JESTAS! Miten eroon selluliitista ;O???
Nyt auttakee naiset hyvät. En ole ylipainoinen (177cm ja 69kg, ikä 28v) mutta löysää nahkaa ja selluliittia löytyy liiaksikin. Olen juuri nyt eritoten järkyttynyt, sillä eilen kylässä ollut 60-vuotias äitini on sutjakammassa ja siis KIINTEÄMMÄSSÄ kunnossa kuin minä!!!!
Nyt siis apuva, kertokaa toimivia keinoja nimenomaan kiinteytykseen ja tuon appelsiini-ihon hävittämiseen!!!! Tarkoitus on myös pudottaa 5kg painoa ihan oman hyvinvoinnin vuoksi, mutta se ei ole ongelma.
MITEN EROON TÄSTÄ LÖYSÄSTÄ MASSASTA!??
Kommentit (8)
Tuttavat kehuneet että ihon säännöllinen kuivaharjaus pitkällä tähtäimellä auttanut, mutta itse olen niin laiska etten ole koskaan saanut aikaseksi ottaa tavaksi tuota harjailua. Aikoinaan kokeilin jotain voiteita, en huomannut vaikutuksia. Täällä joku suositteli joskus Rocin tuotteita (apteekista), niistä ei kyllä omakohtaista kokemusta minulla.
Minulla ei ole aikaa eikä halua salille, joten siksi kaipaan juuri näitä muita toimivia keinoja. Itse harrastan pyöräilyä ja juoksemista näin kesällä, joten niillä voisi ehkä sitten saada kroppaa kiinteämmäksi. KIVA!
Muita toimiviksi testattuja menetelmiä???
ap
selluliittia se ei valitettavasti (ainakaan kokonaan) poista. Olen itse hoikka ja liikun paljon, silti selluliittia on ja varmaan jatkossakin. Siihen kun voi vaikuttaa myös mm. huono verenkierto (josta itse kärsin). Toisaalta esim. malli Tyra Banks kertoi, että hänen reitensä/takapuolensa näyttävät siltä kuin joku olisi puristanut niitä ja ne olisivat jääneet siihen asentoon ;) Lohduttautukaamme sillä....
ihan normaalipainoinen mutta taas oli selluliittia mutta olen aloittanut lenkkeilyn, niin eipä ole muhkuran muhkuraa....
rasvansaanti? Joku kuitenkin, sillä ei ole selluliittiä meikäläisen pepussa enää näkynyt.
että ei se kaikilta lähde :) Pyöräilen itse n. 10-15 km päivässä ympäri vuoden + muu liikunta päälle ja selluliittia on edelleen. Johtuen siis siitä, että siihen vaikuttaa muukin kuin liikunta ja ruokavalio. Mutta hauskaa jos sinulla tuo pelkkä liikunta auttoi.
Huono onni jos on perinyt sitkeän sellugeenin, voi voi.
Mullakin reidet muhkuroilla, joten mistä apua? Voiteet? TOIMIVAT liikuntamuodot/tavat??? Kertokaa te onnistujat!