miten saan mieheni tuntemaan itsensä tarpeelliseksi ja arvostetuksi?
Asia on niin että muutimme puoli vuotta sitten yhteen mieheni kanssa, ensimmäiseen yhteiseen kotiimme. Asumme kerrostalossa vuokralla. Minä olen varsinainen kodinhengetär ja osa-aikatyön johdosta aikaakin on runsaasti... olen aivan innoissani sisustanut, kokkaillut, siivonnut ja emännöinyt minkä ehdin ja teen sen hyvin mielelläni. Mutta tämä mieheni on maalta ja tässä taloudessa ei hänelle tuttuja miesten töitä yksinkertaisesti ole. Hän sanoo suoraan olevansa harmissaan kun kokee ettei voi tehdä enempää yhteiseksi hyväksemme. Hän ei pysty käsittämään mitä kaikkea minä häneltä saan suhteessamme. Ei tehonnut kun muistutin että hän täyspäivätyössään meidät enimmäkseen elättää, se on kuulemma vain rahaa. Eikä sekään että hän hoitaa auton ja ajamisen kun minulla ei ole korttiakaan. Hänen työnsä takia on oltava valmis muuttamaan jos käsky käy ja omakotiasuminen on muutenkin vasta kaukainen haave... tietääkö joku keinoja miten voisin saada hänet tuntemaan itsensä tarpeelliseksi ja osoittaa arvostustani paremmin?
Kommentit (25)
Osta suolakurkkuja ja pyydä avaamaan
Minä tarvitsen mieheni apua elektroniikan kanssa.
Sinulla on omituisesti hellyyttävä ukko.
Liiottele vähän orgasmin kanssa ja jää oikein makaamaan kun "jalat ei kanna" ja kihertele onnesta seksin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
tietääkö joku keinoja miten voisin saada hänet tuntemaan itsensä tarpeelliseksi ja osoittaa arvostustani paremmin?
Lähetät hänelle silloin tällöin tuhmia kuvia kännykkään kesken työpäivän saateteksteillä "mä haluun sut heti", "olisitpa jo täällä en kestä odottaa", jne.
Sitten annat kunnon kyydit ja muutenkin olet aloitteellinen sillä rintamalla, niin mies kehrää tyytyväisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tietääkö joku keinoja miten voisin saada hänet tuntemaan itsensä tarpeelliseksi ja osoittaa arvostustani paremmin?
Lähetät hänelle silloin tällöin tuhmia kuvia kännykkään kesken työpäivän saateteksteillä "mä haluun sut heti", "olisitpa jo täällä en kestä odottaa", jne.
Sitten annat kunnon kyydit ja muutenkin olet aloitteellinen sillä rintamalla, niin mies kehrää tyytyväisenä.
Kuinkahan moni nainen tykkäisi olla arvostettu ennen kaikkea panopuuna?
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on omituisesti hellyyttävä ukko.
mitä hellyyttävää on toksisessa maskuliinisuudessa?
Helppo homma vaikka naiset ei tykkää siitä totuudesta.
No jos se on konkreettisesti siitä kiinni, että hän saa tehdä maaseudun miesten töitä, niin tuskin mitenkään.
Ainoa mitä voit tehdä on kohdella häntä rakastavasti ja hyvin. Hänen täytyy itse keksiä, miten käsitellä tuo asia. Ei ole hyvä, jos menet aikuiselle ihmiselle keksimään jotain puuhastelua.
Sitä ei kyllä voi nainen muuttaa, jos mies jää roikkumaan sellaisiin ajatuksiin, että hän hoitaa "miesten työt" ja pitää sellaista roolia, että kokee olevansa "perinteinen mies".
Mutta miksi mies sitten kokee tyhjyyttä? Onko harrastuksia, ystäväpiiriä? Jos ei, pitäisikö hakeutua sellaisiin.
Jos ei työpaikka riitä sille ei voi mitään.
Kunpa hän tajuaisi, että hyväksyt hänet kokonaan. Tekstistä päätellen hyväksyt. Hän oli niin tottunut elämäntapaansa, että turhautuu. Tällainen fiilis itselle tuli. Mikä neuvoksi?
Anna hänelle positiivista palautetta, ikään kuin ohimennen.
Kuitenkin rehellisesti kaikista hyvistä asioista jotka ovat hänen ansiotaan. Älä pinnistele liikaa. Ota rennosti vaan.
Kysy, mitä hän haluaisi elämältä.
Vierailija kirjoitti:
Sitä ei kyllä voi nainen muuttaa, jos mies jää roikkumaan sellaisiin ajatuksiin, että hän hoitaa "miesten työt" ja pitää sellaista roolia, että kokee olevansa "perinteinen mies".
Mutta miksi mies sitten kokee tyhjyyttä? Onko harrastuksia, ystäväpiiriä? Jos ei, pitäisikö hakeutua sellaisiin.
Olemme muuttaneet hänelle itselleen aivan uudelle seudulle, ei aiempia ystäviä, opiskelupiirejä eikä sukua tai muuta verkostoa täällä. Minulla on muutamia. Ei tunne oikeastaan muita kuin minut ja työkaverinsa. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme muuttaneet hänelle itselleen aivan uudelle seudulle, ei aiempia ystäviä, opiskelupiirejä eikä sukua tai muuta verkostoa täällä. Minulla on muutamia. Ei tunne oikeastaan muita kuin minut ja työkaverinsa. -ap
Eli tässä on taustalla toki muutakin suurta elämänmuutosta ja uutta tilannetta. Minulla ei ikävä kyllä neuvoja ole mutta hienoa ap kun tiedostat hänen tukensa tarpeen ja pyrit auttamaan.
Pikkuvaimo passaa ja talonmies tekee ulkotyöt... miehesi pitäisi olla onnellinen. Lähibaarista löytyy uusia tuttavuuksia ja iltaohjelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan moni nainen tykkäisi olla arvostettu ennen kaikkea panopuuna?
Vastaaja antoi vastauksen, vieläpä toimivan sellaisen ja yllätys, että joku yrittää pilata senkin.
Naiset, lähettämällä omalle miehelle viestin, jossa kerrot haluavasi häntä ja "otat hänet illalla", ei saa miestäsi luulemaan sinua vain "panopuuksi". Mies on pikemminkin täpinöissään ja innostunut asiasta eikä malta odottaa kotiinpääsyä. Ja varmasti nostaa itsetuntoa.
Miksi naiset luulette, että mies ajattelisi teitä panopuuna? No itse tämän ajatuksen ajatuksiinne tuotte ja ongelman sillä aiheutatte.
! Jos lähetetätte viestin jollekin toiselle ja vieraalle, silloin oma miehenne kyllä pitää teitä panopuuna.
Anna hänen viedä kerran viikossa roskat ja laula heleää ylistystä hänen ihmeelliselle teolleen.
Miehet innostuvat, kun heitä kehutaan.
Vierailija kirjoitti:
Anna hänen viedä kerran viikossa roskat ja laula heleää ylistystä hänen ihmeelliselle teolleen.
Miehet innostuvat, kun heitä kehutaan.
vittuiluna tuota pitäisin
Kannattaako mammoilta kysyä? Täällä helposti saa käsityksen että monikaan ei arvosta miestään