmaan joillakin suomalaisilla miehillä olisi mahdollisuudet, mutta veikkaan, että 99,99% varmuudella he eivät ole av-palstamiehiä.

Vierailija
6/41 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti itse 45v miehenä en voisi sekaantua lapseni ikäisiin lapsiin. Mä tosin olen varmaan outo tyyppi, koska nykyinen (ja loppuelämän) naiseni on 50v. 

Olet niin sanottu mummo mies.

Vierailija
7/41 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta miesten muoti pätkääkään joten tuskin natsaa.

Vierailija
8/41 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa lapsellinen aloitus...

Vierailija
9/41 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteletko ap että nuo ehdot tosiaan riittävät tennistähdelle? Taidat olla 14v typerä tyttö.

Vierailija
10/41 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten hyvän näköinen nainen ja täytän muut kriteerit paitsi ettei muoti kiinnosta.

Vierailija
11/41 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi muka kaunis?

Vierailija
12/41 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan monella palstamiehellä olisi niinku ihan realistiset mahdollisuudet tuohon naiseen? Toki varmaan joillakin suomalaisilla miehillä olisi mahdollisuudet, mutta veikkaan, että 99,99% varmuudella he eivät ole av-palstamiehiä.

Jos rehellisesti pohditaan niin voi olla ettei Suomesta löydy yhtään miestä, joka tuolle naiselle kelpaisi. Ihan lähtien jo siitä faktasta että luultavasti haluaa englantia äidinkielenään puhuvan partnerin, joka ei asu Suomessa. Tällaisia tietenkin on Suomessakin paljon mutta moniko niistä todella kelpaisi ammattiurheilijalle?

Vierailija
13/41 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei liiotella. Paska se tuoltakin ulos tulee. Suomestakin löytyy paljon porukkaa joka tuon kaataisi. Itse en kuulu porukkaan jo iän puolesta 50v

Vierailija
14/41 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävisi Serena Williamsille, joten ei kiinnosta.

Vierailija
15/41 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä iloa on nuoresta, kauniista ja rikkaasta naisesta joka on koko ajan jossain toisella puolen maailmaa lätkimässä palloa?

Vierailija
16/41 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa yllättävän alhaiset kriteerit,ei voi verrata Anna Kournikovaan jonka tennisura oli pelkkä vitsi.

Vierailija
17/41 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin pätkä että vaikka maksaisin e-kontaktiin ja tekisin luovan profiilin niin joutuisin tossun alle silti tässä feministisessä yhteisössämme tai jonkun tahon suostumuksen. Tietenkin huumorilla voi saada ihmeitä aikaan mutta sitä ei paljon huomioi toista ilman rinnakkais oloa vaikka kuinka tekoälyllinen olisi.

Vierailija
18/41 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten kyllä täytän nuo kriteerit mutta olen pari senttiä liian lyhyt. Olen kyllä miljonääri, koulutettu, käyn punttiksella 3-5 krt vko, pukeudun hyvin kun olen ulkomailla jne.

Seurustelen usein tyttöjen kanssa jotka ovat parempia kuin tuo joten eipä tuo nyt haittaa.

Vierailija
19/41 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän lopettamassa uraa?

Vierailija
20/41 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän taitaa olla itse hyvin pitkä, kun kriteerinä on 179 cm.