Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia että hammaskivi on mustaa

Vierailija
17.01.2019 |

ei kai..no mulla oli kuitenkin hammaslääkärissä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on joitakin sairauksia ja hammaskiven poistosta kauan aikaa.

Vierailija
2/6 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla usein se on aika tummaa ollut, niin että olen jopa epäillyt että suunnilleen mun joka hampaan ienrajassa on reikää koko mitalta. Se onkin ollut vain hammaskiveä kuitenkin. Ei ole mitään todettuja sairauksia. Mutta käytän kyllä paljon hammasta tummentavia aineita kuten kahvia ja punaviiniä, joten olisiko että tummentuma tarttuu hammaskiveen vielä tehokkaammin kuin muuhun hampaaseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mätäähän se on. Nyt kipin kapin hammaslääkäriin! Ethän sinä sinne ole oikeasti vielä uskaltanut mennä, koska pelkäät miten hammaslääkäri tuomitsee ensin sinut ja sitten vetää hampaat irti..

Vierailija
4/6 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia, jos on muhinut suussa kauan ja juot just paljon kahvia, punkkua tai varsinkin jos poltat. Itse kävin juuri poistattamassa hammaskiveä lopetettuani uutena vuotena tupakoinnin, ja hammaslääkäriä lainatakseni: "Tosi tummaa hammaskiveä, ihan tyypillistä tupakoitsijalle." 

Vierailija
5/6 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tumma ole mitään normaalia, vaan alkavaa märkimistä. Äkkiä hammaslääkäriin ettei tule mitään tulehduksia. Peskää ihmiset hampaita niin ei käy kuin ap:lle.

Terv. suuhygienisti

Vierailija
6/6 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen hampaita, en polta, en juo.

Viime käynnistä 5v, se kai oli syy. Poistettiin hammaskiveä. Nyt henki ei haise. Käytän hammaslankaa.

Vielä mentävä hammastarkastukseen. Turha pelotella että olisi mätää ollut, ei ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi