Nuoret naiset, seurustelisitko sellaisen miehen kanssa jokla on instagramissa alle 500 seuraajaa?
Kommentit (10)
Seurustelisin ja seurustelen. Oikeastaan miehellä on 0 seuraajaa, kuten myös minulla. Emme kumpikaan käytä Instaa ja muukin some aika minimissä. Meidän elämässä ihan muut asiat on tärkeitä.
Jos mies on instragamissa, niin olkoon rauhassa.Ei kiinnosta niin lapsellinen mies.
Parempi kysymys olisi ollut: Nuoret naiset, seurustelisitteko sellaisen miehen kanssa jolla ei ole instagram-tiliä? Ja varmasti kaikki olisivat sanoneet notta hyi en.
Siis minkälainen nainen haluaa miehen, jolla on jossain palvelussa x määrä seuraajia?
mitä vit oliko tämä joku tälläinen "jos miehelläsi on alle 500 seuraajaa instagramissa niin hän on täysi nössykkä, suosittelen jättämään hänet"
Itse en olisi lainkaan pahoillani tai harmissani, jos kumppanillani ei olisi lainkaan Instagram -tiliä, tai omaisi Naamakirjassa profilia...
Seurustelisin vain miehen kanssa, joka ei roiku somessa ja jolla ei ole tiliä joka helvetin paikassa.
Minä en seurustelisi instagramissa olevan miehen kanssa ollenkaan. Lapsellista.
Näköjään minullakin on toivoa löytää nainen.
T: Instagram-tilitön mies.
Tarkoitat kai tyhjäpäisille?